Bekijk volle/desktop versie : waar zijn al die mooie jongens??????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-10-2003, 10:58
ik begrijp het niet overal waar ik kijk zie ik lelijkejongens ik begrijp het niet meer !!!!!!!!!!!
hoe heeft dit kunnen gebeuren!!!
alsjeblieft spreek mij de moet weerin en jongens bewijs dat er nog mooie jongens rondlopen


voor de lelijke jongens sorry dit is niet als beleding bedoeld

08-10-2003, 11:01


Kansloze topic hoor.

Wat!? Ben je zelf fotomodel dan?

08-10-2003, 11:01
ik neem aan dat je dit heel snel hebt getikt?! ze zijn er trouwens wel hoor ! die knappe jongens! alleen je moet ze niet zoeken! als jij de kwaliteiten hebt komen ze wel naar jou toe! liefs je zusje amina

08-10-2003, 11:02
Weet je wat het is? Lelijke jongens kunnen alsnog een mooie uitstraling hebben of dmv kleding er toch een leuk plaatje van maken.

Wat ik me afvraag is waar de lange jongens zijn.

Ik zie de laatste tijd alleen maar jongens die klein zijn. Ongeveer 1.70m of zoiets. Zelfs kleiner dan dat!

08-10-2003, 11:04


klopt die zijn er ook van 1.20m

08-10-2003, 11:05
he meissie je moet niet zoveel vooroordelen want uiterlijk is echt niet alles!!! en ik weet elke meisje denkt zo van een knappe jongen is alles!! maar het word denk ik ook tijd dat je naar een innerlijk van een jongen gaat kijken!!!

veel liefs halima

08-10-2003, 11:08
Halima B doe ajb rustig want om te zeggen dat uiterlijk niet telt is onzin. Dan kun je net zo goed een verstandelijk gehandicapt trouwen. Innerlijk van zulke mensen is vaak echt geweldig.

Ik zeg altijd dat je moet kijken naar een combinatie van beiden. Het oog wil immers ook wat! Niet alleen moet je emotioneel en intellectueel op dezelfde niveau zitten, maar ook moet er sprake zijn van lichamelijke aantrekkingskracht.

08-10-2003, 11:09
HALIMA EN MALEEGA JULLIE HEBBEN ALLLEBEI GELIJK MAAR HET OOG WIL OOK WAT MAAR INNERLIJK IS OOK BELANGRIJK MAAR HET VALT MIJ GEWOON OP ALS JE OP VAKANTIE BENT KOM JE ALLEMAAL MOOIE JONGENS UIT NEDERLAND TEGEN EN ALS JE HIER LOPEN ER ALLEEN MAAR PARASIETEN ROND

08-10-2003, 11:10
Lange marokkaanse jongens zijn er inderdaad niet veel. Ik hoop dat jullie wel een beetje weten waardoor dat komt.

Er zijn een aantal factoren die meespelen in de lengte van een persoon.
1. klimaat
2. leefwijze
3. opvoeding. ik ga mijn kind later incha allah niet op z'n 14e naar de sportschool schoppen
4. eetgedrag en voedsel

Ben zelf 1.90m

En even over die "mooie jongens"...Tuurlijk is het uiterlijk belangrijk op het 1ste gezicht. Het oog wil ook wat...maar op een gegeven moment moet je gewoon de beslissing nemen om iemand te nemen die zijn/haar hart op de juiste plaats heeft en er niet uitziet zoals jij ooit had kunnen dromen....niet iedereen is een brad/george/matthew/david

08-10-2003, 11:12

Citaat:
Origineel gepost door moeskiella
ik begrijp het niet overal waar ik kijk zie ik lelijkejongens ik begrijp het niet meer !!!!!!!!!!!
hoe heeft dit kunnen gebeuren!!!
alsjeblieft spreek mij de moet weerin en jongens bewijs dat er nog mooie jongens rondlopen


voor de lelijke jongens sorry dit is niet als beleding bedoeld
1 ben ik mee getrouwd en mijn 3 broers ..jammer maar die zijn ook getrouwd

08-10-2003, 11:15
MALEEQA JIJ BENT WEL MEER MIJN SOORT MAAR IK ZIT ZELF OP EEN SCHOOL WAAR ALLEEN MAROKKANEN OP SCHOOL EN ZE DRAGEN OOK PRADA'S EN EVISU ,D &G ETC.. MAAR TOCH DE HOUDING DIE ZE DAN HEBBEN DAAR KRAAK JE OOK OP AF..............

08-10-2003, 11:22
Merkkleding is pas mooi als je het merk nergens kunt zien. Ik irriteer me vaak aan Marokkanen die zichzelf hebben omgetoverd als een reclamebord van een of andere merk. Je ziet al van kilometers afstand wat voor merk kleding ze aan hebben.

Originele merkkleding waar dus niemand mee rondloopt is mooi. Ipv 13 in een dozijn-typjes.

Maar om terug te komen op het onderwerp... hoe langer je getrouwd bent, hoe minder uiterlijk eraan toe doet. Kijk maar naar bijvoorbeeld een huwelijk waarbij na een aantal jaren een van de twee een ongeluk krijgt waardoor het gezicht een beetje misvormd wordt. Uit liefde blijf je dan toch bij elkaar.

Maar om te zeggen dat uiterlijk onzin is, neej! Ons uiterlijk is imers wel het visitekaartje dat de rest van de wereld als eerste ziet.

08-10-2003, 11:24


lieve meid

knappe jongens zijn niet alles en ga niet in de fout om alleen naar knappe koppen te kijken. ze moeten daarnaast ook wel wat te melden hebben.
kijk ook naar de innerlijk van jongens en natuurlijk is het mooi meegenomen als ze er ook goed uit zien.
heb geduld dan komt hij misschien wel onverwachts aanlopen!!!

08-10-2003, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door Maleeqa
Weet je wat het is? Lelijke jongens kunnen alsnog een mooie uitstraling hebben of dmv kleding er toch een leuk plaatje van maken.

Wat ik me afvraag is waar de lange jongens zijn.

Ik zie de laatste tijd alleen maar jongens die klein zijn. Ongeveer 1.70m of zoiets. Zelfs kleiner dan dat!
wallahilah!! ik ben zelf ook 1.70m.
en tot nu toe ben ik altijd langer geweest dan sommige jongens!
marokkaanse jongens moeten wat meer groeien!!

08-10-2003, 11:43
EWA IK HOOP DAT HIJ ZO SNEL MOGELIJK LANGSLOOPT WANT HET SCHIET MAAR NIET OP

Pagina's : [1] 2 3 4 5