Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde F.a.t.i.m.a.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

vraagteken1
13-08-2002, 12:58

FATIMA F - Fascinerend als persoon A - Adembenemend, maar ook heel gewoon T - Teder en zacht als een babyhuid I - Integer, met altijd het juiste besluit M - Majestueus als verschijning en mens A - Adorabel, gewoon naar ieders wens

Angel_fatima
13-08-2002, 23:16
heel mooi gedicht. :D liefs fatima

MueZli
13-08-2002, 23:17
Z A H R A Je moet wel afmaken.

vraagteken1
14-08-2002, 09:46
Z Zachtmoedig is ze van natuur A Amicaal tot het laatste uur H Hoofddoekdragend met gepaste trots R Religieus en standvastig A Allah is haar rots Het is maar dat je het woord MOET gebruikte, anders ;)

MueZli
14-08-2002, 11:19

Shukran ! Nu is de naam geheel compleet ! Fatima Zahra.

vraagteken1
14-08-2002, 20:04
ik zou het even moeten opzoeken in de dikke van Dale. Moment even!!! ;) ja ik ben weer terug met het heugelijk gegeven: Het dikke boek heeft een positieve betekenis met het woord is dus niets mis Maar wees gerust de betekenis was al bekend zonder naar de van Dale te zijn gerend En onze Mevr. Zahra had me waarschijnlijk al op de fout gewezen als er een probleem met een woord was gerezen Ik dank je voor je bericht en misschien dat ik ook ooit jou naam zal veranderen in een gedicht. Liefs, ?

MueZli
14-08-2002, 20:23
Amicaal= Vriendelijk of iets in die trant eens kijken meneer Dale ervan zegt...? Amicaal ~ Vriendschappelijk en Ongedwongen

fatimab
14-08-2002, 21:04
Origineel gepost door vraagteken1 FATIMA F - Fascinerend als persoon A - Adembenemend, maar ook heel gewoon T - Teder en zacht als een babyhuid I - Integer, met altijd het juiste besluit M - Majestueus als verschijning en mens A - Adorabel, gewoon naar ieders wens heel mooie gedicht!!!!!!!

vraagteken1
14-08-2002, 21:25
Het gedicht is slechts een samenvoeging van woorden als je het gezicht zou weten wat erbij behoorde!! Het zou een ieders hart tekeer doen gaan van liefde voor haar net zoals het met mij zou zijn begaan Helaas ben ik niet van dit geluk bedeeld en is mijn hart nog immer niet van verlangen geheeld Dank voor de leuke reacties. het is allemaal een beetje van jullie :)

MueZli
14-08-2002, 21:43
Origineel gepost door vraagteken1 Het gedicht is slechts een samenvoeging van woorden als je het gezicht zou weten wat erbij behoorde!! Het zou een ieders hart tekeer doen gaan van liefde voor haar net zoals het met mij zou zijn begaan Helaas ben ik niet van dit geluk bedeeld en is mijn hart nog immer niet van verlangen geheeld Dank voor de leuke reacties. het is allemaal een beetje van jullie :) Fatima heb je anders ingevuld dan Zahra. Wat zou je maken van Fatima Zahra' ?

kickbokster
14-08-2002, 21:53
he wil je ook mij naam doen

vraagteken1
14-08-2002, 21:56
Origineel gepost door MeuslitriX Fatima heb je anders ingevuld dan Zahra. Wat zou je maken van Fatima Zahra' ? een nog mooier beeld!!!! ;)

vraagteken1
14-08-2002, 21:57

Origineel gepost door kickbokster he wil je ook mij naam doen hij is wel lang en je zal nooit van me naam gehoord hebben en er zitten veel klanken in ok ik hoor het wel komt eraan, maar gun me even ben geen lopende band dichter die zomaar alles kan geven

dulce_lamia
15-08-2002, 00:24
Hoi vraagteken ik heb je teksten bekeken. En Lamia bekent dat je heel wat woorden kent. Je klink ook erg bedreven, en bent niet bang om wat weg te geven. Verder heb ik niet veel te rijmen, want je hebt voor mij te veel geheimen. :hihi:

vraagteken1
15-08-2002, 09:47
Origineel gepost door dulce_lamia Hoi vraagteken ik heb je teksten bekeken. En Lamia bekent dat je heel wat woorden kent. Je klink ook erg bedreven, en bent niet bang om wat weg te geven. Verder heb ik niet veel te rijmen, want je hebt voor mij te veel geheimen. :hihi: Dank je voor het gedicht, voel me vereerd. Bedreven ben ik niet, het gaat vanzelf heb er ook niet voor geleerd. Veel geheimen heb ik echt niet slechts wie ik ben de rest ken je, dat wat je in mijn gedichten ziet. liefs, ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9