Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me zo ongelukkig....



21-08-2007, 21:24
Salam Oe alykoem.

In eerste instantie vond ik het maar niks om hier een topic te plaatsen. Alleen weet ik het gewoon niet meer.. Voel me zo verdrietig en eenzaam.. Ik doe de laatste jaren weining aan mijn geloof. Ik weet dat als ik daar verandering inbreng het insha allah ook beter gaat. Alleen houdt iets mij tegen.. Om daar ook meteen weer antwoord op te geven. Ik hou waarschijnlijk mezelf tegen. Heb veel verdriet en vernederingen meegemaakt in mijn leven. Dat heeft mij erg zwak gemaakt.. Ik wil zo graag weer de oude ik worden, maar weet niet waar te beginnen. Mischien ook weer wel, maar het lukt mij gewoon niet om daar standvastig in te blijven..

Moge allah het makkelijker voor ons alle maken.

Wilde ik gewoon even kwijt..

21-08-2007, 21:29


Said Al Khudri heeft de Profeet horen zeggen: "Geen vermoeidheid, of ziekte, of verdriet, of droefheid, of pijn, of ellende treft een Muslim of Allah wist zijn zonder ermee af, ook al is het een prikje van een doorn". (Sahih Bukhari, Boek 70, Hadith 545).

21-08-2007, 21:43

Citaat door DeNacht:
Salam Oe alykoem.

In eerste instantie vond ik het maar niks om hier een topic te plaatsen. Alleen weet ik het gewoon niet meer.. Voel me zo verdrietig en eenzaam.. Ik doe de laatste jaren weining aan mijn geloof. Ik weet dat als ik daar verandering inbreng het insha allah ook beter gaat. Alleen houdt iets mij tegen.. Om daar ook meteen weer antwoord op te geven. Ik hou waarschijnlijk mezelf tegen. Heb veel verdriet en vernederingen meegemaakt in mijn leven. Dat heeft mij erg zwak gemaakt.. Ik wil zo graag weer de oude ik worden, maar weet niet waar te beginnen. Mischien ook weer wel, maar het lukt mij gewoon niet om daar standvastig in te blijven..

Moge allah het makkelijker voor ons alle maken.

Wilde ik gewoon even kwijt..



Precies alsof ik dit heb geschreven... Allahuma amien op je doe3a..

21-08-2007, 21:46
Geloof mij dat als je de Koran leest en op Allah vertrouwt dat het goed komt lieverd. En heb geduld Allah is met de geduldigen! Ik heb ook veel meegemaakt in mijn leven maar sinds 1 jaar gaat het steeds beter met mij dankzij Allah Al7amdoelilah!

wassalaam alikoum

21-08-2007, 21:48


ps: Allahomma Ameen op jou dua!

wassalaam alikoum

21-08-2007, 21:52
elke moslim heeft tijden dat de dien laag of op een hoog pitje zit. Gewoon er voor vechten, en vechten tegen de vervloekte sytan.

Asalaamoen Aleykoem

21-08-2007, 21:54
bidden en dan komt alles goed!!!

21-08-2007, 22:14
Lees het boek 'Wees niet bedroefd'. Het boek zal al je verdriet en zorgen wegnemen. Wéét dat Allaah élke nacht in al Zijn majesteit naar de eerste hemel daalt om onze gebeden te verhoren!

21-08-2007, 22:38

Citaat door sssalima:
elke moslim heeft tijden dat de dien laag of op een hoog pitje zit. Gewoon er voor vechten, en vechten tegen de vervloekte sytan.

Asalaamoen Aleykoem


Inderdaad.

25-08-2007, 12:10
Ik geef jullie alle gelijk. Er is niets anders dat mij kan helpen. Alleen Allah. Alleen soebhanallah dan vraag ik mij af. Waarom kunnen andere wel gewoon hun draai vinden, en blijf ik hangen. Word echt moe van mezelf.. En ik wil het zo graag.

25-08-2007, 14:05
O dochter van Adam, vergaar kennis en zet het om in praktijk.

25-08-2007, 14:29
insha allah.

25-08-2007, 15:04



Citaat door DeNacht:
Ik geef jullie alle gelijk. Er is niets anders dat mij kan helpen. Alleen Allah. Alleen soebhanallah dan vraag ik mij af. Waarom kunnen andere wel gewoon hun draai vinden, en blijf ik hangen. Word echt moe van mezelf.. En ik wil het zo graag.

Khou het kort, maar weet gewoon dat andere ook hun draai niet vinden.
Het lijkt er wel op dat jij de enige bent die het moeilijk heeft om zijn(haar) plaats te vinden, maar dat is echt niet zo. Schijn bedriegt, zeg maar.

25-08-2007, 15:12
Ik kan mezelf er een beetje in vinden maar blijf bidden en doe3a doen alles heeft zn redenen Allah doet niets zonder reden... bid en vraag om hulp dan zal het inshallah goed komen...heb geduld want een geduldig mens word beloont inshallah...Wens je sterkte en hoop voor je dat je er snel weer bovenop komt!

beslama...