Bekijk volle/desktop versie : huiselijk geweld



24-08-2007, 22:48
wie heeft hier dagelijks mee te maken?
en wat ga je eraan doen?
en waarom heb je het zover laten komen als dat het nu is??

24-08-2007, 23:05


Een collega van me meskiena , ze was 8 jaar getrouwd.
het 1e jaar was perfect , tweede jaar viel mee , 3e jaar was een hel.

ze merkte dat hij haar bedroog , dus ze stapte naar hem voor uitleg , hij werd zo kwaad dat hij haar kapotsloeg terwijl ze 2 maand zwanger was , er kwam bloed uit haar vagina meskiena , ze had een miskraam.

hij sloeg haar altijd , ging op reis zonder het te vermelden , sprak nooit tegen haar enz.

hij heeft haar 2 maal zo lelijk toegetakeld dat ze 2 miskramen gekregen heeft door hem , 1tje was 2 maand en de andere 4 maanden oud.



ik heb een term , endat is "als een man je voor de eerste keer slaagt , neem je koffers en ga weg , want die man zal NIET veranderen en zijn zoete woordjes veranderen NIET in daden.

24-08-2007, 23:12

Citaat door funnysara:
Een collega van me meskiena , ze was 8 jaar getrouwd.
het 1e jaar was perfect , tweede jaar viel mee , 3e jaar was een hel.

ze merkte dat hij haar bedroog , dus ze stapte naar hem voor uitleg , hij werd zo kwaad dat hij haar kapotsloeg terwijl ze 2 maand zwanger was , er kwam bloed uit haar vagina meskiena , ze had een miskraam.

hij sloeg haar altijd , ging op reis zonder het te vermelden , sprak nooit tegen haar enz.

hij heeft haar 2 maal zo lelijk toegetakeld dat ze 2 miskramen gekregen heeft door hem , 1tje was 2 maand en de andere 4 maanden oud.



ik heb een term , endat is "als een man je voor de eerste keer slaagt , neem je koffers en ga weg , want die man zal NIET veranderen en zijn zoete woordjes veranderen NIET in daden.

wat erg voor haar zeg!
gaat het nu goed met haar?

24-08-2007, 23:16
ja , ze logeert al 2 weken bij een vriendin van haar , en ze kocht onlangs een nieuw appartementje.

hamdulilah , ze verdient het wel , echt een schat van een vrouw!

24-08-2007, 23:30



Citaat door funnysara:
ja , ze logeert al 2 weken bij een vriendin van haar , en ze kocht onlangs een nieuw appartementje.

hamdulilah , ze verdient het wel , echt een schat van een vrouw!

wens haar sterkte