Bekijk volle/desktop versie : Friezen stoppen maden in vlees supermarkt!!!



Pagina's : [1] 2

16-08-2007, 11:52
DAMWOUDE - Drie Friezen hebben woensdagmiddag een proces-verbaal gekregen nadat ze maden in het vlees van de Edah-supermarkt in Damwoude hadden gestopt. Dat meldde de politie donderdag.

Een klant meldde zich bij de winkelier dat er maden tussen het vlees krioelden. De winkelier telde tot zijn schrik veertig maden in de vleesafdeling.



Uit videobeelden van een bewakingscamera bleek dat twee jongemannen van 21 en 18 jaar uit Damwoude en een 21-jarige Broeksterwouder de daders waren.

Baldadigheid

De jongemannen stelden tegenover de politie dat ze aan het vissen waren geweest en uit baldadigheid de overgebleven maden in het vlees hadden gedropt. Het vlees is weggooid.


16-08-2007, 12:34


Gatver Achterlijke Westerse cultuur

16-08-2007, 12:41

Citaat door Sylar:
Gatver Achterlijke Westerse cultuur


Of niet, dat is toch smerig

16-08-2007, 13:13

Citaat door SoSo_Tangaouia:
Of niet, dat is toch smerig


Als dit iets typisch is voor de Westerse cultuur...zou er dan een persbericht over verschijnen?

Het is maw dus níet typisch voor de westerse cultuur, wel smerig, ben ik het mee eens..

maarja..dat is ook maar weer subjectief, daar er in vele landen insecten ( en dus ook maden ) 'gewoon' gegeten worden..

Ook in het westen en het middenoosten zijn maden tijdenlang gebruikt, niet om te eten wellicht, maar voor het verzorgen van wonden.. (tegen infectie's.)

16-08-2007, 13:46



Citaat door pakmelk:
Als dit iets typisch is voor de Westerse cultuur...zou er dan een persbericht over verschijnen?

Het is maw dus níet typisch voor de westerse cultuur, wel smerig, ben ik het mee eens..

maarja..dat is ook maar weer subjectief, daar er in vele landen insecten ( en dus ook maden ) 'gewoon' gegeten worden..

Ook in het westen en het middenoosten zijn maden tijdenlang gebruikt, niet om te eten wellicht, maar voor het verzorgen van wonden.. (tegen infectie's.)


Dat klopt vele mensen eten dat gewoon (insecten). Wil er niet aan denken

Ik verzorg mijn wonden wel met iets anders dan maden

16-08-2007, 14:24

Citaat door SoSo_Tangaouia:
Dat klopt vele mensen eten dat gewoon (insecten). Wil er niet aan denken

Ik verzorg mijn wonden wel met iets anders dan maden


Ach, kreeft en garnaal zijn op zich ook maar neefjes van de pissebed. 'T is maar wat je gewend bent.
Als je niet kunt beschikken over de gebruikelijke middelen om geinfecteerde wonden te behandelen of deze zijn niet afdoende dan zijn maden helemaal nog niet zo'n slecht alternatief.
http://www.lumc.nl/patfolders/patientenfolders/heelkunde/madentherapie.html

16-08-2007, 14:28

Citaat door scuba:
Ach, kreeft en garnaal zijn op zich ook maar neefjes van de pissebed. 'T is maar wat je gewend bent.
Als je niet kunt beschikken over de gebruikelijke middelen om geinfecteerde wonden te behandelen dan zijn maden helemaal nog niet zo'n slecht alternatief.


Ik wil er niet aan denken.
Garnaal is wat!!!!!!

16-08-2007, 15:56

Citaat door SoSo_Tangaouia:
DAMWOUDE - Drie Friezen hebben woensdagmiddag een proces-verbaal gekregen nadat ze maden in het vlees van de Edah-supermarkt in Damwoude hadden gestopt. Dat meldde de politie donderdag.

