Bekijk volle/desktop versie : bij mijn ouders thuis



Pagina's : [1] 2 3

19-08-2007, 20:32
gisteren waren wij bij mijn ma, had niet verwacht dat iedereeeeeeen aanwezig zou zijn, en als dat bij ons het geval is, dan is het net kippenhok.
ma die de hele dag in de keuken staat, pa zet ieder uur verse markkaanse thee, zusje die iedereen verbetert
mannen die over voetbal praten, mijn zus en ik over alle nieuwste trends en over onze vriendinnen praten
onze kinderen die het huis van ma op dr kop zetten, enz enz
wie herkent dit????????????

19-08-2007, 20:36


ja is heel herkenbaar
hih
supper gezellig

19-08-2007, 20:38
Oeffffff ik ken herkent het zeker
Dat heb ik altijd in maroc als de hele familie bij me oma en opa thuis zijn weyooooooooooooow echt een gekke huis

19-08-2007, 20:41
`standaard elke weekend bij ons....sowieso elke vrijdag FAMILY NIGHT

19-08-2007, 20:44


ja heel herkenbaar.vandaag nog.ben namelijk jarig en ze kwamen met zijn allen om mij te feliciteren.maar het was een gekkehuis gewoon.

19-08-2007, 20:47
Bij mijn eigen familie is het elk weekend supergezellig en de hele boel komt bij elkaar...helaas ben ik er heel zelden bij sinds ik naar dit kikkerlandje ben getrouwd Mn schoonfamilie is helaas alles behalve gezellig; daar is het alleen ikke ikke de rest kan stikke
Mis het wel de familiaire warmte....

19-08-2007, 20:47

Citaat door smurfi:
klingt erg gezellig en herinnerd me aan vroeger bij ons t'huis




hoezo vroeger? kom je niet meer thuis






19-08-2007, 20:49

Citaat door zanouba:
ja heel herkenbaar.vandaag nog.ben namelijk jarig en ze kwamen met zijn allen om mij te feliciteren.maar het was een gekkehuis gewoon.




van harte gefeliciteerd met je verjaardag



heerlijk is dat he

19-08-2007, 20:50

Citaat door oemtarik:
hoezo vroeger? kom je niet meer thuis








Nee joh gekkie, ik bedoel toen ik nog thuis woonde

19-08-2007, 20:53
Ooh jaa... heeeel herkenbaar

Ik ga dan altijd stressen, vooral als ik net alles heb opgeruimd en dan komen de kids van me zussen en broer, die net van de speeltuin komen en met hun schoenen vol met zand... iewwwwwwwww word er echt gek van... zand in huis weg halen is het ergste klus! En mijn zussen die voeren niets uit... dat maakt me nog kwaaier..


Sorry siss....

19-08-2007, 20:54

Citaat door smurfi:
Nee joh gekkie, ik bedoel toen ik nog thuis woonde



oohhhhhhhhhhhhhhhh gelukkig maar
ik woon ook best ver bij mijn ouders vandaan, maar als we bij elkaar komen, dan gaan alle remmen los

19-08-2007, 20:56
ik sta dan in de keuken met mijn moeder terwijl mijn zussen en haar kids zich staan te amuseren

19-08-2007, 21:02



Citaat door bollebuik:
ik sta dan in de keuken met mijn moeder terwijl mijn zussen en haar kids zich staan te amuseren



Iemand moet toch het vuile werk doen!

19-08-2007, 21:32
Ik vind die drukte heerlijk. Mijn zus heeft 1 kind en ze is dit weekend bij ons blijven slapen. Zelf zijn wij nog met zessen thuis, waaronder een zusje van 1 jaar en 8 maanden en mijn neefje is 1 jaar en 5 maanden, GEWELDIG als ik ze samen zie met mijn andere broertjes en ouders.. dan denk ik shitttttt, wat heb ik het getroffen met zo;n gezin :verliefd:

19-08-2007, 22:29
wahahahhahahaha
mijn zusjes die nog thuis wonen, voeren ook geen moer uit als mijn zus en ik thuis zijn, maar ach zij zijn vaak de klos om op te passen
we komen uit een gezin van acht kinderen
wahhahahhaha ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik blij ben als ik dan na een paar dagen in mijn eigen huis ben
ik moet dan echt weer tot rust komen

Pagina's : [1] 2 3