Bekijk volle/desktop versie : Filmpjes waarin marokkaanse meiden hun achterwerk schudden..



Pagina's : [1] 2 3

21-08-2007, 10:54
[ alsof hun leven ervanaf hangt. Is dit tegenwoordig normaal? Deze wereld is echt helemaal gek aan het worden. Veel marokkaanse meisjes hebben tegenwoordig vriendjes, veel marokkaanse meisjes kleden zich goedkoop en verre van de islamitische voorschrift, veel marokkaanse meisjes plaatsen foto's van zichzelf op het internet en nu ook nog die rare filmpjes op het internet. Soebhanallah.. ik vind het echt erg dat het zo is ]

21-08-2007, 10:59


Wat wil je eraan doen..

We leven in tijd van Fitnah, allah jehdiena

21-08-2007, 11:01

Citaat door xEyez_On_Mex:
Wat wil je eraan doen..

We leven in tijd van Fitnah, allah jehdiena


Insha'allah ameen op je du3a. Ik weet niet wat eraan te doen valt ik denk niets, maar het word steeds erger dit is toch niet normaal meer?! 20 jaar geleden was het nog ''raar'' als een marokkaanse meisje een vriendje had of als iemand in een mini-rokje liep. Nu zie je er echt veel in die rare kleding met vriendjes en weet ik veel wat allemaal. Het is nu eerder raar en ongeloofwaardig als je geen vriend hebt. Echt jammer, ik vraag me af of het nog erger kan worden.

21-08-2007, 11:02

Citaat door chiwie:
2007 Meid


Er staat nergens in de Quran dat we in 2007 de weg van allah swt niet meer hoeven te volgen. Dat moeten we gewoon blijven doen totdat de engel des doods komt of het nu 689 of 2007 of wat mij betreft 6998 is.

21-08-2007, 11:05



Citaat door SpaanseVlieg:
Een marokkaane meid is niet per definitie een moslima. Haal die 2 dingen eens uit elkaar. Dan zal jou Islamitische wereldje er een stuk prettiger uitzien.


Over het algemeen wel. Ik zie zovaak vrouwen met hun dochters, de vrouwen zijn gekleed zoals het volgens de Islam hoort en hun dochters lopen er schaars bij. En de meeste marokkaanse meisjes die er zo bijlopen nemen nog wel de moeite om me de salaam te geven waardoor ik ook opmaak dat het moslims zijn.

21-08-2007, 11:06
Achja, ik zeg altijd tegen mezelf. Begin bij jezelf en je naasten.. Iedereen weet donders goed wat god wel en niet heeft verboden.. Dus iedereen zal der zelf voor boeten.. Een moeite doen voor je broeder/zuster oke.. Maar laat je niet gek maken..

21-08-2007, 11:07

Citaat door elmekteb:
Er staat nergens in de Quran dat we in 2007 de weg van allah swt niet meer hoeven te volgen. Dat moeten we gewoon blijven doen totdat de engel des doods komt of het nu 689 of 2007 of wat mij betreft 6998 is.


ja dat weet ik ook wel.....
ik ben ik jij bent jij hun zijn hun hun pakken het op hun manier aan en ik op mijn manier en het jaar 2007 is heeeeel anders dan het jaar 600......

21-08-2007, 11:14

Citaat door Machi_Hs0ma:
Achja, ik zeg altijd tegen mezelf. Begin bij jezelf en je naasten.. Iedereen weet donders goed wat god wel en niet heeft verboden.. Dus iedereen zal der zelf voor boeten.. Een moeite doen voor je broeder/zuster oke.. Maar laat je niet gek maken..


Ja dat is zo, maar het lijkt steeds erger te worden.

21-08-2007, 11:15

Citaat door chiwie:
ja dat weet ik ook wel.....
ik ben ik jij bent jij hun zijn hun hun pakken het op hun manier aan en ik op mijn manier en het jaar 2007 is heeeeel anders dan het jaar 600......


Dat is zeker waar helaas..

21-08-2007, 11:20

Citaat door SpaanseVlieg:
Over het algemeen zijn marokkanen juist de meest schijnheilige moslims op de wereld. Dus in mijn ogen geen moslims. En wat jij zegt over die dochters...dus als moeders er islamtisch bijloopt is de dochter ook islamitisch omdat ze jou met salaam begroeten?

Feit dat jij zulk soort mensen wel in het hokje moslim wil stoppen is aan jou, maar geloof mij maar dat jij je geloof geen eer aan doet door dat soort mensen in dat hokje te stoppen.


