Bekijk volle/desktop versie : Hier bewijst Amerika maar weer dat ze zelf de terroristen zijn!!!!(filmpje)



Pagina's : [1] 2 3

23-08-2007, 23:58
altijd maar zogenaamde verzonnen dingen vertellen op de buis, zodat mensen gaan geloven dat een land echt massavernietiggingswapens heeft.



eerst was Irak aan de beurt, nu willen ze Iran gaan aanvallen en om wat



HELEMAAL NIETS

http://foxattacks.com/blog/10777-fox-attacks-iran

24-08-2007, 00:09


amerikanen en met name bush zijn gewoon schoften,hufters, die de hele wereld voorliegen dat de badguys in het midden-oosten zitten. 1 tips aan ze kijk in de spiegel

24-08-2007, 00:31
Ach Amerika VS Iran dat gaat mooi worden.

Iran zal de strijd gaan winnen inshallah.

Iran heeft Rusland - CHina - Turkije enz als bodygards

24-08-2007, 00:35

Citaat door marokko18:
Ach Amerika VS Iran dat gaat mooi worden.

Iran zal de strijd gaan winnen inshallah.

Iran heeft Rusland - CHina - Turkije enz als bodygards



gezellig he, oorlog xwrijft in handjesx

24-08-2007, 00:40



Citaat door Aicha1986:
gezellig he, oorlog xwrijft in handjesx


Iran is de enige islamitische land waar ik in geloof dat ze de amerikanen kunnen verslaan.

24-08-2007, 00:40

Citaat door Aicha1986:
gezellig he, oorlog xwrijft in handjesx
moet je maar tegen de amerikaantjes zeggen die het ene land na het ander aanvallen

24-08-2007, 00:42

Citaat door Master_M:
moet je maar tegen de amerikaantjes zeggen die het ene land na het ander aanvallen



ik moet eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van de amerikanen. ik twijfel aan hun intenties. maar krijg al helemaal geen warm gevoel van binnen, als ik denk aan oorlog

24-08-2007, 00:44
Geen van beide landen heeft echt voordeel bij een oorlog. Dit soort berichten is blabla

24-08-2007, 00:45

Citaat door Aicha1986:
ik moet eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van de amerikanen. ik twijfel aan hun intenties. maar krijg al helemaal geen warm gevoel van binnen, als ik denk aan oorlog
Een warm gevoel krijgt niemand van oorlog maarja als je land wordt aangevallen dan is het vanzelfsprekend dan men zich zelf verdedigt...

24-08-2007, 00:45

Citaat door AWM:
Dacht toch echt dat al-quida begonnen was.......
Je weet wel vliegtuigen,onschuldige doden,meer vliegtuigen,meer onschuldige doden,Fanatieke Islam,dode kinderen en moeders enfin dat soort dingen...............
Alles in de naam van Allah.............


Idd, Al-Qaeda is een ander woord voor de Iraakse bevolking.

24-08-2007, 00:46

Citaat door Master_M:
Een warm gevoel krijgt niemand van oorlog maarja als je land wordt aangevallen dan is het vanzelfsprekend dan men zich zelf verdedigt...


vraag je je dan wel af, waarom het land aangevallen wordt ? of gil je spontaan: olie


want die heb ik net iets te vaak gehoord

24-08-2007, 00:56

Citaat door AWM:
Dacht toch echt dat al-quida begonnen was.......
Je weet wel vliegtuigen,onschuldige doden,meer vliegtuigen,meer onschuldige doden,Fanatieke Islam,dode kinderen en moeders enfin dat soort dingen...............
Alles in de naam van Allah.............
Je moet wel verder kijken waarom ''al-qaida'' dat gedaan heeft....je weet wel israel steunen bij het uitroeien van onschuldige burgers waaronder veel kinderen en vrouwen, meer wapens leveren, meer onschuldige doden door zionisten, dode baby's en moeders enfin dat soort dingen..........

of zijn dat geen mensen....is niet erg dat zij afgemaakt worden he

24-08-2007, 00:58



Citaat door Master_M:
Je moet wel verder kijken waarom ''al-qaida'' dat gedaan heeft....je weet wel israel steunen bij het uitroeien van onschuldige burgers waaronder veel kinderen en vrouwen, meer wapens leveren, meer onschuldige doden door zionisten, dode baby's en moeders enfin dat soort dingen..........

of zijn dat geen mensen....is niet erg dat zij afgemaakt worden he


Voor AWM zijn moslims geen mensen

24-08-2007, 00:58

Citaat door Aicha1986:
vraag je je dan wel af, waarom het land aangevallen wordt ? of gil je spontaan: olie


want die heb ik net iets te vaak gehoord
vertel mij dan waarom amerika in jouw ogen wel het recht heeft om iran aan te vallen.....

24-08-2007, 01:01

Citaat door HalfMarokkaan:
Voor AWM zijn moslims geen mensen
ja die indruk heb ik ook

Pagina's : [1] 2 3