Een klant meldde zich bij de winkelier dat er maden tussen het vlees krioelden. De winkelier telde tot zijn schrik veertig maden in de vleesafdeling.



Uit videobeelden van een bewakingscamera bleek dat twee jongemannen van 21 en 18 jaar uit Damwoude en een 21-jarige Broeksterwouder de daders waren.

Baldadigheid

De jongemannen stelden tegenover de politie dat ze aan het vissen waren geweest en uit baldadigheid de overgebleven maden in het vlees hadden gedropt. Het vlees is weggooid.



Maden zitten vol men eiwitten en vitaminen. Zeer gezond.
In Afrika is dat bij bepaalde volkeren dagelijks voedsel.

Begrijp niet waar al die geciviliseerde mensen zich druk om maken.

16-08-2007, 16:00

Citaat door aplat:
Maden zitten vol men eiwitten en vitaminen. Zeer gezond.
In Afrika is dat bij bepaalde volkeren dagelijks voedsel.

Begrijp niet waar al die geciviliseerde mensen zich druk om maken.


aah mama maden goed!!!
Als ik ze al zie moet ik overgeven laat staan op eten

Eet jij ze dan???

16-08-2007, 16:02

Citaat door SoSo_Tangaouia:
aah mama maden goed!!!
Als ik ze al zie moet ik overgeven laat staan op eten

Eet jij ze dan???


Als ze ze knapperig klaar maakt met wat uitjes en wiskeysaus erover heen smaken ze erg goed.

16-08-2007, 16:05

Citaat door aplat:
Als ze ze knapperig klaar maakt met wat uitjes en wiskeysaus erover heen smaken ze erg goed.


neeeee je maakt een grap

16-08-2007, 16:13

Citaat door SoSo_Tangaouia:
DAMWOUDE - Drie Friezen hebben woensdagmiddag een proces-verbaal gekregen nadat ze maden in het vlees van de Edah-supermarkt in Damwoude hadden gestopt. Dat meldde de politie donderdag.

Een klant meldde zich bij de winkelier dat er maden tussen het vlees krioelden. De winkelier telde tot zijn schrik veertig maden in de vleesafdeling.

Uit videobeelden van een bewakingscamera bleek dat twee jongemannen van 21 en 18 jaar uit Damwoude en een 21-jarige Broeksterwouder de daders waren.

Baldadigheid
De jongemannen stelden tegenover de politie dat ze aan het vissen waren geweest en uit baldadigheid de overgebleven maden in het vlees hadden gedropt. Het vlees is weggooid.


Friezen ...

Beginnen die randstedelingen nu ook al met discriminatie van andere nederlandse bevolkingsgroepen ?
Dit uit rancune dat de "hollanders" het nooit van de friezen hebben kunnen winnen ?

wat wordt de volgende bevolkingsgroep ?
De limburgers, de brabanders ?

gatver, zieke hollandse cultuur

16-08-2007, 16:15



Citaat door DjFrodo:
Friezen ...

Beginnen die randstedelingen nu ook al met discriminatie van andere nederlandse bevolkingsgroepen ?
Dit uit rancune dat de "hollanders" het nooit van de friezen hebben kunnen winnen ?

wat wordt de volgende bevolkingsgroep ?
De limburgers, de brabanders ?

gatver, zieke hollandse cultuur


Ze moeten wat hé
Over de brananders hebben ze niks te zeggen

16-08-2007, 16:17

Citaat door DjFrodo:
zieke hollandse cultuur


16-08-2007, 16:26

Citaat door DjFrodo:
Friezen ...

Beginnen die randstedelingen nu ook al met discriminatie van andere nederlandse bevolkingsgroepen ?
Dit uit rancune dat de "hollanders" het nooit van de friezen hebben kunnen winnen ?

wat wordt de volgende bevolkingsgroep ?
De limburgers, de brabanders ?

gatver, zieke hollandse cultuur



jij stond ook niet vooraan in de rij toen God het verstand uitdeelde he?

Pagina's : [1] 2