Bekijk volle/desktop versie : Hoe open je een eigen cuisine topic?



18-08-2007, 16:39
hoi keukenprinsessen
ik wil graag mijn eigen topic openen met recepten maar ik zou egt niet weten hoe ik dat moet doen, want je moet dan met plaatjes en als je dan op het recept klikt dat je die dan in een ander venster zeg maar opent

wie wil mij helpen?/
ik ben weliswaar een beginner die veel recepten hiervan uitprobeert maar tog wil ik me eigen topic openen

alsvast bedankt aan degenen die me wil helpen

wasalaam
seydanur

19-08-2007, 16:29


Ik zou het niet weten hoe dat moet.
Wat je misschien kan doen is naar een topic gaan en aan de desbetreffende persoon vragen hoe zij het doet. Er zijn er genoeg hier die een eigen topic zijn gestart.
Insaan is een aardige meid vraag het haar anders.
Misschien dat je op haar site wat kan vinden.

Succes

P.s Altijd leuk om nieuwe recepten uit te proberen.
Kom je een bezoekje brengen als het zover is.

19-08-2007, 16:58

Citaat door Seydanur:
hoi keukenprinsessen
ik wil graag mijn eigen topic openen met recepten maar ik zou egt niet weten hoe ik dat moet doen, want je moet dan met plaatjes en als je dan op het recept klikt dat je die dan in een ander venster zeg maar opent

wie wil mij helpen?/
ik ben weliswaar een beginner die veel recepten hiervan uitprobeert maar tog wil ik me eigen topic openen

alsvast bedankt aan degenen die me wil helpen

wasalaam
seydanur


Salaam Seydanur,

Ik heb je kreet om hulp verspreid Ik hoop dat je snel hulp krijgt bij het openen van je eigen topic. Succes

Dit is wat ik verspreid heb:

Salaam (naam/nicknaam),

Seydanur heeft hulp nodig bij het openen van een eigen topic.
Zij weet niet hoe ze dat moet doen met foto's etc Om het er zo netjes eruit te laten zien. Ikzelf weet niet hoe dat moet. Wat ik wel voor haar kan doen is haar kreet voor hulp verspreiden en hopen dat er welwillende mensen zijn die haar een handje willen helpen. Insjallah ben jij er een van.

Je kan haar kreet vinden op