Bekijk volle/desktop versie : Ajax bezig met Juan Riquelme..



Pagina's : [1] 2

13-08-2007, 17:50
Het is nog niet zeker waar de toekomst ligt voor Juan Roman Riquelme. De Argentijnse middenvelder mag vertrekken bij zijn huidige club Villarreal, na een botsing met trainer Javier Aguirre.

Volgens het Spaanse AS is Riquelme kandidaat om de vacante postitie van nummer 10 bij Ajax te gaan bekleden, na het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Ook Atlético Madrid lijkt echter geïnteresseerd te zijn in de international.

Het afgelopen half jaar speelde Roman op huurbasis bij zijn oude liefde Boca Juniors. De spelverdeler beleefde een spetterende periode bij de club, die hij afsloot met winst van de Copa Libertadores.


tevens gaat ajax nog een speler uit Spanje halen..
ze willen nog geen namen noemen..waarschijnlijk is alles eind deze week of begin volgende week rond.

13-08-2007, 18:01


Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan Voetbalzone.nl dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.


Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.

13-08-2007, 18:15
Riquelme! Wow, als die komt is dat wel een stevige versterking.
Van Geel doet het wel goed als technisch directeur, hij krijgt veel meer voor zijn spelers en koopt nieuwe voor veel minder. Dat is pas zaken doen!

13-08-2007, 18:17

Citaat door Prolific:
Riquelme! Wow, als die komt is dat wel een stevige versterking.
Van Geel doet het wel goed als technisch directeur, hij krijgt veel meer voor zijn spelers en koopt nieuwe voor veel minder. Dat is pas zaken doen!



Van Geel vind ik geweldig..veel supporters hebben kritiek op hem..vooral nu Sneijder is..en seizoenskaart duur is..ik heb bijna 400 gelegt man..ppff..

v. Geel heeft Co Adriaanse achter de hand voor volgend seizoen, want dan stopt ten cate met voetbal...
want..hoeveel ''goeie'' aanbiedingen heeft Co gehad..en allemaal afgewezen..feyenoord/utrecht etc etc..

13-08-2007, 18:49


die gast is terug naar villareal droom verder !!

13-08-2007, 18:51

Citaat door zaki_klawie:
die gast is terug naar villareal droom verder !!



had je misschien niet geweten, maar hij is verhuurd aan Boca..
dan is t normaal dat hij terug moet na een seizoen..
zoals pisvee dat ook heeft gedaan met aissati..
Villareal zegt niet voor niets dat hij weg mag..

13-08-2007, 18:53

Citaat door Jeblie:
had je misschien niet geweten, maar hij is verhuurd aan Boca..
dan is t normaal dat hij terug moet na een seizoen..
zoals pisvee dat ook heeft gedaan met aissati..
Villareal zegt niet voor niets dat hij weg mag..


Als je werkelijk denk dat riquelme naar ajax komt wallah dan ben je nog lomper dan ik d8 !!!

Europesoccer is jou betrouwbare bron !

13-08-2007, 18:59

Citaat door zaki_klawie:
Als je werkelijk denk dat riquelme naar ajax komt wallah dan ben je nog lomper dan ik d8 !!!

Europesoccer is jou betrouwbare bron !




waarom ontwijk jij je stommiteit nou?? en probeer je me za3ma te kleineren?? je bent nog lomper dan ik dacht..

13-08-2007, 19:02
Als ze hem binnen halen jongen dan hebben een wereldvoetballer in huis maar zn salaris enzo is veel te hoog voor de Nederlandse norm, ik hoop dat ze hem kunnen overtuigen.

13-08-2007, 19:06

Citaat door Jeblie:
waarom ontwijk jij je stommiteit nou?? en probeer je me za3ma te kleineren?? je bent nog lomper dan ik dacht..


probeer het nog eens , nu proberen goede zinsopbouw

13-08-2007, 19:22

Citaat door chaouki:
Als ze hem binnen halen jongen dan hebben een wereldvoetballer in huis maar zn salaris enzo is veel te hoog voor de Nederlandse norm, ik hoop dat ze hem kunnen overtuigen.



STam en Davids krijgen ook verse doekkoes...
dus tja..wie weet..

13-08-2007, 19:58

Citaat door Jeblie:
Het is nog niet zeker waar de toekomst ligt voor Juan Roman Riquelme. De Argentijnse middenvelder mag vertrekken bij zijn huidige club Villarreal, na een botsing met trainer Javier Aguirre.

Volgens het Spaanse AS is Riquelme kandidaat om de vacante postitie van nummer 10 bij Ajax te gaan bekleden, na het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Ook Atlético Madrid lijkt echter geïnteresseerd te zijn in de international.

Het afgelopen half jaar speelde Roman op huurbasis bij zijn oude liefde Boca Juniors. De spelverdeler beleefde een spetterende periode bij de club, die hij afsloot met winst van de Copa Libertadores.


tevens gaat ajax nog een speler uit Spanje halen..
ze willen nog geen namen noemen..waarschijnlijk is alles eind deze week of begin volgende week rond.


Zou knap zijn van Ajax om Riquelme binnen te halen. Voetballer van wereldniveau. Is ook goed voor het prestige van de eredivisie die steeds in belang toeneemt.

Zeg ik als Feyenoordsupporter.

13-08-2007, 22:17


Riquelmeeee
haahah ging een keer dood hiero toen een lid zei dat hij niet te vergelijken is met beckham
ahahhahahahahahahaha

13-08-2007, 22:21
als ze medjunanin en riquelme halen dan doen ze goede aankopen
dan worden ze zeker kampioen deze jaar
dit is slim van ajax

13-08-2007, 22:28
ben je vergeten dat ze sneijder hebben verloren

Pagina's : [1] 2