Bekijk volle/desktop versie : Ajax haalt huurling toch niet vanwege salaris



Pagina's : [1] 2

13-08-2007, 14:22

'Wij willen 27 miljoen, beslissen jullie maar'

12/8/2007 23:45

Real Madrid blijkt uiteindelijk toch gezwicht voor Ajax, zo blijkt uit de verklaring van technisch directeur Martin van Geel.
'De transfer van Wesley Sneijder leek voorbij te zijn, maar gisteravond - net na afloop van de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal - kreeg ik een sms'je, dat de algemeen directeur van Real Madrid weer contact met mij zou zoeken. We hebben gisteravond laat dan ook contact gehad', verduidelijkte Van Geel bij Studio Voetbal.

Ajax had afgelopen vrijdag geweigerd te voldoen aan de eisen van Real, dat 24 miljoen euro had geboden en niet wenste te onderhandelen over het tegenvoorstel van 27 miljoen, dat de Amsterdammers hadden gedaan. 'Wij zijn er gisteravond wat strakker in gaan zitten omdat zij zo resoluut ons bod hadden afgewezen. Toen hebben wij gezegd: Wij willen 27 miljoen euro en beslissen jullie morgen maar.'

Van Geel zegt al druk doende te zijn met het zoeken naar versterking om het vertrek van Sneijder op te vangen. 'Wij waren al een paar dagen daarmee bezig. Wij gaan dat op een adequate manier invullen, maar een-op-een kunnen we Wesley Sneijder niet vervangen. Hij ís niet te vervangen. We gaan dat op een andere manier invullen. Maar helaas is dat voor woensdag niet te realiseren.' Woensdag moet Ajax aantreden in de derde voorronde van de Champions League.

Van Geel bevestigde dat Real Madrid heeft geprobeerd een jeugdspeler in de transfer te betrekken. 'Er is ons wel een jeugdspeler te huur aangeboden, maar dat hebben we niet gedaan. We hebben nog geïnformeerd naar de tweede garnituur van Real, want dat zijn spelers die voor ons ook nog aardig zijn. Maar als je hoort wat die voor salaris krijgen, dan houdt het op.'[/FONT]

[FONT="Tahoma"]Zo zie je maar dat Ajax nooit aan kan tippen. Het houdt op voor Ajax bij salarissen als zij spelers uit het buitenland halen die jong zijn.
Daarom halen ze alleen maar oudere spelers en halen ze spelers uit hun jeugdselectie. Verdomde stomme club


13-08-2007, 14:26


je haat ajax echt hè.

luister eens pannekoekje van me, misschien krijg je dan beetje respect voor de Nederlandse clubs en zie je in hoe waardeloos een Real madrid is bijvoorbeeld.

Real Madrid heeft de GROOTSTE SCHULD ALLERTIJDEN DAT EEN VOETBALCLUB HEEFT GEHAD. Ze staan 350 miljoen in het ROOD en nog smijten ze met geld. Dat kan allemaal doordat die malafide Spaanse regering de club financieel een hand boven het hoofd houdt, maar het is de ongezondste club allertijden en met al die uitgaves en sterpselers preseteren ze nog maar matig.

Nu Ajax, met een beursnotering en een positieve balans is het een van de gezondste clubs in Europa. Aangezien Nederland een klein land is, zijn de clubs hier ook wat kleiner dan in de grote competities. Als je dan ziet wat voor resultaten ze toch weten te boeken vaak op Europees niveau, dan kun je stellen dat het rendement ontzettend hoog is.

Ik ben benieuwd of dit tot je pannekoek hoofd doordringt en anders veel plezier loserclubs aan te moedigen!

13-08-2007, 14:29

Citaat door Prolific:
je haat ajax echt hè.

luister eens pannekoekje van me, misschien krijg je dan beetje respect voor de Nederlandse clubs en zie je in hoe waardeloos een Real madrid is bijvoorbeeld.

Real Madrid heeft de GROOTSTE SCHULD ALLERTIJDEN DAT EEN VOETBALCLUB HEEFT GEHAD. Ze staan 350 miljoen in het ROOD en nog smijten ze met geld. Dat kan allemaal doordat die malafide Spaanse regering de club financieel een hand boven het hoofd houdt, maar het is de ongezondste club allertijden en met al die uitgaves en sterpselers preseteren ze nog maar matig.

