Bekijk volle/desktop versie : Wallah!!!! IK zweer het ! [ kijk maar]



Pagina's : [1] 2 3

14-08-2007, 11:51








Gezworen !



Gezworen !



Daarom dit :


Naast [ moord, shirk , het onterecht beschuldige van kuise gelovige vrouwen] is het [SIZE="4"]vals [/SIZE] zweren een van de [SIZE="4"] grootste[/SIZE] zondes die een mens kan plegen.

Ik lees veel en hoor veel dat mensen zeggen, wollah dit, wallah ik maak hem af, wollah ze gaat zien, enzo enzo.Of ze maken van die grapjes met wollah dit wallah dat..

Weet dat het woordje [SIZE="4"]wollah [/SIZE] zwaar op je weegschaal valt, je zweert immers op [SIZE="4"]Allah [/SIZE] .

Stop met dit!
Het is namelijk een grote zonde als je zweert en liegt of zweert en dan op iets zweert wat je bedoeld heb als een grap.
Zweren doet men "[SIZE="4"]als getuigenis dat Allah je Getuigen is [/SIZE].


En als je iets beloofd aan iemand en je hebt ervoor gezworen kom het ook na, en vraag vergevenis aan Allah voor al die keren dat je hebt gezworen zonder dat je het bijv mischien meende.


[SIZE="4"]
stopwoordje
[/SIZE]

Sommige nemen het woordje (wollah)-(wallah) iets als een standaard stopwoordje, dat is echt ZWAAR fout , stop ermee!
Want het is een EED dat je aflegt tegenover ALLAH.


Moge Allah ons hiervoor vergeven als we dit zeiden en onze zondes vergeven.

Amin




Prince








14-08-2007, 11:56


!!

Shoukran voor het plaaten.

14-08-2007, 12:00
thank you voor het plaatsen prince!!

uppie

14-08-2007, 12:07
nou dit ga ik ff printen en het in elke turkse koffiehuis aan de muur plakken

14-08-2007, 12:48



Citaat door PrinceMysterio:








Gezworen !



Gezworen !



Daarom dit :


Naast [ moord, shirk , het onterecht beschuldige van kuise gelovige vrouwen] is het [SIZE="4"]vals [/SIZE] zweren een van de [SIZE="4"] grootste[/SIZE] zondes die een mens kan plegen.

Ik lees veel en hoor veel dat mensen zeggen, wollah dit, wallah ik maak hem af, wollah ze gaat zien, enzo enzo.Of ze maken van die grapjes met wollah dit wallah dat..

Weet dat het woordje [SIZE="4"]wollah [/SIZE] zwaar op je weegschaal valt, je zweert immers op [SIZE="4"]Allah [/SIZE] .

Stop met dit!
Het is namelijk een grote zonde als je zweert en liegt of zweert en dan op iets zweert wat je bedoeld heb als een grap.
Zweren doet men "[SIZE="4"]als getuigenis dat Allah je Getuigen is [/SIZE].


En als je iets beloofd aan iemand en je hebt ervoor gezworen kom het ook na, en vraag vergevenis aan Allah voor al die keren dat je hebt gezworen zonder dat je het bijv mischien meende.


[SIZE="4"]
stopwoordje
[/SIZE]

Sommige nemen het woordje (wollah)-(wallah) iets als een standaard stopwoordje, dat is echt ZWAAR fout , stop ermee!
Want het is een EED dat je aflegt tegenover ALLAH.


Moge Allah ons hiervoor vergeven als we dit zeiden en onze zondes vergeven.

Amin




Prince










bedankt voor het plaatsen prince,
vroeger zei ik het veel vooral als ze zeiden zeg dan wallah,
dan zei ik wallahme dit wallahme dat,gelukkig zeg ik dat niet veel meer.

14-08-2007, 13:31

goedzo... niet meer doen

14-08-2007, 13:36
Dat snap ik ook niet. Dat ''wallah'' gedoe.. Ik doe het nooit, want met dat soort woordjes moet je voorzichtig zijn.

Mohiem, toch bedankt voor het plaatsen en ga zo door, ik leer dagelijks bij met je topics..

14-08-2007, 13:51

shokran amin, tjaaa... veel doen dat,ik deed dat ook vroeger, maar ik merk dat velen het gebruiken als stopwoordje, zelfs de hollanders nemen het over als stopwoordje, het is iets GROOTS

14-08-2007, 13:52
Soukhran!

Mensen die bij mij te vaak zweren / Wallah roepen, zijn voor mij niet snel meer geloofwaardig!

14-08-2007, 13:56

Citaat door PrinceMysterio:

shokran amin, tjaaa... veel doen dat,ik deed dat ook vroeger, maar ik merk dat velen het gebruiken als stopwoordje, zelfs de hollanders nemen het over als stopwoordje, het is iets GROOTS


Velen doen dat in combi met scheldwoorden.. ³,

14-08-2007, 14:09


klopt was ik vergeten bij te zeggen, ze zeggen wallah en dan een scheldwoord erachter... echt ERG

14-08-2007, 14:40
soukran ik ga er nu zeker op letten wanneer ik het wel kan zeggen en wanneer niet.

nogmaals soukran

14-08-2007, 15:20


jij hebt echt niks te doen in je leve he ?

14-08-2007, 15:22

tegen mij?

14-08-2007, 15:33
Jij moet lezingen gaan geven..

Pagina's : [1] 2 3