Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Wie ben jij....

roosroosje
12-08-2002, 16:09

Wie ben jij, Ik lig al een paar dagen klaar wakker, Het lijkt net of ik droom en voel je stem door mij als stroom. Wie ben jij? Wat doe je met mij? Wie ben ik die zo uit het niets met jou in mijn gedachten zit, Ben jij de wind, je bent zo serk? Ben jij die ENGEL die mij beschermt? Ben jij het tikken van mijn hart of Ben jij die mij weer heeft laten lachen? Help me want ik weet het niet, Help me en vergeet me niet. Help me alsjeblieft, Help me en laat het me voelen. Maar als je de wind bent waai dan weg, Als jij een ENGEL bent verlos me en neem me mee Ver weg. Maar als jij het tikken van mijn hart bent Ga dan door want zonder jou kan ik niet leven. Ga door, Wij hebben samen nog zo veel te beleven.

Overspel
12-08-2002, 17:27
Een Engel ben ik niet en de wind zeker niet Maar hoe dan ook ik neem je mee, heel ver weg Maakt niet uit hoe, des noods op een kameel of een koe Want je bent een meisje met gevoel en je weet wat ik bedoel

EmiR_Soltan
12-08-2002, 18:54
Ik ben de wind die jouw haren streelt Ik ben de engel die jouw hart heelt Ik ben de lach rondom jouw mond Ik ben de dag die jou een liefde verzond

Overspel
13-08-2002, 10:11
Sultan, .............Illusies..........

EmiR_Soltan
13-08-2002, 10:59

Noem het maar Fantasierijk. Noem het dichten Noem het wat je wilt, Want in jouw ogen is het een illusie... In haar ogen weer niet, en in zijn ogen is het weer een gevoel. Liefs Emir

EmiR_Soltan
13-08-2002, 11:00
Ten tweede, als je het versje goed bekijkt. Heb ik het niet over mezelf persoonlijk. Maar over een verlangen dat spreekt.

EmiR_Soltan
13-08-2002, 11:09
Ik ben de nacht die over jou waakt Ik ben de dag die voor jou speelt Jij die alle aandacht met tederheid steelt Ik ben jou evenbeeld en jouw tweede gezicht wanneer jij je verveelt ben ik jouw gedicht Ik ben het tikken van jouw goud versierde vingers Ik ben de woorden vloeiend als zuiver water uit jouw verleidelijke mond

Overspel
13-08-2002, 12:22
Een verlangen dat spreekt!?? Ik heb je versje nu wel begrepen en begrijp ook de essentie van jou gedichten. En je weet (in andere discussie) dat ik je ok vind. Overspel

EmiR_Soltan
13-08-2002, 12:30
Nog maals mijn dank Overspel. Ik hoor mijn maag Italiaans praten, Ik geloof dat ik trek heb. Jij bent ook ok, Overspel. Liefs Emir

Overspel
13-08-2002, 12:52
Mijn maag is ook aan het praten, maar ik krijg meestal ruzie want ik begrijp de taal niet. Laatst ben ik op vakantie geweest (in maroc) je zou zeggen we praten allebei maroc, maar nee hoor!! De eerste week zwaar ruzie. Ik weet niet.... ik dacht ik Overspel, ik slim en ik niet over 1 nacht glad ijs schaatsen, maar nee hoor!!!

EmiR_Soltan
13-08-2002, 12:59
Ik weet precies wat je bedoelt Het duurde een tijd voor ik de taal van mijn maag beheerste Want ik had natuurlijk eerst te maken met de vlinders, Dankzij hun heb ik toch het dialect kunnen leren En ja, je hoort het aan als Italiaans... Maar volgens mij is het meer Jeu3iaans.