Nu Ajax, met een beursnotering en een positieve balans is het een van de gezondste clubs in Europa. Aangezien Nederland een klein land is, zijn de clubs hier ook wat kleiner dan in de grote competities. Als je dan ziet wat voor resultaten ze toch weten te boeken vaak op Europees niveau, dan kun je stellen dat het rendement ontzettend hoog is.

Ik ben benieuwd of dit tot je pannekoek hoofd doordringt en anders veel plezier loserclubs aan te moedigen!


Ten eerste ik ben je pannenkoekje niet
Ten tweede Ajax is pas een loser club, want Ajax zal nooit aan Real Madrid kunnen tippen. Dat heeft er niets meer te maken, ik weet zeker dat wanneer Psv tegen Real Madrid zou spelen, Psv het aan zou kunnen
Dus de dag dat jij dit zult onderzien is de dag dat Ajax nooit meer zal bestaan jah. Ga heen met je Ajax gedoe, Ajax zal het noooit meer maken
Ajax was vroeger, nu is het Agra geworden

13-08-2007, 14:36
voor het gemak zeg je maar niks over de 350 miljoen schuld die Real heeft en over de positieve blans van ajax.

feiten doen pijn.

13-08-2007, 14:39



Citaat door Prolific:
voor het gemak zeg je maar niks over de 350 miljoen schuld die Real heeft en over de positieve blans van ajax.

feiten doen pijn.


En dan als Real een schuld hebt ik beheer die club niet
Waa jij mee komt, Ajax zal nooit kunnen tippen aan ajax. En welk positieve balans beheerst Ajax nu ?

13-08-2007, 15:04

Citaat door Murderer:
En dan als Real een schuld hebt ik beheer die club niet
Waa jij mee komt, Ajax zal nooit kunnen tippen aan ajax. En welk positieve balans beheerst Ajax nu ?
Eerst nog een nachtje uitslapen zodat alle coke uit je bloed is verdwenen, want wat je nu weer zegt is geen touw aan vast te knopen.

13-08-2007, 15:06

Citaat door Prolific:
Eerst nog een nachtje uitslapen zodat alle coke uit je bloed is verdwenen, want wat je nu weer zegt is geen touw aan vast te knopen.


Je weet wat ik bedoel
Ajax zal nooit aan Real tippen

13-08-2007, 17:33

Citaat door Prolific:
voor het gemak zeg je maar niks over de 350 miljoen schuld die Real heeft en over de positieve blans van ajax.

feiten doen pijn.


Al heeft Real Madrid 500 miljoen schuld, ze zullen zo lang de voetbalwereld blijft bestaan in alle opzichten superieur blijven aan ajax

13-08-2007, 17:37
real madrid wilt aan Ajax een speler van de A1 aanbieden of speler van 2e elftal...real betaald heel veel salaris..dat heeft ajax niet over voor een 2e garnituur..

Ajax kan nooit aan real tippen en pisvee wel?? hahaha real madrid die met een B-elftal aan kwam kakken...yeah sure.
ik kan me nog heel goed herinneren dat Ajax, Real voetballes gaf in hun gouden jaren..

13-08-2007, 17:38

Citaat door Prolific:
voor het gemak zeg je maar niks over de 350 miljoen schuld die Real heeft en over de positieve blans van ajax.

feiten doen pijn.


bro...ze is fan van 5 clubs...hahahaha
ze weet helemaal nix van die clubs af...

13-08-2007, 17:41

Citaat door Jeblie:
bro...ze is fan van 5 clubs...hahahaha
ze weet helemaal nix van die clubs af...



3 cubs sukkel
tellen is moeilijk
Ga eens terug naar de basisschool

13-08-2007, 17:45

Citaat door Murderer:
3 cubs sukkel
tellen is moeilijk
Ga eens terug naar de basisschool



wahahahahahahaa



p.s: ga is naar de doktor..

13-08-2007, 17:47



Citaat door Jeblie:
wahahahahahahaa



p.s: ga is naar de doktor..



Goh kun je niets anders verzinnen
Haal dat er niet bij jah !!!

13-08-2007, 17:48

Citaat door Murderer:
Goh kun je niets anders verzinnen
Haal dat er niet bij jah !!!




13-08-2007, 17:52

Citaat door Jeblie:


Lach je maar stuk
Jij bent echt niet grappig hoor
Stuk vuil dat je bent

Pagina's : [1] 2