Bekijk volle/desktop versie : Help wat zouden jullie doen??



15-08-2007, 23:30
Hallo allemaal,

Ik was op vakantie dit jaar en voel me voor het eerst tot iemand aangetrokken. Het is ook zo wederzijds, alleen komt hij uit Marokko.... Denken jullie dat het wel stand kan houden?

Het is zo vreemd als iemand zo ver weg is... Heeft iemand ervaring hiermee??

kus hanan

15-08-2007, 23:33


Ik zal eens een keer niet negatief doen. Liefde overbrugt elke afstand.



And now please excuse me. Ik moet van die leugen gaan kotsen.

15-08-2007, 23:35
Zie Wat Te Tijd Brengt

Wat Heb Je TeVerliezen


BehalveJe Hart

15-08-2007, 23:35
Mmh.. Het zou geen probleem moeten zijn, maar je moet ook denken aan de gevolgen hiervan.. Iemand naar NL halen is tegenwoordig een HELE klus...

15-08-2007, 23:36


dus je denkt dat het wel stand houdt zo?? Denk je niet dat men misschien uit elkaar groeit zo?

Wat voor leugen ...

15-08-2007, 23:38

Citaat door maroclady112:
Mmh.. Het zou geen probleem moeten zijn, maar je moet ook denken aan de gevolgen hiervan.. Iemand naar NL halen is tegenwoordig een HELE klus...


Ja klopt, daar was ik ook al naar aan het kijken... Dat is ook een hele klus, daar heb je gelijk in. Ik had ook nooit ged8 dat ik op iemand vandaar zou vallen. :S

15-08-2007, 23:42

Citaat door hanan_cha:
Ja klopt, daar was ik ook al naar aan het kijken... Dat is ook een hele klus, daar heb je gelijk in. Ik had ook nooit ged8 dat ik op iemand vandaar zou vallen. :S


Tjah, als ie leuk is waarom niet..

En je kunt beter eerst kijken of je hebt allemaal wel aankan.. Pff je moet er vreselijk veel geduld voor hebben...

15-08-2007, 23:46

Citaat door hanan_cha:
Hallo allemaal,

Ik was op vakantie dit jaar en voel me voor het eerst tot iemand aangetrokken. Het is ook zo wederzijds, alleen komt hij uit Marokko.... Denken jullie dat het wel stand kan houden?

Het is zo vreemd als iemand zo ver weg is... Heeft iemand ervaring hiermee??

kus hanan

dan haal je hem toch hier naartoe...
dan is het niet meer zo vreemd en hij is lekker dichtbij

15-08-2007, 23:50
heeeeeeeey meid,

ik heb mijn schatje ook daar en het gaat goed met onze relatie.

elke avond op msn, en we bellen elkaar regelmatig.

je moet wel heel veel gedulddddddddddddddd hebben.

wa salaam.

16-08-2007, 00:08

Citaat door hanan_cha:
Hallo allemaal,

Ik was op vakantie dit jaar en voel me voor het eerst tot iemand aangetrokken. Het is ook zo wederzijds, alleen komt hij uit Marokko.... Denken jullie dat het wel stand kan houden?

Het is zo vreemd als iemand zo ver weg is... Heeft iemand ervaring hiermee??

kus hanan


Vakantieliefde...tja, het overkomt iedereen weleens.


16-08-2007, 00:09

Citaat door hanan_cha:
Hallo allemaal,

Ik was op vakantie dit jaar en voel me voor het eerst tot iemand aangetrokken. Het is ook zo wederzijds, alleen komt hij uit Marokko.... Denken jullie dat het wel stand kan houden?

Het is zo vreemd als iemand zo ver weg is... Heeft iemand ervaring hiermee??

kus hanan

zoek toch maar iemand anders, want het is bijna onmogelijk geworden dat je hem hier heen haalt...alleen in dromen misschien

16-08-2007, 19:02

Citaat door kamal_09111981:
zoek toch maar iemand anders, want het is bijna onmogelijk geworden dat je hem hier heen haalt...alleen in dromen misschien


Niks is onmogelijk... Alles kan.. alleen moet je geduld hebben..

16-08-2007, 19:03



Citaat door Workaholic_:
dan haal je hem toch hier naartoe...
dan is het niet meer zo vreemd en hij is lekker dichtbij


Ja idd, was het maar zo eenvoudig allemaal..

16-08-2007, 19:24
het kan wel stand houden natuurlijk...als jullie het allebei willen,waarom niet..


maarya, ik zou echt nooit verliefd kunnen worden op iemand die in turkije ofzo woont...alleen al omdat hij de Nederlandse taal niet spreekt...daar knap ik al vanaf maarya, zoals ik al zei...het kan wel..