Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Moppentopic.......



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

21-08-2007, 10:04
Okeey,
Ik heb wel zin om lekker te lachen jullie ook?

Laten we maar een moppentopic beginnen met z'n allen. Zet hier dus leuke moppen neer

Ik begin wel met een klein mopje;

Een dove loopt op straat en spreekt zomaar even een man aan: "Weet u wat ik gisteren heb gehoord?" De man: "Nou?"
"Niet zo veel!!!!!"



Ik heb er nog heel wat maar eerst moeten jullie wat vertellen

Groetjes,
Ouasima

21-08-2007, 11:26


Up Plaats Meer.

21-08-2007, 11:28
Leuke topic

21-08-2007, 11:45

Moehiem een man uit kampoe (platteland) kwam naar Europa. En je weet wel de meeste mensen van het platteland dragen geen onderbroek. Maar omdat die man naar Europa kwam deed hij een onderbroek aan. Hij kwam in een café en op een gegeven moment moest hij naar de wc. Hij deed overigens alleen zijn broek uit en onderbroek niet, dat was hij niet gewend. Toen hij klaar was en in de wcpot keek zag hij niks. Hij zei: "Wajoo!! Ze stelen hier zelfs stront, laat dan nog staan geld!!!


21-08-2007, 12:04


Een wat oudere meneer heeft eindelijk zijn kinderen bij elkaar en zit gezellig met zijn 2 zoons en een dochter aan het avondeten. Begint zijn oudste zoon opeens onrustig heen en weer te schuiven op zijn stoel en zijn keel te schrapen: "Uuh pa? Ik moet je wat bekennen...ik ben homo" Zijn vader kijkt verschrikt op en probeert dan kalm te antwoorden "Je blijft mijn zoon, ondanks je geaardheid" Zijn andere zoon ziet dat als DE kans en vertelt hem hetzelfde "Pa...nu we het erover hebben...ik ben ook homo!" Zijn vader springt verschrikt op en schreeuwt: "Verdomme! Houdt er dan niemand van vrouwen?!?" Fluistert zijn dochter: "Jahwel hoor pa, ik!"

21-08-2007, 12:06
hahahahahha

21-08-2007, 12:09
jeblia021

21-08-2007, 12:14
hahahah wollah die is goed.

21-08-2007, 13:11

Citaat door jeblia021:
Een wat oudere meneer heeft eindelijk zijn kinderen bij elkaar en zit gezellig met zijn 2 zoons en een dochter aan het avondeten. Begint zijn oudste zoon opeens onrustig heen en weer te schuiven op zijn stoel en zijn keel te schrapen: "Uuh pa? Ik moet je wat bekennen...ik ben homo" Zijn vader kijkt verschrikt op en probeert dan kalm te antwoorden "Je blijft mijn zoon, ondanks je geaardheid" Zijn andere zoon ziet dat als DE kans en vertelt hem hetzelfde "Pa...nu we het erover hebben...ik ben ook homo!" Zijn vader springt verschrikt op en schreeuwt: "Verdomme! Houdt er dan niemand van vrouwen?!?" Fluistert zijn dochter: "Jahwel hoor pa, ik!"




aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wuahahhahahahahaha ik ga helemaaaaaaaaaaaal plattt


echte leuke topiccc nou damess ga verderr

21-08-2007, 13:23
jalah ziedoe....we want more

21-08-2007, 13:30
Er staan toevallig 2 rijken in een limo voor het stoplicht te wachten. Belt de een de ander op en zegt:"Ik heb net de nieuwste hifi stereo installatie in mijn auto laten bouwen". Zegt de ander:"Moet je me daarvoor tijdens het baden storen?"

21-08-2007, 13:38
Man en vrouw lopen in een winkelstraat. "Maar dat is ons kindje helemaal niet, Hassan!" "Ssst, het is in ieder geval een betere kinderwagen a fatima!".

21-08-2007, 13:46


Ligt een Duitser in het water en schreeuwt: "Hilp, hilp, ik kan niet zwemmen!" Komt er een andere man voorbij en die zegt: "Ja, en ik kan niet pianospelen, dat hoeft toch ook de hele buurt niet te weten?"

21-08-2007, 14:20
Een meisje stond bekend als een serieus en gelovige Moslima die altijd lange kleding draagt en nooit zonder mahram naar buiten gaat. Wanneer een jongeman wil trouwen zeggen ze tegen hem, ga naar haar, dan heb je de perfecte vrouw. Safi dus een man besloot om met haar te trouwen. Voor de huwlijksnacht had hij besloten om zijn lul een leuk kleurtje te geven, geverfd dus. Want ja, ze heeft geen ervaring en weet misschien niet eens hoe zo'n ding eruit ziet Dus op hun huwelijksnacht had hij zich uitgekleed en zij keek geschrokken naar zijn lul. Ze zij: "Ik heb er genoeg gezien maar net zoals deze nog nooit!"


Whahahaha Ze3ma ze was een heilige meid

22-08-2007, 13:19
azo stomme moppen jong !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10