Bekijk volle/desktop versie : Bnn



Pagina's : [1] 2

12-08-2002, 23:38
wie kijkt er naar ned 2 BNN ?

een documentaire over marokkaanse en turkse meisjes die weggelopen zijn enzo


was ter info

12-08-2002, 23:44


ja nu op BNN

karima die schrijfster van " brief aan mijn vader " vertelt ook wat op tv

12-08-2002, 23:47

Citaat:
Origineel gepost door Sarahsalima
ja nu op BNN

karima die schrijfster van " brief aan mijn vader " vertelt ook wat op tv
dit is al de tigste herhaling ervan

12-08-2002, 23:48
ja ik ben het ook aan het zien


SCHANDE MANNN

ze laten gewoon die marokkanen van frankrijk zien die onderweg aan het eten zijn op parkeerplaatsen wielie wielie

overal kippen botjes enzo

12-08-2002, 23:55



Citaat:
Origineel gepost door achmad
doet bnn nu ook al mee aan die domme kolder?
hahahah zoals je ziet

schande man, ene farida vertelt over uithuwelijken enzo

13-08-2002, 00:00
ja ik zat net ook evve te kijekn met mamie en papie beginnen ze over het maagde vlies ik schaame en liep weg naar de pc, damn waarom gaat papie niet op z'n kamer tv kijken dan kan ik het ook kijken.

13-08-2002, 00:08
hey dames, luister a.u.b. niet teveel naar die dokters OK

jullie weten wel wat ik bedoel

13-08-2002, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door pannenkoek
hey dames, luister a.u.b. niet teveel naar die dokters OK

jullie weten wel wat ik bedoel
ik begrijp het niet, leg es uit.

13-08-2002, 00:16
OHW mijn god, ik vond het zo erg toen ze over vrouwenbesnijdennis begonnen, ik was met mijn broertje aan het kijken, hij had schijt, hij keek gewoon mee

13-08-2002, 00:19
geweest !


Ja, er zijn meisje noodgedwongen die het huis ontvluchten, maar op t moment dat islam-moslim-religie in 1 zucht erbij wordt genoemd, dan slaan de knoppen bij mij door. Huiselijk geweld is niet van marokkanen, maar komt in alle culturen voor. En laat ajb Islam erbuiten ! Ja!

De flut antropoloog, met zn flut-theorietjes en zn anti-islam houding zint mij absoluut niet, en BNN, ja die moet ook meegaan in de tendenz der moslims-hoe-kan-het-ook-anders-barbaren-die-hun-vrouwen-slaan-en-bloeddorstige-beesten-zijn culte, de kijkcijfers dames en heren moet weer omhoog worden gekrikt.

Meiden, 80%, lees natte vingerwerk van kwabbernoot, wordt tegen zn zin getrouwd, ofwel, omdat we weigeren aan vriendjes-vriendinnetjes sexuele relaties voor ons huwelijk te houden, betekent dat we erin getuind zijn.

1 woord --> Bla


M

13-08-2002, 00:22

Citaat:
Origineel gepost door MeuslitriX
geweest !


Ja, er zijn meisje noodgedwongen die het huis ontvluchten, maar op t moment dat islam-moslim-religie in 1 zucht erbij wordt genoemd, dan slaan de knoppen bij mij door. Huiselijk geweld is niet van marokkanen, maar komt in alle culturen voor. En laat ajb Islam erbuiten ! Ja!

De flut antropoloog, met zn flut-theorietjes en zn anti-islam houding zint mij absoluut niet, en BNN, ja die moet ook meegaan in de tendenz der moslims-hoe-kan-het-ook-anders-barbaren-die-hun-vrouwen-slaan-en-bloeddorstige-beesten-zijn culte, de kijkcijfers dames en heren moet weer omhoog worden gekrikt.

Meiden, 80%, lees natte vingerwerk van kwabbernoot, wordt tegen zn zin getrouwd, ofwel, omdat we weigeren aan vriendjes-vriendinnetjes sexuele relaties voor ons huwelijk te houden, betekent dat we erin getuind zijn.

1 woord --> Bla


M
je hebt gelijk

ik irriteerde me ook mateloos aan die commentator

13-08-2002, 00:28
DE MOSLIMSE MEISJES DIE AAN ZULKE PROGRAMMA'S MEE WERKEN MOETEN GEEXECUTEERD WORDEN

13-08-2002, 00:30



Citaat:
Origineel gepost door sabrinat


ik begrijp het niet, leg es uit.
je weet wel, toen ze over dat vlies begon te praten !!

13-08-2002, 00:54

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
DE MOSLIMSE MEISJES DIE AAN ZULKE PROGRAMMA'S MEE WERKEN MOETEN GEEXECUTEERD WORDEN
Op grond van wat ? Wat een barbaarse niet-overnagedachte manier van denken.


Je zou eerder moeten zeggen, dat moslims, de ouders erop moeten aanspreken dat de geweldadige opvoeding waarmee ze hun dochters het huis uit jagen, niet vd Islam is, en dat zij youm alkiamma, dag des oordeels, daar voor de 200% voor ter verantwoording zullen worden geroepen.

13-08-2002, 01:27
Laten we wel oppassen dat we niet te snel zijn met veroordelen.
De cijfers (die ikzelf er nog niet op nageslagen heb) schijnen wel aan te tonen dat het percentage meiden met een islamitische achtergrond dat van huis wegloopt aan de hoge kant is.
Wij weten natuurlijk dat dit absoluut niet aan de islam is te wijten, maar van een programma als bnn kunnen we niet veel meer verwachten dan een doorzichtige jacht op kijkcijfers.

Wat die twee personen betreft die aan het programma meewerken. Wie zijn wij om ze te veroordelen? Niemand, maar toch doe ik het; een slaplullend kadaver, genaamd Farida, waarvan door de manier van praten het mij niet zou verbazen als ze een derde been zou hebben hangen... En dan hebben we nog Karima, de eeuwige anti-islamiet uit Algerije, zo doorzichtig wat haar drijfveren zijn...!
Desalniettemin vraag ik mij wel af hoe groot dit probleem eigenlijk is en wat WIJ eraan kunnen doen. Ik denk dat we allereerst moeten beginnen geweld tegen de vrouw te veroordelen en het niet mogen toestaan dat iemand de Islam misbruikt om onder het mom ervan zijn frustraties op zijn vrouw/dochter te botvieren. We are muslims! Hoe kan een moslimman nou niet vol van liefde voor de juwelen van het gezin zijn????

Kwestie van de islamitische/oosterse cultuur leren toepassen hier in het wetsen??

Pagina's : [1] 2