Bekijk volle/desktop versie : Ben op dieet maar heb zin in chips!!!

Pagina's : [1] 2

14-08-2007, 14:25
Dames

Iemand een naam van een gezonde "chips" met weinig vet heb er zo zin in

Ik ben al 3.6kg afgevallen en moet nog zeker 9kg maar heb zo een zin in chips.

Geen snack&jack vind ik niet lekker.

Someone???????

14-08-2007, 14:28

die light chips
hoe ben je afgevallen ben benieuwd

14-08-2007, 14:36

Citaat door laila_mocro2:
die light chips
hoe ben je afgevallen ben benieuwd

Ja daar dacht ik ook al aan maar volgens mij nog vol met kalorieen of niet???

Ik ben afgelopen woensdag begonnen met een strak schema

Ontbijt:
1 kop capuccino met 3 zoetjes
1 eierkoek

Lunch:
2 volkeren geroosterde boterhammen met light beleg (jam/smeerkaas/kaas)
1 kop thee met 2 zoetjes

Diner:
Wat ik gewoon die dag ga koken en dan daarvan een beetje een kleine portie. Probeer nu wel heel veel te grillen en in de oven te doen.

Ruim 2 liter water tussendoor en per dag 2 koppen Nan-Yu thee
Bij uitzondering en honger in de avond naar het diner bijvoorbeeld een glas 0% vet Optimel/Yoki

Morgen ben ik 1 week bezig en ben nu 3.6kg kwijt alhamdoulilah moet nog 9,1 kg kwijt Inshallah

Dat was t, maar nu zo'n zin in chips

14-08-2007, 14:45
Dan eet je het gwoon en zeg je na een handje vol, ok genoeg ik heb het gegegeten. Heb ik nu werkelijk behoefte aan meer? Als je het niet eet, gaat het verlangen er blijven en dan is alles om zeep!!!

14-08-2007, 15:31

Citaat door SparklinDiamond:
Dan eet je het gwoon en zeg je na een handje vol, ok genoeg ik heb het gegegeten. Heb ik nu werkelijk behoefte aan meer? Als je het niet eet, gaat het verlangen er blijven en dan is alles om zeep!!!

ja ik denk dat ik dat ga doen

14-08-2007, 15:45
Je hebt baked Mediteranne chips. Die is ze3ma gebakken in de oven en is heel lekker....

14-08-2007, 17:11
Ik ben dol op light chips van lays, maar zover ik weet is het zeker niet gezond en word je er ook dik van!!! Véél succes met je dieet. Ik ben ook bezig maar heb mij daarnet laten gaan

14-08-2007, 18:16
Vandaag mijn eerste dieetdag. Ben met 't Cambrigde dieet begonnen.

En mijn moeder heeft heeerlijke marmita gemaakt!! Ben al meer als een uur aan het watertanden!!

14-08-2007, 18:55

Citaat door kamar20:
Ja daar dacht ik ook al aan maar volgens mij nog vol met kalorieen of niet???

Ik ben afgelopen woensdag begonnen met een strak schema

Ontbijt:
1 kop capuccino met 3 zoetjes
1 eierkoek

Lunch:
2 volkeren geroosterde boterhammen met light beleg (jam/smeerkaas/kaas)
1 kop thee met 2 zoetjes

Diner:
Wat ik gewoon die dag ga koken en dan daarvan een beetje een kleine portie. Probeer nu wel heel veel te grillen en in de oven te doen.

Ruim 2 liter water tussendoor en per dag 2 koppen Nan-Yu thee
Bij uitzondering en honger in de avond naar het diner bijvoorbeeld een glas 0% vet Optimel/Yoki

Morgen ben ik 1 week bezig en ben nu 3.6kg kwijt alhamdoulilah moet nog 9,1 kg kwijt Inshallah

Dat was t, maar nu zo'n zin in chips

Is dit dat Sonia Bakker dieet?
Helpt dat echt...

14-08-2007, 21:14
Is het ontbijt niet een beetje mager? Je hoort toch stevig te ontbijten en cappucino en een eierkoek is alles behalve stevig. En koffie is toch ongezond? Waarom geen sneedjes volkorenbrood met kaas als ontbijt?

14-08-2007, 22:09
Lieve Kamar,

Ik heb een tip voor je; je moet denken: Wil ik afvallen en een mooi lichaam of wil ik een paar seconden wat lekkers in mijn mond?

Xje Diamondlady

14-08-2007, 22:34
Maar meiden, wat ik niet snap he aan dat dieeten...Ben je van plan om je hele leven te dieeten? Dat lijkt me geen pretje toch?
Iedereen weet toch langzamerhand dat dieeten meer een middel is om wat kilo's kwijt te raken om bijvoorbeeld in je trouwjurk te passen etc. Maar het is niet geschikt voor lange tijd toch.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo veel verstand heb van al die dieeten, maar is het niet belangrijk om gewoon gezond te eten en veel te sporten, ipv de hele dag te leven op ''water en sla''?

Tel me?

14-08-2007, 22:37

Citaat door diamondlady84:
Lieve Kamar,

Ik heb een tip voor je; je moet denken: Wil ik afvallen en een mooi lichaam of wil ik een paar seconden wat lekkers in mijn mond?

Xje Diamondlady

Het ligt maar net hoe gedisciplineerd je bent. Als je wat lekker pakt en je laat het daarbij, dan is er niets aan de hand. Moet kunnen toch? Waarom moet je het jezelf zo psychisch moeilijk maken voor iets fysieks? De psyche gaat toch voor...

14-08-2007, 23:13

Citaat door Alaina_1985:
Het ligt maar net hoe gedisciplineerd je bent. Als je wat lekker pakt en je laat het daarbij, dan is er niets aan de hand. Moet kunnen toch? Waarom moet je het jezelf zo psychisch moeilijk maken voor iets fysieks? De psyche gaat toch voor...

Dat hangt er dan vanaf wát dat "lekkers" is.........

( Om af te vallen, is het vooral belangrijk minder te eten: als je wil afvallen is het nodig om minder calorien binnen te krijgen dan je lichaam gebruikt. In combinatie met beweging verminder je het "teveel" aan vetweefsel )

XXX Diamondlady

15-08-2007, 11:20

Citaat door miss_burberry:
Is dit dat Sonia Bakker dieet?
Helpt dat echt...

Nee lieverd is mijn eigen gecreerde dieet

Pagina's : [1] 2