Ik denk in iedergeval niet aan de Islam als ik een marokkaans meisje haar billen ziet schudden op 1 of ander filmpje/feestje whatever.


Je gaat er dan toch vanuit dat ze moslim zijn ofniet? Je denkt dan toch niet ow zij is een kafir vandaar dat ze mij met de salaam begroet en dat haar moeder er zo bijloopt.

Het heeft niets te maken met in hokje stoppen, je kunt iemand ook niet geen-moslim noemen omdat ze zich zo gedragen want ze geven zichzelf wel de naam. Misschien omdat ze aan de ramadan meedoen.

Ghair insha'allah.

Nee, je zou ook niet aan de Islam denken als je dat ziet inderdaad..

21-08-2007, 11:21

Citaat door elmekteb:
Insha'allah ameen op je du3a. Ik weet niet wat eraan te doen valt ik denk niets, maar het word steeds erger dit is toch niet normaal meer?! 20 jaar geleden was het nog ''raar'' als een marokkaanse meisje een vriendje had of als iemand in een mini-rokje liep. Nu zie je er echt veel in die rare kleding met vriendjes en weet ik veel wat allemaal. Het is nu eerder raar en ongeloofwaardig als je geen vriend hebt. Echt jammer, ik vraag me af of het nog erger kan worden.



Ameen Insha'Allah..

Er is niks aan te doen, aangezien ze dan zeggen; Kijk naar je zelf.
Tegenwoordig neemt niemand wat van elkaar aan, tenzij je elkaar echt goed kent en dan nog kan dat voorkomen..

20 jaar is zelfs te lang geleden, ik kan me nog 10 jaar geleden herinneren dat het taboe was enz, maar nu is het de normaalste zaak.
Het is inderdaad zo als je zegt dat je geen vriend hebt dat ze je dan ongeloofwaardig aankijken, omdat dat dus de normaalste zaak is en het er bijhoort want kom op; WE leven in 2007!!

21-08-2007, 11:22

Citaat door elmekteb:
Dat is zeker waar helaas..


ew aja ik begrijp heus wel dat het je irriteert het irriteert mij ook maar ja laten we maar eerst op ons zelf letten voordat we naar andere kijken

21-08-2007, 11:22



Citaat door elmekteb:
[ alsof hun leven ervanaf hangt. Is dit tegenwoordig normaal? Deze wereld is echt helemaal gek aan het worden. Veel marokkaanse meisjes hebben tegenwoordig vriendjes, veel marokkaanse meisjes kleden zich goedkoop en verre van de islamitische voorschrift, veel marokkaanse meisjes plaatsen foto's van zichzelf op het internet en nu ook nog die rare filmpjes op het internet. Soebhanallah.. ik vind het echt erg dat het zo is ]


Komt doordat ze in een Westers land zijn geboren en opgegroeid. Daardoor staan ze bloot aan de dingen die jij noemt, die worden hier gewoon gevonden.

Ik kijk er niet van op, de meeste islamitische jongeren zijn alleen op papier nog moslim, ze maken zich in de praktijk eerder druk over die dure merkkleding en het nieuwste mobieltje dan om het gebed en de islamitische voorschriften.

21-08-2007, 11:27

Citaat door xEyez_On_Mex:
Ameen Insha'Allah..

Er is niks aan te doen, aangezien ze dan zeggen; Kijk naar je zelf.
Tegenwoordig neemt niemand wat van elkaar aan, tenzij je elkaar echt goed kent en dan nog kan dat voorkomen..

20 jaar is zelfs te lang geleden, ik kan me nog 10 jaar geleden herinneren dat het taboe was enz, maar nu is het de normaalste zaak.
Het is inderdaad zo als je zegt dat je geen vriend hebt dat ze je dan ongeloofwaardig aankijken, omdat dat dus de normaalste zaak is en het er bijhoort want kom op; WE leven in 2007!!


Ja precies je hebt gelijk, maar naar je kijken doe je toch altijd al dat is vanzelf sprekend. Ik ben niet het type dat zelf vieze filmpjes loopt te schieten met een nokia en dan hier op internet erover kom praten dat het niet hoort. Een beetje nasie7a moet kunnen nu deze wereld zo geworden is. Soebhanallah..

21-08-2007, 11:28

Citaat door chiwie:
ew aja ik begrijp heus wel dat het je irriteert het irriteert mij ook maar ja laten we maar eerst op ons zelf letten voordat we naar andere kijken


Insha'allah. Moge allah swt ons allen leiden. Ameen.

Pagina's : [1] 2 3