Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames!! Heb Jullie Hulp Nodig!!!



14-08-2007, 22:23
Heey Lieve dames, Ik heb dus een vraag .. Ik had ooit een topic gelezen..het ging over een product dat je na het doushe in je haar doet en dat zou je haar liichter van kleur maken naarmate je het meer gebruikt?!.. dus als je zwart haar hebt maakt het donkerbruin en des te meer jij het gebruikt des te meer het lichter wordt... ook werd er verteld dat het (als het goed is) alleen in kruidvat te koop was?.. De dames waren er positiev over...Probleem is . ik kan me de naam van het desbetreffende product niet meer herinneren( ja ik weet stom he ) dussss kan AUB iemand mij helpen?! heel veel dank en kusjes Van Moi!

14-08-2007, 22:55


Niemand?!

14-08-2007, 23:00
ik weet niet of je guhl bedoeld is een klein doorzichtig flesje met vloeisstof erin heet guhl oplichtend

14-08-2007, 23:02

Citaat door lobia:
ik weet niet of je guhl bedoeld is een klein doorzichtig flesje met vloeisstof erin heet guhl oplichtend



yep volgens mij bedoelt ze hem..zo n klein flesje is t

14-08-2007, 23:28



Citaat door natuurramp:
yep volgens mij bedoelt ze hem..zo n klein flesje is t


haha mischien wel hartstikke bedankt dames! ik ga het eve opzoeken .. nogmaals bedankt

14-08-2007, 23:35
yep dat is het product! heb ik zelf ook gebruikt.

Maar denk dat het alleen je haar lihter maakt als j ehet hebt geverft, het kan je natuurlijke kleur niet lichter maken denk ik dan

14-08-2007, 23:40

Citaat door MissW:
yep dat is het product! heb ik zelf ook gebruikt.

Maar denk dat het alleen je haar lihter maakt als j ehet hebt geverft, het kan je natuurlijke kleur niet lichter maken denk ik dan




O hmm nou ik zal kijken bedankt voor de tips !

14-08-2007, 23:42
aub!!


15-08-2007, 12:42
nu kan ik lekker mn haartjes lichter maken..

Thanks schoonzussie

15-08-2007, 19:41

Citaat door Farkoessa:
nu kan ik lekker mn haartjes lichter maken..

Thanks schoonzussie




... haha ik zie dat je het gevonden hebt ewa mezjan! haha voor jou altijd lieve schoonzus ..we gaan het wel checke :P haha koesss

15-08-2007, 20:05
je bedoeld zeker Guhl oplichtend.. al heb je pik zwart haar.. het wordt lichter... klinkt mooi.. mmaaaar er zit een maar aan..
ik heb het een tijd gebruikt... mn har werd lichter .. je krijgt mooi kleurtje..
MAAR t is focking slecht voor je haar.. mn haar is uitgedroogd en zag er niet meer uit.. ik had egt spijt..!!! je haar droogt uit... dan krijg je uit groei.. en als je dat spul op je uitgroei gebruikt wordt t tog niet t zelfde kleur als de rest want t moet stuk voor stuk lichter worden.. je hebt dan kleur verschil... t is gewoon rwina ou safi.. misschien beviel andere het product wel.. maar mij en de meiden die ik ken die het deden..totaal niet..!

nu heb k mn haar zwart geverft en dat spul komt er bij mij never nooit meer in... !!

beslammaa

15-08-2007, 20:30

Citaat door zinaa_s:
je bedoeld zeker Guhl oplichtend.. al heb je pik zwart haar.. het wordt lichter... klinkt mooi.. mmaaaar er zit een maar aan..
ik heb het een tijd gebruikt... mn har werd lichter .. je krijgt mooi kleurtje..
MAAR t is focking slecht voor je haar.. mn haar is uitgedroogd en zag er niet meer uit.. ik had egt spijt..!!! je haar droogt uit... dan krijg je uit groei.. en als je dat spul op je uitgroei gebruikt wordt t tog niet t zelfde kleur als de rest want t moet stuk voor stuk lichter worden.. je hebt dan kleur verschil... t is gewoon rwina ou safi.. misschien beviel andere het product wel.. maar mij en de meiden die ik ken die het deden..totaal niet..!

nu heb k mn haar zwart geverft en dat spul komt er bij mij never nooit meer in... !!

beslammaa




oooH WAT erg man!!! damz!... weet je waar raar is ik herinner me niet mee r wat het voorprodut was... ikheriinnerde me dat ze zeiden dat het alleen in kruidvat te koop was en dat het niet een merk was...dacht ik?.. ik wee egt nie of dat m is...want op die topic was haast iedreen positief hmmm ewa we zien wel .. haha me schoonzus is proefkonijn zij heeft sterkt haar .. mijn haar is best gevoelig ... toch schoonzussie! haha

16-08-2007, 09:55



Citaat door Taziaatje:
oooH WAT erg man!!! damz!... weet je waar raar is ik herinner me niet mee r wat het voorprodut was... ikheriinnerde me dat ze zeiden dat het alleen in kruidvat te koop was en dat het niet een merk was...dacht ik?.. ik wee egt nie of dat m is...want op die topic was haast iedreen positief hmmm ewa we zien wel .. haha me schoonzus is proefkonijn zij heeft sterkt haar .. mijn haar is best gevoelig ... toch schoonzussie! haha



hawhawhawhhaw sterk a la diana ross.. Ik lijk tegenwoordig een afro te hebben joh. Heb je die rechtstaande kleine haartje op mn hoofd gezien schat... Heb medelijden met mezelf..

en toch wil ik mn haar weer chemisch behandelen

Wanneer kan je trouwns mee deco kijken met me? Enne waar was je gisteravond?

16-08-2007, 14:14

Citaat door Farkoessa:
hawhawhawhhaw sterk a la diana ross.. Ik lijk tegenwoordig een afro te hebben joh. Heb je die rechtstaande kleine haartje op mn hoofd gezien schat... Heb medelijden met mezelf..

en toch wil ik mn haar weer chemisch behandelen

Wanneer kan je trouwns mee deco kijken met me? Enne waar was je gisteravond?



hahaha houd je mond joh je hebt egt mooi haar tbarkallah! wees blij en sshhht... gisteravond? ik was gewoon thuis ... had gewerkt tot 6uur en toen was ik thuis.. maar was boven in me bedje misschien dat je mij daarom niet hebt gezien ... deco!! jaaa je wet ik wl alles zien enzoo ... je moet mij eens bellen heks! haha dan sprken we enzo hihi