Bekijk volle/desktop versie : *.....I love you.....* ( lovestorie)



19-08-2007, 20:35
Ik liep rustig uit school. Helemaal alleen. Waarom wilt niemand mijn vriendin zijn? Zo erg ben ik niet? of wel....
Ik ben altijd de rustigste meisje van de klas geweest. Ik stond inmiddels al bij de bushalte. Er kwam een meisje aanlopen,
een klein meisje met koffers. Ik keek haar raar aan, wat doet een klein meisje nou in deze kou met koffers?
Ik zag dat ze hele mooie ogen had, licht bruin. Ik glimlachte, maar verdween weer snel. Ze begon zachtjes te snikken.
Wat is er? vroeg ik zacht. Ze keek me aan, en zei: '' Mijn mama wilt mij niet meer, ze houd alleen nog maar van mijn zusje.''
En ze begon hard te huilen. Ik kreeg ook tranen in mijn ogen. Waar ga je nu naartoe? vroeg ik. Ik ga naar mijn oom en tante,
in Belgie... Ik stond stil. heb je genoeg geld om naar Belgie te gaan? Ze keek naar de grond en schudde van nee.
Eigenlijk heb ik helemaal geen geld... Maar ik vraag wel aan de chauffeur geld. Die zou het vast niet geven hoor zei ik. Ik gaf
haar al mijn geld die ik had. Asheblieft. Ze keek me geschrokken aan. Hoe moet jij dan naar huis? Ik ga wel lopend en glimlachte naar
haar. Ik zag dat ze twijfelde maar ze gaf me een kus en een knuffel. Ik zag de bus al aankomen en nam afscheid van het lieve kleine
meisje. Ik stopte al snel en draaide me om en voeg hoe heet je trouwens? Bouchra antwoorde ze en ze stapte de bus in.
Ik moest even alleen zijn. Ik deed mijn handen in m'n zakken en dook tot mijn neus de jas in. Ik dacht weer aan mijn moeder. Waarom
heeft ze ons in de steek gelaten?.....Ik vertel het wel vanaf het begin.


Ik heet Nassima en ik ben 17 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon zelf bij mijn
vader. Ik heb twee broers en een zus. En dit....is mijn verhaal:

19-08-2007, 20:41


Prachtig begin meid!!
Ga gauw verder lieverd..
XXX

19-08-2007, 20:50
Ga snel doOr...!!!

grOetjes x Karimaa

20-08-2007, 12:38
Lkkrding van mij ik kon gisteren dus nie op m.nl maar ben er nu ga snel verder
JeWeetZeluf!!

20-08-2007, 22:29


Ik werd als eerst wakker en ging direct opruimen. Zoals elke morgen. Ik hoorde iemand naar beneden komen.
Het was mijn vader. Wat doe jij hier zo vroeg?! zei hij. Uuuh, schoonmaken papa.
Maar moet je niet naar school, moet je niet omkleden ofzo? Nee papa, mama had gezegt dat ik haar moest meehelpen.
Ownee, daar komt niks van in, jij gaat gewoon naar school jongedame! riep hij. Voordat ik nog iets kon zeggen, wees hij naar
de trap en zei Zied, luister voor een keer naar me en ga omkleden. Ik zuchte diep en liep naar boven.
Ik kleede me om en pakte mijn tas in. Ik liep naar beneden, gaf mijn vader een kus, en liep naar buiten om mijn fiets te pakken.
Eenmaal op de fiets, dacht ik alweer aan mijn moeder. Ze wordt vast wel boos op me, omdat ik niet thuis ben gebleven.
Ik zag in de verte de school al. Toen ik op school was, zag ik een nieuwe jongen. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden.
Hij was zo leuk! En had een leuke kledingstijl. Ik hoorde de bel en liep door. Ik pakte de spullen die ik nodig had en ging
zoals gewoonlijk als eerst naar de klas. Ik zag de nieuwe jongen naar binnen komen. Hij keek me aan en vroeg is dit klas MC1?
Ik knikte en keek weer naar buiten. Ik moest ophouden met dit liefde gedoe. Dat maakt alleen maar problemen.
Dus negeerde ik hem maar. Meisje...hoorde ik ineens. Ik keek op, en zag dat het die nieuwe jongen was. Mag ik naast je zitten?
vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op, en keek weer eens naar buiten. Aangenaamd, ik heet Nasseem.
Voor de derde keer keek ik weer op. Ik glimlachte en zei Insgelijk, ik heet Nassima. Langzaam kwamen lachende mensen de klas binnen.
Ik keek weer naar buiten. Ik voelde dat er ogen p mij gericht waren. Ik keek naar Nasseem en zag dat hij snel weg keek.
Ik schudde mijn hoofd zachtjes heen en weer en zag dat de leraar naar binnen kwam. Nadat de les was afgelopen, was het pauze.

20-08-2007, 22:49
Mooi!!
Met andere woorden natuurlijk:"Upp!!"
XXX

20-08-2007, 22:56
uuuupppppp nieuwe fan ga gauw weer door

xx bouchra

21-08-2007, 14:28
ey lelllijkkkerddddddddddd haha ga snel verdeer arme kind
Mwhahah ziek UpUpUpUp