Bekijk volle/desktop versie : Ga straks op bezoek wat mee tenemen?



18-08-2007, 13:17
weet iemand wat ik snel kan maken voor 17.00 uur voor om mee te nemen naar bezoek werd pas net gebeld en nu weet ik niet wat ik snel en lekkers kan maken om het mee te nemen?
Weet iemand iets voor mij please.
Ik hoop dat iemand snel kan helpen en mijn dank is groot.

18-08-2007, 13:58


Börek met gehakt (of zonder natuurlijk) Een héérlijk en snel recept.

18-08-2007, 14:03
Fantacake (met eigen decoratie) Óók een snel recept.. En héérlijk luchtig!

18-08-2007, 14:09
Marmer cake

18-08-2007, 14:10


Gevulde Beghrir/Gringo

18-08-2007, 14:10
Appeltaart

18-08-2007, 14:11
Gevulde pannenkoeken

18-08-2007, 14:14
dank je wel voor je reactie

ik heb nu al een cake in de oven en ik wil er nog iets bij maken

een vraagje de eerste link doet het niet van die borek

18-08-2007, 14:22

Citaat door Sabreen:
dank je wel voor je reactie

ik heb nu al een cake in de oven en ik wil er nog iets bij maken

een vraagje de eerste link doet het niet van die borek


Ow, dat heb je dan wel héél snel gedaan..
Hier heb je weer de link van de Börek, die andere doet het indd niet.

Börek met gehakt

18-08-2007, 14:28

Citaat door gizou_maroc:
Ow, dat heb je dan wel héél snel gedaan..
Hier heb je weer de link van de Börek, die andere doet het indd niet.

Börek met gehakt


Ik had alle ingredienten al klaar en was net begonnen toen jij reageerde ik ben er heel snel mee ik ga nu een rolcake maken nu de oven nog warm is :

Maar ik dank je heel veel voor je moeite, want ik ga die borek ook maken en nu mijn man wakker maken dat ie de bladerdeeg gaat halen, want dat heb ik helaas niet in huis.

18-08-2007, 14:32

Citaat door Sabreen:
Ik had alle ingredienten al klaar en was net begonnen toen jij reageerde ik ben er heel snel mee ik ga nu een rolcake maken nu de oven nog warm is :

Maar ik dank je heel veel voor je moeite, want ik ga die borek ook maken en nu mijn man wakker maken dat ie de bladerdeeg gaat halen, want dat heb ik helaas niet in huis.


.. Die rolcake is ook heerlijk!

En graag gedaan joh.. .. Trouwens, je moet geen gewone bladerdeeg gebruiken, maar loempiadeeg!! .. Maak je man maar gauw wakkerr ja.. het is half 3 joh

Veel succes met het maken! .. Ik garandeer je ze zijn beide héérlijk, met of zonder gehakt!

18-08-2007, 14:36

Citaat door gizou_maroc:
.. Die rolcake is ook heerlijk!

En graag gedaan joh.. .. Trouwens, je moet geen gewone bladerdeeg gebruiken, maar loempiadeeg!! .. Maak je man maar gauw wakkerr ja.. het is half 3 joh

Veel succes met het maken! .. Ik garandeer je ze zijn beide héérlijk, met of zonder gehakt!


Dank je lieverd ik ga nu aan mijn rolcake beginnen en dan de anderen gaan versieren.

18-08-2007, 14:41


Toppie!