Bekijk volle/desktop versie : eigen website



24-08-2007, 09:33
ik zou graag een eigen website willen maken...

wie heeft er de benodigde software voor, wat uitleg.. & nuttige tips


alvast bedankt..

24-08-2007, 16:26


Voor een website heb je geen software nodig, behalve dan kladblok, phpdesigner of dreamweaver (jij zou gewoon kladblok kunnen gebruiken).
Je hebt ook hosting nodig, dus een bedrijf dat je website in de lucht houd, als je ng verdere vragen hebt stel ze maar.

24-08-2007, 20:25
ik heb er een hoe werk je met webtemplates

24-08-2007, 20:26
Nou html bestanden en img mapjes uploaden en dan naar de index van de gewenste directory gaan

24-08-2007, 23:15


Assalaam alaikom,

Naast html ook css kennis opdoen, zou erg handig zijn als je er zelf wilt gaan bouwen of anders een kant en klare nemen hoef je de boel alleen maar in te vullen/opvullen. (In microsoft office 2007 in publisher zitten ook webtemplates /mallen kant en klare dus...) maar zelf bouwen is het mooist/orgineelst!!!

Salaam

25-08-2007, 07:25
Inderdaad je kan net als het marokko.nl forum opensource websites kopen (dat zijn websites waarvan de code is vrijgegeven). Zaytoen, css is denk ik nog niet nodig aangezien ze beginner is of nog wilt beginnen met HTML zou ze ook ver kunnen komen.

Think before code

25-08-2007, 22:15

Citaat door Bokoe:
Inderdaad je kan net als het marokko.nl forum opensource websites kopen (dat zijn websites waarvan de code is vrijgegeven). Zaytoen, css is denk ik nog niet nodig aangezien ze beginner is of nog wilt beginnen met HTML zou ze ook ver kunnen komen.

Think before code


Assalaam alaikom

[COLOR="Red"]Think before code COLOR]

Ja html komt op de eerste plaats maar een website zonder css wordt heel saai : mijn persoonlijke mening.... bovendien is het nog makkelijker ook als je later je website wil aanpassen

(daarna komt er javascript gedoe bij en natuurlijk flash etc etc, vandaar dat ik dat er maar niet bij had gezet!)

maar rustig aan beginnen; inderdaad met de html code te leren...is dat onder de knie dan de css en dan de rest.... of gewoon zoals ik al aan gaf een kant en klare nemen....

Salaam