Bekijk volle/desktop versie : boodschap aan alle marokko.nl leden



24-08-2007, 21:06
salam aleikom ik heb heel veel van jullie uitgetest ik heb inderdaad topics geopend over ziektes, tragische gebeurtenissen. Ik heb positieve dingen gehoort en negatiefe dingen. wat ik grappig vind zijn de reacties van de negatieve mensen ah roddelaar hoor je van sommige en dan vraag ik me af wat doe je dan achter de computer terwijl je naar het uit het oog verloren zit te kijken. jullie weten dat meer dan 90 procent van al die topics gebaseerd is uit rodelen wie kent die zij is enn h..r geworden wie kent die die zit naakt te eten wie is die marokkaan op die toilet enz het is niet te geloven dat jullie erin geloven dat het niks met roddelen te maken heeft. bijmekaar zijn er bij uit het oog verloren duizenden mensen belachelijk gemaakt. ik heb het alleen maar over ziektes en tragische gebeurtenisen in deze maatschapij, blijkbaar vinden jullie het vele maal erger dan iemand zoeken en dat meedelen met de rest van de wereld. ik stop met die topics, ik weet genoeg maar sommige van jullie moeten ook stoppen met foto,s en beelden van you tube plaatsen. en het zoeken van meiden en jongens .

wasalam labyrinth

24-08-2007, 22:22


salaam broeder,
macha`allah eindelijk na zo veel moeite is er weer eentje die de goede voorbeelf nog in zich heeft!!!
velen die deze topic bezoeken hebben een doel zoals:zwartmakerij,haat krieren,rodells versprijden enzv.
in plaats van dingen zoeken waar je aan wat hebt zitten zei moe3sijat te verichten tegen over allah s.w.t.
ik kan zo door gaan maar het heeft niet zo veel zin. hoeveel topic`s heb ik wel niet geopen hoeveel reactie`s heb ik wel niet geplaats om mijn mede broeders en zusters de rechte pad op te sturen maar tevergeefs net alsof je tegen de muur praat
sta3furoe alah!!

ma3a salama3,

Ibtissem

25-08-2007, 13:50
rifie komt gelijk versieren hahahahahahahaha lauwe shit

25-08-2007, 18:58

Citaat door Riffi007:
mooi ogen heb je trouwens



dankje wel ,
maar volgens mij gaat deze topic niet over mijn ogen maar om een bepaalde zaak die sirieus moet worden genomen door allee broeders en zusters!!

ibtissem

25-08-2007, 21:41


Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Toch? WIl niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben,maar wie ben jij om deze mensen te testen? Laat alles aan Allah over. Je had veel tijd kunnen besparen met je testjes.

Thalla

26-08-2007, 01:23

Citaat door labyrinth:
salam aleikom ik heb heel veel van jullie uitgetest ik heb inderdaad topics geopend over ziektes, tragische gebeurtenissen. Ik heb positieve dingen gehoort en negatiefe dingen. wat ik grappig vind zijn de reacties van de negatieve mensen ah roddelaar hoor je van sommige en dan vraag ik me af wat doe je dan achter de computer terwijl je naar het uit het oog verloren zit te kijken. jullie weten dat meer dan 90 procent van al die topics gebaseerd is uit rodelen wie kent die zij is enn h..r geworden wie kent die die zit naakt te eten wie is die marokkaan op die toilet enz het is niet te geloven dat jullie erin geloven dat het niks met roddelen te maken heeft. bijmekaar zijn er bij uit het oog verloren duizenden mensen belachelijk gemaakt. ik heb het alleen maar over ziektes en tragische gebeurtenisen in deze maatschapij, blijkbaar vinden jullie het vele maal erger dan iemand zoeken en dat meedelen met de rest van de wereld. ik stop met die topics, ik weet genoeg maar sommige van jullie moeten ook stoppen met foto,s en beelden van you tube plaatsen. en het zoeken van meiden en jongens .

wasalam labyrinth


Hahaha Na al jouw topics te hebben gelezen; Ik vind je echt een OEN!

26-08-2007, 01:27

Citaat door DeNacht:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Toch? WIl niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben,maar wie ben jij om deze mensen te testen? Laat alles aan Allah over. Je had veel tijd kunnen besparen met je testjes.

Thalla


Altijd maar weer dat verschuilen achter ''laat dat maar aan Allah over"'. Tuurlijk Allah heeft het eindoordeel alhamdoelilah, maar dat betekent niet dat de monden gesnoerd moeten blijven?

P.s. Ik spreek over het algemeen..

26-08-2007, 16:22

Citaat door Alaina_1985:
Altijd maar weer dat verschuilen achter ''laat dat maar aan Allah over"'. Tuurlijk Allah heeft het eindoordeel alhamdoelilah, maar dat betekent niet dat de monden gesnoerd moeten blijven?

P.s. Ik spreek over het algemeen..


Beter verschuilen achter Allah, dan achter een pc. Over het algemeen hoor Wie is hij om deze mensen te gaan uittesten? Natuurlijk mag hij zeggen wat hij wil. Alleen vind het onder het niveau als je dat op deze manier doet. Hij heeft net zo hard meegedaan aan leugens verspreiden. Wie zegt dat wat hij allemaal gezegd heeft waar is.

Allah oe allim

29-08-2007, 08:31

Citaat door DeNacht:
Beter verschuilen achter Allah, dan achter een pc. Over het algemeen hoor Wie is hij om deze mensen te gaan uittesten? Natuurlijk mag hij zeggen wat hij wil. Alleen vind het onder het niveau als je dat op deze manier doet. Hij heeft net zo hard meegedaan aan leugens verspreiden. Wie zegt dat wat hij allemaal gezegd heeft waar is.

Allah oe allim


De eerste zin, snap ik niet. Verduidelijk even.
Verder wil ik je alleen maar zeggen dat deze persoon iets duidelijk wil maken over hoe hij de dingen hier op m.nl meemaakt. Daar is niets mis mee. En of dat waar is, who cares? Hij noemt geen namen van personen en hij scheldt ze niet uit. En om dan meteen te roepen, dat je maar niet moet oordelen etc, wordt wel vaker als stopwoord gebruikt. Tuurlijk ik vind het ook een beetje een maf zaakje....

29-08-2007, 08:48

Citaat door DeNacht:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Toch? WIl niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben,maar wie ben jij om deze mensen te testen? Laat alles aan Allah over. Je had veel tijd kunnen besparen met je testjes.

Thalla




06-10-2007, 23:32

Citaat door Riffi007:
Jah dat begreep ik maar je ogen schoonheid trok me aandacht aan, Ik vkon t dus niet in me houden, Maar nu ik begrijp wat er allemaal aan de hand is, neem ik dan mijn copmlimentje trug








































































































geintje




06-10-2007, 23:36
Ajooo ben ik getest? Ben ik geslaagd of gezakt?

06-10-2007, 23:38


Testen moet je aan Allaah over laten, liegen over iets wat erg is lijkt me heel dom en nu hopen dat het niet uit komt.

Wassalaam