Bekijk volle/desktop versie : Ik mis het ontzettend



12-08-2002, 18:34
Ik ben net terug van vakantie. En ik moet 1 ding gewoon kwijt!!!!
IK MIS MAROKKO ONTZETTEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde nog zo graag blijven. Ik mis de sfeer, de mensen (sommigen natuurlijk niet allemaal). Ik mis ons huis, ik mis het weer................. enz enz. Ik kan nog uren doorgaan, maar ik wil terug!!!!!
Al dat gezeur en gezeik en het weer hier in Nederland....




Ik ben toch niet de enige die dit voelt of wel soms....


Ik wil zo graag terugggg.....

12-08-2002, 18:39


Wat let je? Ik hou je niet tegen.

12-08-2002, 19:03
hai simran, ik heb precies hetzelfde ben dit jaar voor het eerst met mijn vriend meegegaan, en ik mis het ook zo erg!!!! ben je weer in nederland met alleen maar regen! Ik wil ook terug.... ik hoop inshallah volgend jaar weer....

12-08-2002, 19:05
ik ben ook net terug...en hallelujaaaaa dat ik in mijn geboorteland ben...al die myserie daar pffff je zou voor minder denk ik...altijd hetzelfde liedje....!!!

ik ga pas naar marokko als ik getrouwd ben incha allah...(ps: ik weet toch dat ik volgend jaar mee moet met mijn ouders, maar laat me effe genieten van het gedacht dat ik mag blijven hé )

xxx

12-08-2002, 19:32


ik mis marokko ook............maar dat komt, omdat ik een paar jaar niet ben geweest

12-08-2002, 19:44
ik mis het ook heel erg :'( ik ben dit jaar maar 4 weken gebleven en als ik er aan denk dan heb ik echt zo een gevoel dat ik terug wil.. dus jij bent niet de enigste he....
het komt ook dat ik niet zo veel gedaan heb dit jaar, het was wel een van mijn saaiste vakanties

12-08-2002, 20:04

Citaat:
Origineel gepost door Simran
Ik ben net terug van vakantie. En ik moet 1 ding gewoon kwijt!!!!
IK MIS MAROKKO ONTZETTEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde nog zo graag blijven. Ik mis de sfeer, de mensen (sommigen natuurlijk niet allemaal). Ik mis ons huis, ik mis het weer................. enz enz. Ik kan nog uren doorgaan, maar ik wil terug!!!!!
Al dat gezeur en gezeik en het weer hier in Nederland....




Ik ben toch niet de enige die dit voelt of wel soms....


Ik wil zo graag terugggg.....
Huuuh? Zullen we ruilen? Ik mis Zo erg mijn kikkerlandje. Ik Wil naar huis. Ik mis mijn nederlandse toetsenbord die zooooo lekker typt. Het typt hier voor geen meter.



Younes

12-08-2002, 21:03
younesel,

als het kon had ik graag met je willen ruilen hoor....

en junkyxl hou dat soort commentaar voor je, ik heb je toch niet gezegd dat je mij tegenhoudt'???
Sommige mensen, hebben altijd zo van die domme opmerkingen.....

12-08-2002, 21:09

Citaat:
Origineel gepost door Simran
younesel,

als het kon had ik graag met je willen ruilen hoor....

en junkyxl hou dat soort commentaar voor je, ik heb je toch niet gezegd dat je mij tegenhoudt'???
Sommige mensen, hebben altijd zo van die domme opmerkingen.....


Sorry, was een b'tje chagrijnig, wil je me vergeven?

         &n bsp;       &nbs p;            

12-08-2002, 21:18
geen probleem, allah y sama7.

Was alleen niet erg aardig van je, maar maakt niet uit....

Heb een groot hart en vergeef snel

12-08-2002, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door Simran
geen probleem, allah y sama7.

Was alleen niet erg aardig van je, maar maakt niet uit....

Heb een groot hart en vergeef snel


 

 Gelukkig maar, ben de laatste tijd  al wat cynisch, maar in ' echt ben ik heeeeel aardig.

        &n bsp;       &nbs p;   

12-08-2002, 21:28
geniet van het leven zou ik zeggen. Maarre laat ook hier zien dat je aardig bent...