Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zat? Deze Amerikaan had dit als oplossing...



21-08-2007, 10:49
-

[ Amerikaan gooit zieke echtgenote van balkon
Uitgegeven: 16 augustus 2007 17:19

AMSTERDAM - Een Amerikaan heeft zijn ernstig zieke vrouw vanaf de derde verdieping naar beneden geduwd, omdat hij de ziektekosten niet meer kon betalen. Dat beweren aanklagers in de staat Missouri.

Stanley Reimer (51) bracht zijn vrouw (47) naar het balkon, zoende haar en duwde haar, haar dood tegemoet. Reimer was in het appartement toen de politie arriveerde. Het enige wat hij zei was: "Ze is niet gesprongen."



Criste Reimer kon nauwelijks lopen en kon ook met geen mogelijkheid eigenhandig over het balkonhek klimmen. Ze had geen ziektekostenverzekering, terwijl haar medische behandeling tussen de vijf- en zeshonderd euro per week kostte. ]



- Het word steeds gekker

21-08-2007, 11:00



Citaat door Addiction:





Is niet grappig

21-08-2007, 11:01
Allah ihfed!!!!!!!!! Dit is te erg..

21-08-2007, 11:46

Citaat door SpaanseVlieg:
Tja echte liefde.

Hij kan i.i.g. niet zeggen dat ie niks geprobeerd heeft om haar te helpen


Harteloos

Kusjes,

21-08-2007, 11:53



Citaat door Machi_Hs0ma:
Allah ihfed!!!!!!!!! Dit is te erg..


Ja wollah, echt te triest voor woorden gewoon

Citaat door SpaanseVlieg:
Tja echte liefde.

Hij kan i.i.g. niet zeggen dat ie niks geprobeerd heeft om haar te helpen



Het is maar wat je onder echte liefde verstaat

21-08-2007, 11:58
wat gierig,, verbaast me dat het een Amerikaan is. Ik dacht eerder aan een Nederlander.

21-08-2007, 12:32

Citaat door MissUnderstood_:
wat gierig,, verbaast me dat het een Amerikaan is. Ik dacht eerder aan een Nederlander.


Het is maar dat we veel vergoed krijgen hier in Hollanda, anders kwam het denk ik wel vaker voor onder de Nederlanders..

21-08-2007, 12:37

Citaat door xEyez_On_Mex:
-

[ Amerikaan gooit zieke echtgenote van balkon
Uitgegeven: 16 augustus 2007 17:19

AMSTERDAM - Een Amerikaan heeft zijn ernstig zieke vrouw vanaf de derde verdieping naar beneden geduwd, omdat hij de ziektekosten niet meer kon betalen. Dat beweren aanklagers in de staat Missouri.

Stanley Reimer (51) bracht zijn vrouw (47) naar het balkon, zoende haar en duwde haar, haar dood tegemoet. Reimer was in het appartement toen de politie arriveerde. Het enige wat hij zei was: "Ze is niet gesprongen."



Criste Reimer kon nauwelijks lopen en kon ook met geen mogelijkheid eigenhandig over het balkonhek klimmen. Ze had geen ziektekostenverzekering, terwijl haar medische behandeling tussen de vijf- en zeshonderd euro per week kostte. ]



- Het word steeds gekker


Zou me niks verbazen als een marokkaan het ook zou doen,, die zijn ook niet goed in hun hoofd

21-08-2007, 13:10
dat mag mij niet overkomen als ik ziek word!!