Bekijk volle/desktop versie : Hoe open je een eigen cuisine topic?



18-08-2007, 16:39
hoi keukenprinsessen
ik wil graag mijn eigen topic openen met recepten maar ik zou egt niet weten hoe ik dat moet doen, want je moet dan met plaatjes en als je dan op het recept klikt dat je die dan in een ander venster zeg maar opent

wie wil mij helpen?/
ik ben weliswaar een beginner die veel recepten hiervan uitprobeert maar tog wil ik me eigen topic openen

alsvast bedankt aan degenen die me wil helpen

wasalaam
seydanur

19-08-2007, 16:29


Ik zou het niet weten hoe dat moet.
Wat je misschien kan doen is naar een topic gaan en aan de desbetreffende persoon vragen hoe zij het doet. Er zijn er genoeg hier die een eigen topic zijn gestart.
Insaan is een aardige meid vraag het haar anders.
Misschien dat je op haar site wat kan vinden.

Succes

P.s Altijd leuk om nieuwe recepten uit te proberen.
Kom je een bezoekje brengen als het zover is.

19-08-2007, 16:58

Citaat door Seydanur:
hoi keukenprinsessen
ik wil graag mijn eigen topic openen met recepten maar ik zou egt niet weten hoe ik dat moet doen, want je moet dan met plaatjes en als je dan op het recept klikt dat je die dan in een ander venster zeg maar opent

wie wil mij helpen?/
ik ben weliswaar een beginner die veel recepten hiervan uitprobeert maar tog wil ik me eigen topic openen

alsvast bedankt aan degenen die me wil helpen

wasalaam
seydanur


Salaam Seydanur,

Ik heb je kreet om hulp verspreid Ik hoop dat je snel hulp krijgt bij het openen van je eigen topic. Succes

Dit is wat ik verspreid heb:

Salaam (naam/nicknaam),

Seydanur heeft hulp nodig bij het openen van een eigen topic.
Zij weet niet hoe ze dat moet doen met foto's etc Om het er zo netjes eruit te laten zien. Ikzelf weet niet hoe dat moet. Wat ik wel voor haar kan doen is haar kreet voor hulp verspreiden en hopen dat er welwillende mensen zijn die haar een handje willen helpen. Insjallah ben jij er een van.

Je kan haar kreet vinden op

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1538189

Hoop dat je wat voor haar kan betekenen.

Norwira

19-08-2007, 17:19
Je kunt gewoon een topic openen zoals je nu hebt gedaan, alleen geef je het een eigen naam zoals keuken van Seydanur ofzo.. Wat je zelf leuk vindt.

Dan ga je daar gewoon je recepten plaatsen (steeds een nieuwe reactie met een recept plaatsen).
Daarna kan je een inhoudsopgave maken:

x Bij het recept dat je geplaatst hebt, staat rechtsbovenaan # en een nummer erachter
x Daar klik je met je rechtermuisknop op
x Dan krijg je zo'n schermpje
x Daar klik je op: "snelkoppeling kopiëren"
x Dan ga je naar de reactie waar je je inhoudopgave wilt hebben (de eerste van je topic neem ik aan )
x Daar klik je op wijzigen en dan op dit tekentje:
x Daar plak je de link die je net hebt gekopieerd bij je reactie
x Dan druk je op ok
x Je ziet dan een heel stuk tekst en een regel die blauw geselecteerd is. Dat laatste haal je weg en daar type je hoe het recept heet.

Ik hoop dat je zo geholpen bent.
Weet je hoe je foto's kan uploaden en hier plaatsen?

19-08-2007, 18:50


seydanur welkom

Ellouisa

Norwira; ik een aardige meid xbloosssx ?? dank je !

19-08-2007, 21:01
Marhaban bieki topcistarter

Zoals altijd is Moderatorietje Ellouisa aanwezig en heeft je inscha Allah het een en ander nodige uitgelegd

Ahleeeen Insaa-3aadi

20-08-2007, 10:34
Oke bedankt allemaal ik zou me er eens in gaan verdiepen ik ben daar niet zo goed mee

en hoe ik fotos moet plaatsen weet ik al , maar ik krijg altijd van die kleine toen zei iemand dan moet je op 640x nog wat klikken heb ik dat gedaan maar ze blijven nog klein

insAllah zullen jullie van mij horen

selaam

20-08-2007, 10:38
Hier heb ik een uitleg voor het uploaden van foto's:

Als je naar http://www.imageshack.us gaat en je hebt gebladerd naar je foto, dan doe je het volgende:

- Vink aan: "resize image" en kies daar voor 640x480 (je krijgt dan grote foto's net als die van mij)

- Vink ook het onderste hokje aan: "remove size/resolution bar from thumbnail".

Klik dan op "host it!"

Je komt dan in een scherm waarin je de foto heel klein ziet in het midden en verder allerlei links.

Scroll helemaal naar beneden en neem de alleronderste link (direct link to image), selecteer die en kopieer die.
Ga dan naar de reactie waar je hem wilt plaatsen, klik op dit plaatje:

en plak daar de link die je gekopieerd hebt.

Nu moet hij er staan als het goed is

Succes!