Bekijk volle/desktop versie : youssef hadji!!!!



20-08-2007, 13:00
(Mountakhab.com) Nancy maintened its lead in French Ligue 1 yesterday after coming back from 2-0 to seal a precious 2-2 away draw against giants Olympique de Marseille.

Moncef Zerka is still sidelined due injury, Mikhael Chretien "Basser" played full game as usual on the right back of Nancy's defence, and Youssef Hadji kept on the good form he has been showing since the start of the season with another Man-of-the-Match performance, being awarded a penalty kick (converted by teammate Benjamin Gavanon on the 65th minute) and showing clinical touch to score the equalizer in the 80th minute.

With 2 goals, one assist, one penalty and hitting the post before a teammate taped-in the empty net, Hadji has been involved in 5 of Nancy's seven goals so far this season.

http://www.youtube.com/watch?v=A9KEJWOEYHU

20-08-2007, 13:02


hij flamt wel dit seizoen

20-08-2007, 13:26
mooi goed nieuws hopen dat hij zich blijft ontwikkelen en zelfvertrouwen krijgt.

20-08-2007, 14:59
so so hij is zeker goed bezig en nu maar hopen dat het zo blijft

20-08-2007, 15:00


Ik probeer dat ene filmpje te krijgen dat ie een omhaal maakte.
ik zag die goal op RTM Maroc, maar ik versta geen Arabisch weetje
moehim; voorzet van rechts, borsthoogte, Hadji staat met zijn rug naar de goal toe naast de penaltystip en doet omhaal en scoort super.
waar kan ik die vinden.?

20-08-2007, 15:49

Citaat door Bijlmy:
die is in cup afrika 98 gemaakt

het was tege egypte de keeper stond gewoon kansloos naar de bal te kijken hoe die in de linker bove hoek binnegaat


die voorzet kwam van rechts, ahmed bahja heeft linksbeck van egypte late dansen en een mooi voorzet, precies opmaat en hadji heeft t af gemaakt



maar deze topic gaat over zijn broertje die het nu goed doet in frankrijk

serieus? ok thnx dan..
ze lieten alleen goals zien en ik hoorde Hadji.. geen herhaling niks..
marokkanen en hun manier van voetbal..

20-08-2007, 17:15
hadji is zeker goed bezig...kunnen we helaas niet van chamack zeggen hij starte tot nu toe maar één keer in de basis....verder is yassin abdesadki van strasbourg ook goed bezig in de franse competetie zoals m.chretien die tot nu toe alle minuten heeft gespeeld