Bekijk volle/desktop versie : je ex???hoe praat je over haar/hem



25-08-2007, 01:59
Je hebt een relatie gehad met een jongen of een meisje met veel liefde en respect,, maar op een gegeven moment ging het stuk..
Ik denk dat de meeste marokkanen na het uitmaken alleen maar slechte dingen over hun ex vertellen al was het niet zo,,,,
zou je altijd met respect over je ex praten of heb je liever dat je hem of haar constant met vieze woorden noemt??

25-08-2007, 02:01


Uitschelden, mishandelen en als ze nog een grote bek heeft, verkrachten.

25-08-2007, 02:08

Citaat door mocroblondintje:
Je hebt een relatie gehad met een jongen of een meisje met veel liefde en respect,, maar op een gegeven moment ging het stuk..
Ik denk dat de meeste marokkanen na het uitmaken alleen maar slechte dingen over hun ex vertellen al was het niet zo,,,,
zou je altijd met respect over je ex praten of heb je liever dat je hem of haar constant met vieze woorden noemt??

Praat er helemaal niet over, nog beter..

25-08-2007, 02:12
Hangt ervan af met wie ik over hem praat, als het met vriendinnen is dan scheld ik hem eerst uit en dan praat ik alleen goed over hem, met andere mensen praat ik niet graag over hem maar doe ik het toch is het alleen met respect en ik zou hem nooit zwart kunnen maken

25-08-2007, 02:16


matties

25-08-2007, 02:23
nee..ik laat iedereen in zijn waarde...ik zou niemand zwart maken laat staan een ex...gewoon niet erover praten of als ik toch erover zou praten, zou ik geen slechte dingen over hem zeggen..want je hebt ooit van hem gehouden als het goed is..en nu het uit is, vind ik het wel raar dat je diegene zwart maakt of uitscheld enzo...

25-08-2007, 02:46

Citaat door mocroblondintje:
Je hebt een relatie gehad met een jongen of een meisje met veel liefde en respect,, maar op een gegeven moment ging het stuk..
Ik denk dat de meeste marokkanen na het uitmaken alleen maar slechte dingen over hun ex vertellen al was het niet zo,,,,
zou je altijd met respect over je ex praten of heb je liever dat je hem of haar constant met vieze woorden noemt??

nee zeker niet,, je moet die persoon altijd goed herinneren. Jullie hebben tenminste goede tijden samen gehad. De gevoelens, de dromen, de liefde, alles wat men meegemaakt heeft. Het blijft tenminste een lichtpunt uit je verleden afgezien van het feit dat het stuk is gegaan en van de oorzaaken die ernaar toe geleid hebben. De wond die je in hart hebt, kan ooit genezen worden, dan zie je die slechte momenten niet meer voor je, en kan je zelfs spijt krijgen dat het zo was gegaan.
Het begint altijd met een eerste ontmoeting,, maar niemand kan voorspelen hoe het gaat aflopen...mensen die liefde hebben meegemaakt weten percies wat ik hiermee bedoel...

25-08-2007, 02:51

Citaat door kamal_09111981:
nee zeker niet,, je moet die persoon altijd goed herinneren. Jullie hebben tenminste goede tijden samen gehad. De gevoelens, de dromen, de liefde, alles wat men meegemaakt heeft. Het blijft tenminste een lichtpunt uit je verleden afgezien van het feit dat het stuk is gegaan en van de oorzaaken die ernaar toe geleid hebben. De wond die je in hart hebt, kan ooit genezen worden, dan zie je die slechte momenten niet meer voor je, en kan je zelfs spijt krijgen dat het zo was gegaan.
Het begint altijd met een eerste ontmoeting,, maar niemand voorspelen hoe het het gaat aflopen...mensen die liefde hebben meegemaakt weten percies wat ik hiermee bedoel...

ik kreeg tranen van je woorden, je hebt me echt laten denken aan vroeger. Je hebt het zo mooi gezegd. Je zou wel een goede liefdetherapeut kunnen zijn man.
Ik vond het ook nooit eerlijk hoe marokkanen over hun exen praten. Als die persoon zo slecht was, waarom had je met hem/haar een relatie gehad? raar is het.

25-08-2007, 09:16
Jah het was ooit je geliefde:$

25-08-2007, 09:30

Citaat door mocroblondintje:
Je hebt een relatie gehad met een jongen of een meisje met veel liefde en respect,, maar op een gegeven moment ging het stuk..
Ik denk dat de meeste marokkanen na het uitmaken alleen maar slechte dingen over hun ex vertellen al was het niet zo,,,,
zou je altijd met respect over je ex praten of heb je liever dat je hem of haar constant met vieze woorden noemt??



Als je het goed hebt gehad, dan moet je de persoon niet zwartmaken vindt ik.

Dat heeft geen nut om hem dan uitteschelden of wat dan ook, want na die woorden zal je spijt krijgen want dan denk je terug aan die tijden.

Maar als je het zwaar klote hebt gehad met die persoon tja dan ligt het eraan aan wie je iets verteld...

Maar ik laat iedereen is ze normen en waarden, tot ik erachter kom dat iemand iets slechts heeft gezegt dan speel ik het hard to get...

25-08-2007, 11:37
Ik praat niet over hem en als ik wat zeg is het niet slecht.

25-08-2007, 11:39

Citaat door kamal_09111981:
nee zeker niet,, je moet die persoon altijd goed herinneren. Jullie hebben tenminste goede tijden samen gehad. De gevoelens, de dromen, de liefde, alles wat men meegemaakt heeft. Het blijft tenminste een lichtpunt uit je verleden afgezien van het feit dat het stuk is gegaan en van de oorzaaken die ernaar toe geleid hebben. De wond die je in hart hebt, kan ooit genezen worden, dan zie je die slechte momenten niet meer voor je, en kan je zelfs spijt krijgen dat het zo was gegaan.
Het begint altijd met een eerste ontmoeting,, maar niemand kan voorspelen hoe het gaat aflopen...mensen die liefde hebben meegemaakt weten percies wat ik hiermee bedoel...


Ik denk eerder dat mensen slecht praten over hun ex. Om er overheen te komen. Te laten zien dat ze schijt hebben aan hun ex.


Je hebt wel gelijk, maar ik zelf denk niet meer aan de mooie tijden. Daarin tegen wel aan de slechte tijden.

25-08-2007, 11:40



Citaat door mocroblondintje:
Je hebt een relatie gehad met een jongen of een meisje met veel liefde en respect,, maar op een gegeven moment ging het stuk..
Ik denk dat de meeste marokkanen na het uitmaken alleen maar slechte dingen over hun ex vertellen al was het niet zo,,,,
zou je altijd met respect over je ex praten of heb je liever dat je hem of haar constant met vieze woorden noemt??


Ik zie mijn ex nog vaak..we hebben ook gewoon nog contact met me kaar..
We zijn beide volwassenen...we kunnen ook normaal tegen mekaar blijven doen..

En ik praat nooit over hem..dus..

25-08-2007, 11:52
begin was wel ff uitschelden enso

maar nu laat ik hem in zijn waarde

25-08-2007, 12:01

Citaat door mocroblondintje:
Je hebt een relatie gehad met een jongen of een meisje met veel liefde en respect,, maar op een gegeven moment ging het stuk..
Ik denk dat de meeste marokkanen na het uitmaken alleen maar slechte dingen over hun ex vertellen al was het niet zo,,,,
zou je altijd met respect over je ex praten of heb je liever dat je hem of haar constant met vieze woorden noemt??


gelukkig heb ik geen ex bedankt lieve ouders voor jullie strenge opvoeding!!!