Bekijk volle/desktop versie : Comitee voor ex-Nederlanders is ook nodig



Pagina's : [1] 2

21-08-2007, 12:33
http://frontpage.fok.nl/nieuws/80567

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47342


Citaat:
Mark van Bommel aast mogelijk op een plaats in het Duitse nationale elftal. De Limburger verklaarde tegenover TV Limburg dat de mogelijkheden worden onderzocht om een Duits paspoort aan te vragen, zodat hij bij Die Mannschaft kan gaan spelen.

Hij krijgt steun van de Duitse voetbalbond (DFB)en bekijkt samen met zijn huidige werkgever, Bayern München alle mogelijke opties. Ook heeft al een gesprek met de Duitse bondscoach, Joachim Löw, gehad. Van Bommel wil zolang Marco van Basten aan het roer staat niet uitkomen voor het Nederlands elftal.

"Die ontwikkelingen zijn nu twee weken in volle gang. En we moeten nu afwachten of het überhaupt wel mogelijks is, Mark van Bommel als middenveldchef van die Mannschaft, bij het Nederlands elftal is dat vrij lastig in ieder geval Glimlachte van Bommel.

De KNVB is op de hoogte van alle ontwikkelingen en denkt dat het plan van de middenvelder weinig kans van slagen heeft. Ook de FIFA-reglementen spreken niet in zijn voordeel. Van Bommel droeg tot nu toe veertig maal het Oranjeshirt om de schouders.

Update 10.35 uur
Het interview met Mark van Bommel blijkt in scène gezet te zijn. "Het was ons doel om aan te tonen hoe de media elkaar napapegaaien zonder iets te checken. Van Bommel vond het een fantastisch idee en wilde graag meewerken", aldus Charles Biemans van TV Limburg. De speler van Bayern München ging er vanuit dat niemand het serieus zou nemen, maar dat pakte anders uit. "Ik kon mijn lach zelfs niet inhouden op de radio. Achteraf baal ik nu wel van alle commotie die is ontstaan", zei van Bommel tegenover de Telegraaf.
Voordat hij bekend had gemaakt dat het om een grap ging, was hij al meerdere keren met de dood bedreigd. De reacties bij Telegraaf.nl waren bedreigend, maar de Telegraaf heeft het artikel reeds verwijderd. Op FOK! staan nog wel enige bedreigingen met de dood.



Citaat:
Door Kaartkeizer - dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:20 - (Niveau 0)
??????

serieus hé, als dit waar is mogen we hem stenigen


Citaat:
Door A.P.B.T. - dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:49 - (Niveau 0)
Standrechtelijke executie....

Zyklon B schijnt ook wel te helpen tegen landverraders....


Citaat:
Door Coromandel - dinsdag 21 augustus 2007 @ 03:36 - (Niveau 0)
Castreren, die van Bommel. Verder niet over praten...


Gezien bovenstaande bedreigingen, en de vele bedreigingen die waren geuit op Telegraaf.nl, is het anno 2007 nog steeds niet gemakkelijk om afstand te doen van je Nederlanderschap. Ik hoop daarom van harte dat er een comitee voor ex-Nederlanders wordt opgericht, om dit soort zaken aan te pakken.

21-08-2007, 12:37


Hahaha, ik richt dan een comité op om mijn steun te betuigen aan de comité van ex-Nederlanders.

21-08-2007, 12:42

Citaat door SaMiRa4LiFe:
Hahaha, ik richt dan een comité op om mijn steun te betuigen aan de comité van ex-Nederlanders.


Doen!

21-08-2007, 12:44
Zo zie je maar weer hoe hypocriet Nederlanders zijn.

21-08-2007, 12:45


Gezien het door de strot duwen van de Marokkaanse nationaliteit lijkt me een comité voor ex-Marokkanen wenselijker.

21-08-2007, 12:52

Citaat door SaMiRa4LiFe:
Zo zie je maar weer hoe hypocriet Nederlanders zijn.

Wat een onzin. Natuurlijk mag je zo'n comite oprichten. Er zal niemand zijn die dat ontkent.

