Bekijk volle/desktop versie : Imam beticht van verkrachting



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-08-2007, 17:10

Citaat:


Imam beticht van verkrachting

DEN HAAG/GOUDA - Het openbaar ministerie heeft bij de rechtbank in Den Haag twee jaar cel geëist tegen een imam van een Goudse moskee die geprobeerd zou hebben een gelovige te verkrachten.

De gebedsvoorganger zou de jongeman bedwelmd hebben met een slaapmiddel, maar het slachtoffer werd bijtijds weer wakker.

Op 1 februari kwam de scholier de imam ’s avonds tegen bij een sportschool en biechtte hem op dat hij het avondgebed had overgeslagen. Hij ging mee naar de moskee, om het verzuim goed te maken. Op de kamer van de imam zou hij een glas met slaapmiddel gekregen hebben. Toen hij op het bed van de imam weer wakker werd, boog de geestelijke zich over hem. Hij zou de shorts van de man al naar beneden getrokken hebben.

De officier van Justitie achtte bewezen dat de imam de gelovige wilde verkrachten. De aanklager baseerde de beschuldiging op forensisch onderzoek dat aantoonde dat er slaapmiddel zat in de urine van het slachtoffer. De imam had zich ook verdacht gedragen door te vluchten naar een hotel in Roelofarendsveen toen de politie hem zocht.

De imam was gisteren niet op de zitting, want hij is twee maanden geleden door de IND naar Marokko uitgezet. Zijn advocate noemde de aangifte van de moskeebezoeker gisteren onbetrouwbaar. Ze zei dat de imam zelf slachtoffer is geworden van machtsspelletjes binnen de moskee, waar een gematigde stroming het aan de stok heeft met fundamentalisten. Verder suggereerde ze dat de moskee van de imam af wilde omdat ze geen trek had de rekening voor een ziekenhuisbehandeling van de geestelijke te betalen.

De officier gelooft niet dat de aangifte tegen de imam onderdeel is van een complot van zijn tegenstanders. Ze wees erop dat het slachtoffer geen leven meer heeft op school, vanwege de pesterijen van leeftijdgenoten. Bovendien heeft zijn vriendin hem vanwege de ontuchtaffaire laten vallen. Het is ondenkbaar dat het slachtoffer dat alles wil ondergaan, alleen maar om de tegenstanders van de imam te helpen.

[url=http://www.ad.nl/groenehart/gouda/article1600527.ece]Bron[/url]

Het komt overal voor. Triest, maar wel heel waar.

21-08-2007, 17:35


Allah yester.

21-08-2007, 17:42

Citaat door ROM:
Nekschot verkrachters en pedofielen
O het is een imam,dus niks aan de hand op M NL


triest dat je dergelijke gebeurtenissen nodig hebt om je gal te kunnen spuwen op marokkanen/moslims.

waarschijnlijk niet de kwaiteiten om op een normale manier je mening toe te lichten

21-08-2007, 17:44
Ik vind het wel een vaag verhaal om eerlijk te zijn. Lijkt mij een fake. Omdat het in de kerken gebeurt, moet het ook in de moskee gebeuren. Maar als het wel waar is, idd een headshot zou wel een pasende straf zijn.

21-08-2007, 17:44



Citaat door ROM:
Nekschot verkrachters en pedofielen
O het is een imam,dus niks aan de hand op M NL


Ach ja, het zal allemaal wel meevallen, joh.

Gewoon een misverstandje?

21-08-2007, 17:45
Hij is dus uitgezet terwijl de vervolging nog loopt.
Dat maakt een eventuele veroordeling dan wel tot een wassen neus.

Het maakt het er ook niet makkelijker op om de waarheid te achterhalen hier.

21-08-2007, 17:46

Citaat door big2:
Lieve jongen, wat gebeurt hier dan als het om RK priesters gaat ?


Betekend dat dan dat het goed is?!

21-08-2007, 17:48

Citaat door ROM:
Is die imam een marokkaan?
Wel een vertegenwoordeger van de islam


Dus jij gebruikt het leed van de ander om met een vinger te kunnen wijzen in de verondcerstelling dat elke molsim/marokkaan zo iets goed keurt? Of het beeld wilt schetsen dat elke moslim/marokkaan zo iets goed keurt?

Zegt veel over je!!!

21-08-2007, 17:49
Je zal maar zo'n vriendin hebben.

21-08-2007, 17:50

Citaat door big2:
Ik heb je toen niet zien protestereen


wat weet jij van mijn posts?!

21-08-2007, 17:50

Citaat door a.damse:
Hij is dus uitgezet terwijl de vervolging nog loopt.
Dat maakt een eventuele veroordeling dan wel tot een wassen neus.

Het maakt het er ook niet makkelijker op om de waarheid te achterhalen hier.


Dat viel me dus ook al op.
Ik denk dan aan de kinderen die daar misschien wel gevaar lopen.

21-08-2007, 17:50

Citaat door Bookie:
Je zal maar zo'n vriendin hebben.


Dat is iets wat ik ook niet goed begrijp.

21-08-2007, 17:50



Citaat door Online_111:
Ik vind het wel een vaag verhaal om eerlijk te zijn. Lijkt mij een fake. Omdat het in de kerken gebeurt, moet het ook in de moskee gebeuren. Maar als het wel waar is, idd een headshot zou wel een pasende straf zijn.


Dat is niet vaag hoor, het is heel duidelijk. Heeft ook niets met een kerk te maken hoewel het nog vast maar eventjes gaat duren voordat het er weer bij wordt gehaald en dat er een complot tegen de imam is etc etc..

Vorige maand was er toch ook een imam die een jongetje in de moskee aan het verkrachten was, die werd toen betrapt door het slachtoffer zijn broertje.

Ik hoop dat het allemaal goedkomt met het slachtoffer, dat deze niet de schuld gaat krijgen zoals ik vaak lees dat bepaalde moslims een slachtoffer aanwijzen als persoon die bovenop misbruikt te zijn, ook nog eens uitgelokt zou hebben maar dat zal niet, want dan gaat het meestal om autochtone slachtoffertjes.

21-08-2007, 17:51

Citaat door Rafael:
Het komt overal voor. Triest, maar wel heel waar.




Moderne imams gaan tegenwoordig ook naar de sportschool.

Waarschijnlijk had hij ook nog een afspraakje met Karl Noten in een hotel.

Kinky hoor.

21-08-2007, 17:52

Citaat door grendel:
Moderne imams gaan tegenwoordig ook naar de sportschool.

Waarschijnlijk had hij ook nog een afspraakje met Karl Noten in een hotel.

Kinky hoor.


Hehehe

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8