Bekijk volle/desktop versie : Ben dringend opzoek naar 4 ervaren serveersters/bediendes.....



Pagina's : [1] 2

19-08-2007, 13:59
Ben dringend opzoek naar 4 ervaren serveersters/bediendes..... Die de hele avond de gasten kunnen dienen.

Mijn budget is is max 300 voor 4 personen!!


Wie kan mij hiermee hlepen sokran alvast

19-08-2007, 15:18


De serveersters van het lid Youssra2002 zijn heel erg goed en niet duur...ik zou haar even een pm sturen!

20-08-2007, 11:10

Citaat door Anisaatje:
De serveersters van het lid Youssra2002 zijn heel erg goed en niet duur...ik zou haar even een pm sturen!



sokran meid ik heb haar al gebeld ze zitten boven mijn budget helaas

20-08-2007, 13:11
uppp zijn er dan helemaal geen serveersters die mij kunnen helpen??

21-08-2007, 12:04


uppp


uppppp








uuppppp

21-08-2007, 12:24

Citaat door Briljantt:
300 euro voor 4 personen??

ik heb serveersters geboekt die de hele avond willen werken op mn bruiloft voor 350 euro! per persoon!!
meid ze zijn de hele avond aan het werk en jij wilt ze maar 75 euro geven pp voor de hele avond werken?? schaam je!! je buit mensen op deze manier alleen maar uit.



Dan ben je zwaar genaaid, of laat je je zwaar naaien.. Welke idioot vraagt 350, dan kan je net zo goed catering nemen...

de hoogste prijs die ze tot nu toe vragen per serveerster is 100 euro... niet meer!

21-08-2007, 12:37

Citaat door Briljantt:
300 euro voor 4 personen??

ik heb serveersters geboekt die de hele avond willen werken op mn bruiloft voor 350 euro! per persoon!!
meid ze zijn de hele avond aan het werk en jij wilt ze maar 75 euro geven pp voor de hele avond werken?? schaam je!! je buit mensen op deze manier alleen maar uit.




hahaha ze hebben jou indd zwaar te pakken gehad, ik heb eerst onderzoek gedaan meid en als jij het geld op je rug heb groeien veel plezier ermee maar dit is het bedrag wat ze vragen bij normale cateraars!!!!

21-08-2007, 13:36
ok meid het is duidelijk maar wil je aub jou discussie ergens anders voort gaan zetten want dit is een sirieuze topic ik ben nog steeds opzoek!


Sokran alvast

21-08-2007, 14:52
meid ze lullen maar raak, er zijn degelijk serveerster die minimaal 100 vragen..
Deze gasten hebben inderdaad geld te veel en of ze lullen maar raak. en wie zegt dat je negen uur moet gaan werken.. Het is kwestie van thee serveren, en koekjes daarna hebben ze niks meer te doen totdat het etens tijd is...volgens mij zijn me maar 3a 4 uur bezig....dus overdrijf niet..

ik kan een vriendin voor je vragen zij had ook serveersters en was maar 85 euro kwijt en ze waren perfect!

21-08-2007, 15:17

Citaat door Kenza:
meid ze lullen maar raak, er zijn degelijk serveerster die minimaal 100 vragen..
Deze gasten hebben inderdaad geld te veel en of ze lullen maar raak. en wie zegt dat je negen uur moet gaan werken.. Het is kwestie van thee serveren, en koekjes daarna hebben ze niks meer te doen totdat het etens tijd is...volgens mij zijn me maar 3a 4 uur bezig....dus overdrijf niet..

ik kan een vriendin voor je vragen zij had ook serveersters en was maar 85 euro kwijt en ze waren perfect!




Sokran meid, ja het intereseert mij ook niet moeten ze zelf weten.

als je dat zou willen erg lief van jou graag!! Als je mij hun telefoonnummer kunt regelen sokran alvast

21-08-2007, 17:04
Vanwaar ben je ?

21-08-2007, 17:07
Kan je me 't doorgeven wanneer je serveersters hebt gevonden voor jouw vraag meid , via de pm choukran?

22-08-2007, 10:30



Citaat door ab62:
Kan je me 't doorgeven wanneer je serveersters hebt gevonden voor jouw vraag meid , via de pm choukran?




Inshallah.....


Ben nog steeds opzoek meiden

22-08-2007, 13:36
uppp














uppppp

22-08-2007, 14:16
Het uurloon van een serveerster in de horeca zal echt niet meer dan 10 euro zijn per uur. En dat is dan bruto!!!!!

Ga me dus niet vertellen dat een serveerster voor 75 euries te duur is omdat ze zich ''kapot'' werkt. Alsof er loonbelasting wordt geheven ofzo.
Ze beginnen meestal toch pas na 8 uur, aangezien dan de thee wordt geserveerd en de bruiloft pas echt begint. En rond 1 uur zijn ze aan het afronden.

Pagina's : [1] 2