En wie weet, misschien reageren Nederlanders dan wel net zo als Moslims (wetende dat er ook Nederlandse Moslims zijn). Dan gaan ze de oprichter ervan diskwalificeren door aandacht te vestigen op zijn afkomst, op eventuele politieke motieven, zijn kapsel, of misschien zelfs op zijn seksuele geaardheid. En dat allemaal omdat ze zooooooo graag willen ontkennen dat er zoiets in Nederland kan gebeuren.

21-08-2007, 12:55

Citaat door SaMiRa4LiFe:
Hahaha, ik richt dan een comité op om mijn steun te betuigen aan de comité van ex-Nederlanders.


Dat lijkt mij niet zo verstandig. Die blanke autochtonen zullen je opzoeken en mishandelen, of nog erger, doden.

21-08-2007, 13:09

Citaat door big2:
Precies, we nemen voorbeeld aan de islamitische Arabieren en Iraniers, en gaan openbare executies uitvoeren.


Volgens mij waren jullie er veel eerder mee. Kan me herinneren dta mij tijdens de geschiedenislessen niet zulke leuke dingen werden bijgebracht over wat blanke autochtone Nederlanders deden bij andere blanke autochtone Nederlanders die kozen voor een Duitse nationaliteit na WO2
Het voorbeeld is dus overgenomen van de blanke autochtone Nederlanders.

21-08-2007, 13:10
Goed voorbeeld doet goed volgen moeten die blanke, racistische en/of pedofiele Nederlanders gedacht hebben....

21-08-2007, 14:03
whahahahaha

21-08-2007, 14:31

Citaat door AWM:
Hier een linkje van een video die door sommigen toch eens bekeken moet worden !
http://www.youtube.com/watch?v=HhN6CG1zCRc


Peace


ehmm, ging het hier niet over commite voor exnederlanders?? waarom haal je de Islaam erbij? geen andere argumenten dus maar wat over de Islaam erin gooien? makkelijk heh, wijzen naar een ander...

21-08-2007, 14:43

Citaat door miss_anonymous:
ehmm, ging het hier niet over commite voor exnederlanders?? waarom haal je de Islaam erbij? geen andere argumenten dus maar wat over de Islaam erin gooien? makkelijk heh, wijzen naar een ander...


zo gaat het tegenwoordig in elke discussie, of die nu over de kerk in Tilburg gaat, over het smelten van de noordpool, of het gras van de buren er is altijd wel iemand die de discussie weet te buigen richting Islam

21-08-2007, 15:09



Citaat door miss_anonymous:
ehmm, ging het hier niet over commite voor exnederlanders?? waarom haal je de Islaam erbij? geen andere argumenten dus maar wat over de Islaam erin gooien? makkelijk heh, wijzen naar een ander...


Neem het onze blanke autochtone vrinden niet kwalijk
Het is de psyche.

21-08-2007, 15:13

Citaat door SaMiRa4LiFe:
Zo zie je maar weer hoe hypocriet Nederlanders zijn.


Laten we het dan maar niet hebben over de Marokkaanse staat die in het buitenland geboren Marokkanen de Marokkaanse nationaliteit door de strot duwen omdat ze anders als tweede rangs burgers worden behandeld ivm rechten en dergelijke zaken. Waarom Nederland dat toelaat dat Marokko zich neo-koloniaal opstelt ten opzichte van zijn expats is mij een raadsel.

En dat met van Bommel zal wel loslopen alleen een stel beroepsimbecielen zullen zich als een stel radicale gelovigen gaan gedragen. Maar sommige mensen schijnen geen onderscheid te kunnen maken met fanschap en een religie aanhangen. Dit soort huilies worden ook wel scheven, harries en hooligans genoemd die zelf geen leven hebben.

21-08-2007, 15:38

Citaat door ElMeRdIyA:
zo gaat het tegenwoordig in elke discussie, of die nu over de kerk in Tilburg gaat, over het smelten van de noordpool, of het gras van de buren er is altijd wel iemand die de discussie weet te buigen richting Islam



ow mijn God, je hebt echt gelijk, geen discussie mogelijk of die kafiers halen de Islaam erbij. dit is gewoon toppunt van onzekerheid, check 'eilanden op noordpool ontdekt naa smelten van ijs', wordt de Islaam erbij gehaald. khadouw argumenten...

Pagina's : [1] 2