Bekijk volle/desktop versie : Jij, lieverd. Waarvan ik dacht, dat je de ware was. -Waargebeurd-



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-08-2007, 20:35
Verdomme, Bouchra. Houd je gore bek eens! Ik heb hier echt genoeg van. Kan je nou nooit een keer normaal doen, schreeuwde ik tegen mijn zusje.
Pf, stress, stress en nog eens stress. Altijd als ik iemand leerde kennen, via msn of iets anders, dan was het mijn zusje van 17 die het verpestte.
Dit was niet de eerste keer dat zijn een van mijn vriendjes toevoegde op haar msn, om me vervolgens zwart te maken. Ik was haar aan de ene kant wel dankbaar, aangezien ik dan wist wie me echt vertrouwde en wie niet. Tot nu toe, was dat niemand geweest. Ik vraag me af, of dit komt, door mezelf? Wat voor mannen trek ik aan? Of ligt dat toch echt aan iets anders?
Ik loop naar beneden, bedenk dat ik mijn telefoon boven heb liggen en sprint weer naar boven. Waar is die mislukte telefoon nou? Ik kijk onder mijn bed en zie mijn zusje zenuwachtig bewegen. Shit, dat kan je niet menen. Bouchra, ik heb je net gewaarschuwd, wanneer wordt je eens volwassen? En ik vraag haar of ze mijn telefoon terug wil geven.
Ze begint moeilijk te doen, ik weet wat er gaat gebeuren. Ik probeer mijn telefoon af te pakken, zij roept mijn moeder, die roept mijn vader, mijn vader, roept mijn broer. En die gaat me vervolgens te lijf, aangezien ik de oudste en dus ook per defenitie de verstandigste moet zijn.

13-08-2007, 20:58


gaaa verderr,, ben je eerste fan













read my storie too

13-08-2007, 21:05

Citaat door Tarifia:
gaaa verderr,, ben je eerste fan













read my storie too

Woehoe! Ik ga nu meteen verder!

13-08-2007, 21:11
hahahhaha jaaa doen

13-08-2007, 22:31


Heej nog een fan dr bij,,!!!

14-08-2007, 10:30
Thanks, dames.

14-08-2007, 10:38

Citaat door Na0ueL:
Verdomme, Bouchra. Houd je gore bek eens! Ik heb hier echt genoeg van. Kan je nou nooit een keer normaal doen, schreeuwde ik tegen mijn zusje.
Pf, stress, stress en nog eens stress. Altijd als ik iemand leerde kennen, via msn of iets anders, dan was het mijn zusje van 17 die het verpestte.
Dit was niet de eerste keer dat zijn een van mijn vriendjes toevoegde op haar msn, om me vervolgens zwart te maken. Ik was haar aan de ene kant wel dankbaar, aangezien ik dan wist wie me echt vertrouwde en wie niet. Tot nu toe, was dat niemand geweest. Ik vraag me af, of dit komt, door mezelf? Wat voor mannen trek ik aan? Of ligt dat toch echt aan iets anders?
Ik loop naar beneden, bedenk dat ik mijn telefoon boven heb liggen en sprint weer naar boven. Waar is die mislukte telefoon nou? Ik kijk onder mijn bed en zie mijn zusje zenuwachtig bewegen. Shit, dat kan je niet menen. Bouchra, ik heb je net gewaarschuwd, wanneer wordt je eens volwassen? En ik vraag haar of ze mijn telefoon terug wil geven.
Ze begint moeilijk te doen, ik weet wat er gaat gebeuren. Ik probeer mijn telefoon af te pakken, zij roept mijn moeder, die roept mijn vader, mijn vader, roept mijn broer. En die gaat me vervolgens te lijf, aangezien ik de oudste en dus ook per defenitie de verstandigste moet zijn.[/FONT]
[FONT="Century Gothic"]Ik geef toe, dat ik misschien ietwat impulsief kan reageren, maar dat gaat deze keer niet gebeuren. Ik kijk mijn zusje aan, en zeg heel droog; Stik, Stik, Stik in die telefoon, waga? En als iemand belt, zeg dan maar dat ik dood ben, ofzo. Mijn zusje kijkt me geschrokken aan, ze rent naar me toe zegt sorry en geeft mijn telefoon terug.
Net als ik naar beneden wil lopen, gaat mijn telefoon af. Ik kijk op het scherm van mijn N73, en zie een nummer dat ik niet herken.
Ik neem op; Hallo, met snoop dogg.
Diegene aan de andere kant van de lijn, houd het niet meer.
Zo grappig is het nou ook weer niet, reageer ik geirriteerd. Wie ben jij?
Ik hoor een kuch, daarna een ietwat homo-achtig lachje, en daarna begint de Jongen aan de andere kant van de lijn zijn verhaal te doen.
Jij bent Naouel toch? Vraagt ie. Ik reageer verbaast.
Okey, je doet eng, ik heb hier geen tijd voor, ik wil naar beneden, zeg ik snel achter elkaar.
Okey, sorry, sorry. Mijn naam is Taoufik, ik heb via via je nummer gekregen.
Je werkt toch in de stad? Bij dat callcenter?
Okey, hey, kerel, je doet freaky, wat wil je van me? Zeg ik nog geirriteerder.
Ik wil je hartje, zegt hij serieus.
Okey, poepgat, luister eens even goed, ik houd niet van mensen die flashen, en als je iets van me wilt? Ga dan naar mijn vader. Je bent achter mijn nummer gekomen, dus je zal ook wel achter mijn adres weten te komen. Good luck, zeg ik. En ik hang op.

14-08-2007, 21:01
here i am Gaaaa verder meid

14-08-2007, 23:02
veder meid

Ben je nieuwe Fannnnn Xxx

14-08-2007, 23:14
ga verder!! lijkt me wel spannend

14-08-2007, 23:39
Dames, morgen staat er een groot stuk, inchAllah.

15-08-2007, 00:52
nieuwe fan erbij ga verder

15-08-2007, 09:29


Heej meid nieuwe Fan meld Zich Aan
Je doet Het Geweldig Kun je Alleen de
Lettertype Veranderen ?

Groetjes Riffia_kebdania


15-08-2007, 16:56
GA DOOOR...










ps: lees ook mijn waargebeurde story

29-11-2007, 18:45
ga veder meid

Pagina's : [1] 2 3 4 5