Bekijk volle/desktop versie : dringende vraag!!!



16-08-2007, 20:01
Slm dames,

k heb een dringende vraagje. ik had laatst medfouna gemaakt( kip met daarop gestoomde vermicilli). maar k had teveel vermicilli gestoomd dus heb ik t in de diepvries gedaan.

Nu is mijn vraag: als ik dat weer wil klaarmaken, hoe moet ik dan de vermicilli klaarmaken? aangezien t al gestoomd is, neem ik aan dat t niet meer anderhalf uur doet..maar korter

16-08-2007, 20:10



Citaat door Hajarel:
Ik weet niet hoe het gaat smaken als je het uit de vriezer haald,maar wat je kan doen ik het uit de vriezer halen en gewoon dan het laten ontdooien.Daarna kan je het opwarmen in een stoompan of magnetron..



ok dan...want k weet dat een tante van mij dat ook altijd doet maar dan met couscous, en ik had zooo veel over dat ik dacht, misschien kan je het ook gwn invriezen..nou ik probeer het gwn uit en kzie wel of t smaakt

16-08-2007, 21:19

Citaat door Hajarel:
Maar couscous is anders dan pasta..couscous dat vries ik ook wel eens in maar dat zijn correls maar vermicellie heb ik nooit uitgeprobeerd dus misschien zou dat ook best kunnen hoor,probeer maar uit zou ik zeggen!



oh ok nou ik probeer t gwn, heb t nu toch al ingevriest duss...maar k laat jullie wel weten