Bekijk volle/desktop versie : koranles/arabische les omgeving Roermond (Noord-Limburg)



15-08-2007, 14:45
Weet iemand of er in deze regio ergens in het weekend koran en/of arabische lessen worden gegeven?

15-08-2007, 15:05


Assalamoe 3alijkoem wa rahmatoe Allah,

ja dat doen ze, in masjied al-Islam Gerritverhoevenstraat 16

http://www.alfeth.com/nl/ email ze anders ff op info@alfeth.com

Wa3alijkoem Assalaam,

Broeder Soufiane

15-08-2007, 15:17
Er wordt arabische les gegeven op de Kemp (het wijkcentrum daar). En ze gaan beginnen met arabische les op de volksuniversiteit.

Verder weet ik dat er koranlessen gegeven worden in Venlo bij een vrouw thuis.

Maar ik ben zelf voornemens om met zusters bijelkaar te komen (in roermond) en om samen met het geloof bezig te zijn. Samen erover praten en elkaar dingen leren. Als het je wat lijkt dan stuur je me maar een PM.

15-08-2007, 21:15

Citaat door Justsoufiane:
Assalamoe 3alijkoem wa rahmatoe Allah,

ja dat doen ze, in masjied al-Islam Gerritverhoevenstraat 16

http://www.alfeth.com/nl/ email ze anders ff op info@alfeth.com

Wa3alijkoem Assalaam,

Broeder Soufiane



choekran

15-08-2007, 22:35


Asalaamou 3aleikoum

Ik weet van me zelf dat er zondag koranlessen zijn want ik ben dan ook daar aanwezig over arabische lessen daar waren ze volgens mij nog niet helemaal uit over de weekend eerst waren er ook arabische lessen op een zondag maar dat is gestopt en inshallah zal er snel weer lessen zijn mohiem mocht je vragen hebben mag je me altijd pmen of een vraag stellen je bent welkom

Wasalaamou 3aleikoum

15-08-2007, 23:02
Mashaa'Allaah, InshaaAllaah zal ik ook eens proberen te komen, weet jij beste oeght wanneer er weer duroes bij jullie beginnen, wa Baraakaalaahu fieki.

15-08-2007, 23:28
barakallaou feeky ougti welke dourous bedoel je want er zijn er verschillende maar zowiezo het is nog niet bekend gemaakt waneer want iedereen heeft het nog druk met vakantie en zo scholen zijn pas begonnen dus iedereen moet ff weer inkomen maar giar inshallah als je wilt stuur je mij via pm je email en als ik inhsallah bericht heb gekregen waneer de lessen beginnen dan laat ik je het weten.

16-08-2007, 11:25
De maand Ramadaan zit vol met lezingen, lessen, taraweeh gebeden gereciteerd door jongeren etc. Het definitieve programma van masjid al-Islam, Roermond, zal zsm bekend worden gemaakt.

16-08-2007, 15:30

Citaat door taourirtia:
barakallaou feeky ougti welke dourous bedoel je want er zijn er verschillende maar zowiezo het is nog niet bekend gemaakt waneer want iedereen heeft het nog druk met vakantie en zo scholen zijn pas begonnen dus iedereen moet ff weer inkomen maar giar inshallah als je wilt stuur je mij via pm je email en als ik inhsallah bericht heb gekregen waneer de lessen beginnen dan laat ik je het weten.


Tayyieb, baraakaalaahu fieki, zal je pm'en bi idni Allaah.

07-05-2012, 16:31
Arabische les

zou u graag Arabische les willen volgen voor het
spreken en begrijpen maar zou u niet weten waar ?
Locatie:
Moedercentrum Casa Mama Lisi
Eisenhowerstraat 722
6135 BN Sittard
Dagen:
woensdag, vrijdag
Tijd:
woensdag
15.00-17.00 uur voor kinderen
17.00 -19.00 uur voor vrouwen
vrijdag
16.00-18.00 uur voor kinderen
Leeftijd:
kinderen : Van 5 t/m 15 jaar
volwassenen : van 16t/m 90
Deelnemersbijdrage:
€ 6,00 per maand