Bekijk volle/desktop versie : Bezeten



13-08-2007, 18:24
Hoe kan je weten of iemand bezeten is?

13-08-2007, 18:29


Er bestaat niet zoiets als bezeten. Iemand kan wel een geestelijke afwijking, handicap of storing hebben.
Om dit vast te stellen kan een psycholoog de persoon onderzoeken.

13-08-2007, 18:58
ben jij moslim?

13-08-2007, 19:05
Uit eigen ervaring weet ik wel dat de persoon moeite krijgt om naar qur' aan te luisteren, er zijn nog heel erg veel andere mogelijkheden. Insha Allaah is er iemand met wat kennis erover.


Salam alaikom.

13-08-2007, 19:26


misschien heb je wat aan deze boeken;

http://www.islamproducten.nl/smeekbeden-en-roeqya.html

http://www.islamproducten.nl/genezing-van-tovanarij-en-het-boze-oog.html

13-08-2007, 19:41

Citaat door Lopend:
Uit eigen ervaring weet ik wel dat de persoon moeite krijgt om naar qur' aan te luisteren, er zijn nog heel erg veel andere mogelijkheden. Insha Allaah is er iemand met wat kennis erover.


Salam alaikom.


wat bedoel je hier mee?


Topicstarter: K wou net ook het zelfde topic open subhanallah
maar toen zag ik dit

13-08-2007, 19:46

Citaat door mocropopetje:
wat bedoel je hier mee?


Topicstarter: K wou net ook het zelfde topic open subhanallah
maar toen zag ik dit



Als je naar qur'aan luistert en je bezeten bent, dan kan het voorkomen dat je heel geirriteerd wordt en gwn de woorden van Allaah Tabaraka wa taala niet wilt horen ( die djinn dan )

13-08-2007, 19:50

Citaat door Lopend:
Als je naar qur'aan luistert en je bezeten bent, dan kan het voorkomen dat je heel geirriteerd wordt en gwn de woorden van Allaah Tabaraka wa taala niet wilt horen ( die djinn dan )


ooh oke
want k krijg het gevoeld dat iemand in mijn familie bezeten is .

want hij zegt stees raare dingen etc. en hij laat de koraan maar shie 30 sec. aan nooit langer. alleen heel afentoe

13-08-2007, 20:54
Dat zou kunnen zijn beste zuster, het is misschien een idee om te kijken of het daadwerkelijk zo is. Gair insha Allaah.

Salam alaikom.