Bekijk volle/desktop versie : Ik liep net op de markt.



Pagina's : [1] 2

18-08-2007, 17:14
De laatste keer dat ik op de markt was was echt een jaar of vijftien geleden. Toen waren er veel mannen die volop boodschappen aan het doen waren. Groeten, fruit, kruiden en dan een rondje voor de schoenen die je dan als kind van je vader kreeg.

Vandaag dacht ik: financieel gaat het niet zo best laat ik is mijn boodschappen van de markt halen dan van Albert Heyn.
Dus daar liep ik op de markt, het stikte er van de vrouwen, kinderwagens en schreeuwende kinderen. Voornamelijk zag Turkse en Marokkaanse vrouwen. Het viel me op dat er totaal geen respect was voor de ander, men duwde wild met hun kinderwagens, bleven rustig ergens stil en blokkeerden de hele markt. Bij kraampjes drukte ze eerste alles met hun vingers in en uiteindelijk kochten ze het niet.

Vrouwen en emanicipatie gaat kennelijk niet samen. Blijf toch lekker thuis het huishouden doen man ipv de hele markt te ruwineren.

18-08-2007, 17:16


Uhu, in Marokko zag ik wel alleen veel mannen op de markt.

18-08-2007, 17:40
jaaah hahah net wilde stieren rennen ze er naar toe.....
maar toch nu koop je echt weinig hoor !!

als je vroeger 100 gulden had... kon je bij wijze van spreke, de hele markt kopen.

Tegenwoordig met 45 euro, haal je echt weinig meer voor.

weet nog heel goed, toen de gulden nog was, 1kg bananen 1 gulden koste & tegenwoordig is het al 1 EURO.

dus in 5 jaar tijd een stijging van 220 % ongeveer.

dit is toch niet normaal allemaal zeg

geen wonder dat ze allemaal, rennend naar de markt gaan en graaien wat ze kunnen... voordat de markt gaat opruimen ( dan is het goedkoop namelijk )

18-08-2007, 19:03

Citaat door mo4ever:
De laatste keer dat ik op de markt was was echt een jaar of vijftien geleden. Toen waren er veel mannen die volop boodschappen aan het doen waren. Groeten, fruit, kruiden en dan een rondje voor de schoenen die je dan als kind van je vader kreeg.

Vandaag dacht ik: financieel gaat het niet zo best laat ik is mijn boodschappen van de markt halen dan van Albert Heyn.
Dus daar liep ik op de markt, het stikte er van de vrouwen, kinderwagens en schreeuwende kinderen. Voornamelijk zag Turkse en Marokkaanse vrouwen. Het viel me op dat er totaal geen respect was voor de ander, men duwde wild met hun kinderwagens, bleven rustig ergens stil en blokkeerden de hele markt. Bij kraampjes drukte ze eerste alles met hun vingers in en uiteindelijk kochten ze het niet.

Vrouwen en emanicipatie gaat kennelijk niet samen. Blijf toch lekker thuis het huishouden doen man ipv de hele markt te ruwineren.


Mijn vader zegt altijd wie smorgens vroeg de markt niet ziet is geen mens maar een dier

18-08-2007, 19:07



Citaat door django_de:
Mijn vader zegt altijd wie smorgens vroeg de markt niet ziet is geen mens maar een dier



ik niet snap

18-08-2007, 19:12

Citaat door mo4ever:
De laatste keer dat ik op de markt was was echt een jaar of vijftien geleden. Toen waren er veel mannen die volop boodschappen aan het doen waren. Groeten, fruit, kruiden en dan een rondje voor de schoenen die je dan als kind van je vader kreeg.

Vandaag dacht ik: financieel gaat het niet zo best laat ik is mijn boodschappen van de markt halen dan van Albert Heyn.
Dus daar liep ik op de markt, het stikte er van de vrouwen, kinderwagens en schreeuwende kinderen. Voornamelijk zag Turkse en Marokkaanse vrouwen. Het viel me op dat er totaal geen respect was voor de ander, men duwde wild met hun kinderwagens, bleven rustig ergens stil en blokkeerden de hele markt. Bij kraampjes drukte ze eerste alles met hun vingers in en uiteindelijk kochten ze het niet.

Vrouwen en emanicipatie gaat kennelijk niet samen. Blijf toch lekker thuis het huishouden doen man ipv de hele markt te ruwineren.


en ga jij eens gauw naar school, dan leer je tenminste nog eens wat

18-08-2007, 19:16
Ik weet niet door welke markt jij loopt, maar als ik één keer in de zo veel tijd naar de markt ga dan zie ik zowel mannen als vrouwen..!

18-08-2007, 19:20
moumia, denk jij dat je wat voorstelt met je spw opleiding?

machie hsoma: kun je nog niet lezen er staat HET STIKTE ER VAN DE VROUWEN. niet alleen vrouwen

18-08-2007, 19:24

Citaat door mo4ever:
moumia, denk jij dat je wat voorstelt met je spw opleiding?

machie hsoma: kun je nog niet lezen er staat HET STIKTE ER VAN DE VROUWEN. niet alleen vrouwen


SPW? ik doe haabieoo

18-08-2007, 19:29

Citaat door mo4ever:
moumia, denk jij dat je wat voorstelt met je spw opleiding?

machie hsoma: kun je nog niet lezen er staat HET STIKTE ER VAN DE VROUWEN. niet alleen vrouwen



Ik heb ook niet gezegd dat jij zei dat er geen mannen lopen ..
Maar wat ik dus wil zeggen met mijn reactie is dat er helemaal niet zo veel vrouwen door de markt lopen.. Gewoon even veel.. En dat de mannen der ook wat van bakken

18-08-2007, 19:40

Citaat door mo4ever:
De laatste keer dat ik op de markt was was echt een jaar of vijftien geleden. Toen waren er veel mannen die volop boodschappen aan het doen waren. Groeten, fruit, kruiden en dan een rondje voor de schoenen die je dan als kind van je vader kreeg.

Vandaag dacht ik: financieel gaat het niet zo best laat ik is mijn boodschappen van de markt halen dan van Albert Heyn.
Dus daar liep ik op de markt, het stikte er van de vrouwen, kinderwagens en schreeuwende kinderen. Voornamelijk zag Turkse en Marokkaanse vrouwen. Het viel me op dat er totaal geen respect was voor de ander, men duwde wild met hun kinderwagens, bleven rustig ergens stil en blokkeerden de hele markt. Bij kraampjes drukte ze eerste alles met hun vingers in en uiteindelijk kochten ze het niet.

Vrouwen en emanicipatie gaat kennelijk niet samen. Blijf toch lekker thuis het huishouden doen man ipv de hele markt te ruwineren.

gelijk heb je

18-08-2007, 21:18

Citaat door moumia:
SPW? ik doe haabieoo



Dit zegt iets over jou "intelligentie" ik refereer naar een opleiding en jij naar een niveau.

18-08-2007, 21:22


Klinkt als de Haagse Markt.

18-08-2007, 21:27
Je OT is leuk M_N !

Haagse markt is wel naar mijn mening net als de Rotterdamse markt.. Lekker gevarieerd, iedereen lekker bezig met z'n inkopen..

18-08-2007, 21:39

Citaat door Machi_Hs0ma:
Je OT is leuk M_N !

Haagse markt is wel naar mijn mening net als de Rotterdamse markt.. Lekker gevarieerd, iedereen lekker bezig met z'n inkopen..


Wat vind je er leuk aan?

Het doet me denken aan Marokko. Heerlijk.

Pagina's : [1] 2