Bekijk volle/desktop versie : Waarom zou een meisje niet maagd kunnen zijn volgens de jongens?



Pagina's : [1] 2 3 4

19-08-2007, 22:00
Vertel het eens

14-09-2007, 17:57



Citaat door LaFemme_A:
Vertel het eens



k heb het niemand hOren seggen hOor

14-09-2007, 18:05
Hoe de bezems erbij lopen (een ongelovige zou dat niet durven), als je op allerlei fora's leest (lees: Nederlanders, Suri's etc.. bron fok.nl) dat ze een Marokkaanse gehad hebben. Hoe Marokkaanse dames zichzelf belachelijk maken op straat,TV, youtube, Partypeepz etc... genoeg voorbeelden.

Gelukkig niet allemaal, maar wel de meeste. Je hebt dan meteen je conclusies.

14-09-2007, 18:07

Citaat door Sklasse:
Hoe de bezems erbij lopen (een ongelovige zou dat niet durven), als je op allerlei fora's leest (lees: Nederlanders, Suri's etc.. bron fok.nl) dat ze een Marokkaanse gehad hebben. Hoe Marokkaanse dames zichzelf belachelijk maken op straat,TV, youtube, Partypeepz etc... genoeg voorbeelden.
Gelukkig niet allemaal, maar wel de meeste. Je hebt dan meteen je conclusies.



Okeej daar heb je gelijk in...
en gelukkig ben k 1 van dat niet dOen hmdl

14-09-2007, 18:09



Citaat door 1_euro:
Als ze een heerlijke lichaam heeft en een tijgerin in bed maar ze moet dan wel rijk zijn



jha hOor..

14-09-2007, 18:10
lieverd ik weet niet waar jij hebt geleefd de afgelopen 3 jaar , maar steeds meer meiden vinden het de normaalste zaak om voor het huwelijk ontmaagd te zijn.

14-09-2007, 18:13

Citaat door Hannan :P:
lieverd ik weet niet waar jij hebt geleefd de afgelopen 3 jaar , maar steeds meer meiden vinden het de normaalste zaak om voor het huwelijk ontmaagd te zijn.



tegen wie heb je..??

14-09-2007, 18:14

Citaat door Hannan :P:
lieverd ik weet niet waar jij hebt geleefd de afgelopen 3 jaar , maar steeds meer meiden vinden het de normaalste zaak om voor het huwelijk ontmaagd te zijn.


Allayehfed!
Zulke meiden kennen Allah niet, al beweren ze van wel!

14-09-2007, 18:15
oh sorry ik heb het tegen de topicstarter mijn quote knop doet het niet

14-09-2007, 18:15
Als je een moslim bent dus je bid je vast je doet geen gekke dingen dan moet de vrouw maagd zijn tot haar huwlijk en de man OOK. je mag in de islam ook geen relatie dat is ook haram!!

maar de meeste jongens die zelf sex hebben voor het huwlijk en eisen van hun toekomstige dat ze maagd zijn. zijn gewoon niet islamitisch

14-09-2007, 18:19

Citaat door Hannan :P:
oh sorry ik heb het tegen de topicstarter mijn quote knop doet het niet


Er zijn meiden die maagd zijn!

14-09-2007, 18:20

Citaat door MarocRif11:
Als je een moslim bent dus je bid je vast je doet geen gekke dingen dan moet de vrouw maagd zijn tot haar huwlijk en de man OOK. je mag in de islam ook geen relatie dat is ook haram!!

maar de meeste jongens die zelf sex hebben voor het huwlijk en eisen van hun toekomstige dat ze maagd zijn. zijn gewoon niet islamitisch


Zoals ik al zei, kennen Allah niet.

14-09-2007, 18:23



Citaat door MarocRif11:
Als je een moslim bent dus je bid je vast je doet geen gekke dingen dan moet de vrouw maagd zijn tot haar huwlijk en de man OOK. je mag in de islam ook geen relatie dat is ook haram!!

maar de meeste jongens die zelf sex hebben voor het huwlijk en eisen van hun toekomstige dat ze maagd zijn. zijn gewoon niet islamitisch



daar ben k 100% met je eens

14-09-2007, 18:24

Citaat door Hannan :P:
oh sorry ik heb het tegen de topicstarter mijn quote knop doet het niet



O okeej

14-09-2007, 18:38

Citaat door Chadia_mOpsz:
Uhm.




...???

Pagina's : [1] 2 3 4