Bekijk volle/desktop versie : VVD-Tweede-Kamerlid Wilders



09-10-2003, 15:58
Wat moet 'tolerant' Nederland nou met zo'n figuur?....dat ze hem tolereren vind ik op z'n minst misselijkmakend....waar gaat dit heen met Nederland?.....telkens als er een onderwerp gaat over Islam, zie ik ineens zo'n mislukt hoofdincl de daarbij behorende kapsel voor mijn buis en dan heb ik het niet eens over zijn manier van praten.....wat moeten wij in Allahsnaam met deze man, vertel het mij aub want ik heb vaak de neiging als ik hem zie om mijn vuist dwars door de tv te slaan. Dit kon ik vinden op zijn site......

Waar sta ik voor

Als Kamerlid probeer ik dingen voor elkaar te krijgen. Ik houd mij het liefst bezig met complexe, schijnbaar onoplosbare maatschappelijke vraagstukken, zoals het beteugelen van de groei van het aantal WAO-ers, de aanpak van de wachtlijsten of het beteugelen van het groeiende gevaar van moslimextremisme. Om nog even bij dit laatste punt te blijven: ik schrik er bijvoorbeeld niet voor terug de regering consequent op deze gevaren te wijzen en waar mogelijk bij de regering aan te dringen op maatregelen hiertegen. Als VVD-fractie nemen we hierbij vaak het voortouw. Ik zie het als een uitdaging om liberale uitgangspunten- zaken als vrijheid, maar ook verantwoordelijkheid- aan te wenden voor een oplossing van de vraagstukken waar ik mee te maken krijg,

De afgelopen jaren heb ik mij voor dit alles met veel plezier ingezet en ik ben van plan dat in de toekomst te blijven doen. Het is mij de vele lange autoritten vanuit mijn woonplaats Venlo naar Den Haag meer dan waard.

Politiek is voor mij naast het maken van goede (liberale) keuzes en het nemen van concrete initiatieven, vooral het tonen van lef. De VVD is geen partij van bange mensen maar een partij die durft te zeggen waar het op staat. Ik ben er daarom van overtuigd dat wij als VVD een fantastische uitslag maken op 22 januari 2003!

Bron http://www.geertwilders.nl


Hij ziet het als een uitdaging....z'n uitdagende kapsel is daar een voorbeeld van

09-10-2003, 16:38


Dat heet nou vrijheids van mening uiting, met dat artikel zijn er heel veel mensen die dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben.
Op dat lijstje staat Wilders maar jij kan er ook wat van.

Suc6

09-10-2003, 16:47
IK hoop dat er een 2de volkert opduikt voor deze persoon

09-10-2003, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door Pistaa
Tja...de Islaam volgens jou ook he......en maar hopen dat er weer een moordenaar verschijnt om mensen met andere ideeën de hoek om te helpen....ben je zelf te laf dan?
Simpel, een andere mening.......vermoorden dan maar.
Dat zul jij in het diepe van je duistere hart ook hopen als jij een Imam ziet op tv.....jij bent niet veel beter of slechter dan een ander....ik vind het al raar dat jij 'authentieke' belg op een Nederlands Marokkaanse site je gebalk tentoonsteld....ik kan je verzekeren dat er in bepaalde plaatsen in Belgie authentieke Nederlanders nog erger gehaat worden....voorbeeld hiervan zijn sommige winkels in Belgie met een bord waarop staat in het frans ''Nederlanders niet welkom''....ze kunnen heel goed nederlands spreken maar ze vertikken het gewoon dus wat kom je hier met je frietjeskop de wiseg(a)uy uithangen hier.....vrijheid van meningsuiting my dick!.

09-10-2003, 17:16



Citaat:
Wat moet 'tolerant' Nederland nou met zo'n figuur?....dat ze hem tolereren vind ik op z'n minst misselijkmakend....waar gaat dit heen met Nederland?.....telkens als er een onderwerp gaat over Islam, zie ik ineens zo'n mislukt hoofdincl de daarbij behorende kapsel voor mijn buis en dan heb ik het niet eens over zijn manier van praten.....wat moeten wij in Allahsnaam met deze man, vertel het mij aub want ik heb vaak de neiging als ik hem zie om mijn vuist dwars door de tv te slaan. Dit kon ik vinden op zijn site......


Moeten we die vrouwen met sluiers, en mannen met soepjurken en lange baarden wel accepteren dan?

Wat heeft het voor zin om iemand op uiterlijk te beoordelen?

09-10-2003, 17:18

Citaat:
Origineel gepost door Pistaa
Doe wat je niet laten kan frietjeskop.

09-10-2003, 17:24

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Moeten we die vrouwen met sluiers, en mannen met soepjurken en lange baarden wel accepteren dan?

Wat heeft het voor zin om iemand op uiterlijk te beoordelen?
Lees in het vervolg niet door een zionisten bril.....er stond duidelijk in mijn tekst ''hoofd incl. de daarbij behorende kapsel....manier van praten''....en met manier van praten bedoel ik(citaat)''islamitische wetgeving is, ik kan er geen andere benaming voor vinden, barbaars''.....dit is zijn mening maar we moeten ook kijken van wie of wat een mening komt en wat het kan betekenen voor de toekomstige beleid....jij begrijp?

09-10-2003, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door Pistaa
Ach...ik troost mezelf met het feit dat jij een kankeraar bent en iemand die anderen belachelijk wil maken omdat je te dom bent op een volwassen wijze te reageren.
Liever een frietjeskop...dan een domkop.
Jij bent de laatste die hier komt om volwassen te reageren....jij bent duidelijk gefrustreert en uitermate jaloers op de Nederlanders....een land dat 'kleiner' is dan belgie maar meer betekend in de wereld dan 'jouw' corrupte land.....Nederlanders maken grapjes om jou en jij probeert hun reet te likken terwijl ze jou toch niet mogen....je bent gewoon shit. ....geef eens eerlijk antwoord op mijn vraag ''hoor jij bij Frankrijk of bij Nederland?

09-10-2003, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door Pistaa
Tja...de Islaam volgens jou ook he......en maar hopen dat er weer een moordenaar verschijnt om mensen met andere ideeën de hoek om te helpen....ben je zelf te laf dan?
Simpel, een andere mening.......vermoorden dan maar.
Kennelijk ben je naief om in te zien dat er een duidelijke verschil is tussen mening geven en mensen bewust beledigen en niet in hun waarde laten.

09-10-2003, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door Pistaa
Je kan ook een mening geven over iets of iemand zonder het uiterlijk van die persoon erbij te betrekken.....
Speel op de man, niet op zen uiterlijk met de bedoeling hem hiermee belachelijk te maken.
Er zijn al 2 reacties gekomen richting jou en jij kiest als een lafaard(belg he?) de reactie die jou het meeste zint....je bent de zwakste schakel pistaa ta3 kalwatti

09-10-2003, 18:12
Ik ben het eens met dhr. Wilders dat Moslimextremisme bestreden moet worden. Net zoals bijvoorbeeld extreem rechts en extreme milieubewegingen.

En ik denk dat het merendeel van de Moslims (met name de gematigde kant) het hier roerend mee eens is. Het zijn deze extreme moslims die de islam een slechte naam geven. En daar is niemand bij gebaat.