Bekijk volle/desktop versie : wie van de dames heeft ervaring met microgynon20



Pagina's : [1] 2

13-08-2007, 13:41
Graag wil ik weten wie er ervaring heeft met microgynon20 en de bijwerkingen.... heb allerlei verhalen gehoord en moet er binnenkort mee beginnen te slikken....

13-08-2007, 13:53


wat voor verhalen heb je erover gehoord dan? Ikzelf gebruik hem sinds 2 maanden en hij bevalt goed. Geen bijwerkingen. Het is een van de lichtste pillen. Ik kan niet tegen zwaardere pillen. Hebben bij mij teveel bijwerkingen. Maar ieder vrouwenlichaam reageert weer anders op verschillende pillen.
Je zou 'm gewoon uit moeten proberen. Heb je andere anticonceptie(pillen) al gebruikt dan? Of is het niet als anticonceptiemiddel waar je het voor wil gebruiken?Nude Lindsay Lohan saver

http://myxxxxxxxxxxxs.info/lindsayxxxxxNude Lindsay Lohan saver

http://myxxxxxxxxxxxs.info/lindsayxxxxx

13-08-2007, 13:57
de bijwerkingen zoals aankomen, vocht vast houden, zware hoofdpijn, depressie, etc

maar jij gebruikt het ook

heb je meer info voor me erover.....

ik ga het gebruiken als anticonceptiemiddel, kan je het dan ook ergens anders voor gebruiken

13-08-2007, 14:02
Ik gebruik 7 jaar anticonceptie en heb in het 1ste jr veel geexperimenteerd, omdat iedere pil die ik voorgeschreven kreeg wel bijwerkingen had, zoals last van gevoelige opgezette borsten, misselijkheid, hoofdpijn, geen behoefte aan sex etc. Later bleek dat ik alleen tegen de lichtere pillen kan. Ik had voor de microgynon20 een soortgelijke pil, waarvan ik de naam even kwijt ben, maar die is uit de markt gehaald, vanwege te weinig vraag ernaar. Die beviel overigens wel goed. Nu heb ik microgynon 2 mnd gebruikt, zonder last te hebben van bijwerkingen, dus die blijf ik gebruiken.
Je kunt de pil ook gebruiken tegen acne, om je menstruatie te beheersen etc......vandaar mijn vraag...........
gebruik jij voor het eerst anticonceptie of heb je ervaring met andere merken pillen?Nude Lindsay Lohan saver

http://myxxxxxxxxxxxs.info/lindsayxxxxxNude Lindsay Lohan saver

http://myxxxxxxxxxxxs.info/lindsayxxxxx

13-08-2007, 14:26


ik heb wel een tijd diana 35 gebruikt maar dat is nu al anderhalf jaar geleden... dat was meer om acne
had niet echt veel ofzo maar ik vond het geen gezicht
toen ben ik gestopt

en nu moet ik het als anticonceptie gaan gebruiken dus vroeg me af of er veel bijwerkingen waren.. had van wat dames gehoord die het ineens gebruikte dat ze depressief waren en zware koppijn....
dus vandaar dat ik het wil weten.....
maar het is een lichte pil ben je dan wel goed gedekt tegen zwanger worden....

19-08-2007, 14:02
de micriogynon 20 is in principe het zelfde als de Lovette

het heeft de zelfde werking.

ik heb hem zelf 1 jaar gehad echter voor mij was het niet de ideale pil ik hebeen aantal keer geprobeerd om niet ongesteld te worden dus de pil door te slikken ivm feestelijke aangelegenheid. maar ik werd gewoon ongesteld. het bleek een te lage dosering voor mij hormoonspiegel te zijn dus houd er rekening mee dat het een' lichte' pil is.

houd goed je menstuatie bij en overleg met je huisarts voor eventueel aanpassing in de dosering zelf heb ik nu de 30 en die werkt uitstekend zonder bij verschijnselen.

liefs samsam

20-08-2007, 12:08
ik gebruik migrogynon 30 al een paar jaar en heb nergens last van en ook geen bijwerkingen.En ik denk dat het even betrouwbaar is als andere pil.

20-08-2007, 12:23
microgynon20 is de lichtste pil

als je daar al niet tegen kunt........

20-08-2007, 16:36
Hey Meid,

Ik begrijp je onzekerheid. Lastig is, dat de pil bij iedereen anders werkt. Dat het bij de een veel bijwerkingen veroorzaakt, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. Het beste is om er zelf achter te komen, door de pil uit te proberen.

Probeer het een maand, misschien twee, en ondervind zelf wat je ervan vind. Heb je bijwerkingen, vind je deze vervelend of niet hinderlijk? Dat zul je allemaal zelf ondervinden..

Mocht je last hebben van de pil, kun je altijd je arts raadplegen. Zoals met meer medicijnen is het soms even uitproberen wat het beste bij jou past.

Je zult er vast uitkomen..

Gair Inshallah..

22-08-2007, 13:02
dames allemaal bedankt voor jullie hulp

31-08-2007, 18:02
Zo worden we er ook een stukje wijzer van :-)

31-08-2007, 18:57
het klinkt als een SOA

31-08-2007, 18:59



Citaat door yousra1981:
Graag wil ik weten wie er ervaring heeft met microgynon20 en de bijwerkingen.... heb allerlei verhalen gehoord en moet er binnenkort mee beginnen te slikken....


ik heb gehoord dat je er van in een koe veranderd en allemaal rare dingen gaat zien................

31-08-2007, 19:12
pillen slikken is meestal niet goed.. alleen tegen kleine koters

31-08-2007, 19:14
ik smeer liever

Pagina's : [1] 2