Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op mijn vijand !!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

11-08-2007, 16:40
[/FONT][/SIZE][FONT="Arial"][SIZE="2"][/SIZE][/FONT][SIZE="4"][/SIZE]Hey mensen ik heb al een paar verhalen gelezen wou er zelf 1 tje plaatsen.
Als jullie het goed vinden moeten jullie me zeggen of ik verder moet


[[FONT="Arial"][SIZE="2"]I]

[FONT="Courier New"][SIZE="6"]Hoofdpersoon: Rania
Broers : Said 20 & Mounir 24
Zussen : Sanae 26 & Yasmine 16
Jongen : Anouar 20

Rania’s gedachten :

Ik zat op mijn kamer aan mijn bureau was aan het studeren, ik wil er zeker erdoor zijn dit jaar Inchallah. Mijn laatste jaar volgend jaar wou ik beginnen om leerkracht te studeren. Ik ben een meisje dat vaak gepest wordt op school, vind het heel erg maar laat het niet zien aan de leerlingen. Ik heb een jongen in mijn klas waarop ik verliefd ben geworden, sinds de eerste dag dat hij bij me op school kwam 2 jaar terug. Maar deze jongen pest me altijd, hij kwetst me heel vaak vind het zo erg huil altijd om de pijn die hij me bezorgt. Maar nu nog 1 week school ben dan af van al die leerlingen. Probeer zo vaak mogelijk uit hun buurt te blijven. Mijn zus Sanae is al getrouwd en heeft 2 kindjes en zoontje die Younes heet hij is 3 jaar en haar dochtertje Aya is 2 jaar oud.

Anouar’s gedachten :

Tfoe morgen examen heb geen zin om te studeren, maar moet het wel halen dit jaar anders vermoord men pa mij. Doe al 2 keer men jaar over ben 20 jaar oud en volg Boekhouden Informatica. Wjww heb dit jaar zo vaak Rania gepest meskiena, ze is een rustige meisje draagt hoofddoek vraagt geen aandacht zoals derest. Iedereen pest haar over haar uiterlijk ik doe ook mee volg mijn vrienden anders behoor ik niet bij de groep. Maar eerlijk gezegd is het een heel mooi meisje ze is anders dan de anderen. Ik wil haar om vergiffenis vragen nog 1 week dan zie ik haar nooit meer. Ik heb ook nog 2 zussen Saloua is 21 jaar en mijn andere zus Amal is 18 jaar heb geen broers ben enige zoon.

Rania’s gedachten :

Tis nu 4 u s’nachts ik ga slapen heb niet alles geleerd maar over 2 uurtjes begin ik wel weer met studeren. Raniaaaaaaaaa riep men zus tis 8 uur naar school je komt te laat wjww ik heb me overslapen pak men kleren douche in en snel aankleden en naar school effe en appel pakken en dan vertrekken. Heel mooi weertje , aangekomen op school met mijn blaren ik mijn handen. Iedereen begon weer zoals gewoonlijk te praten over mij hiere se onze seutinneke.
Ik hoorde dat iemand me riep het waren Nisrine en Saida owh wat haat ik deze 2 meisjes toch na wat ze me allemaal hebben aangedaan praten ze nog tegen me. Liep gewoon verder deed alsof ik niemand had gehoord ze riepen nog dat ik hen moest helpen tijden examens. Ik liep mijn lokaal binnen en zag Anouar ook juist binnenkomen. Hij glimlachte heel lief naar me ik keek gwn weg deed alsof ik hem niet zag. Mijn examens had ik heel goed gedaan hoorde die 2 trutjes nog om hulp vragen maar liep gewoon verder uit lokaal.

Anouar’s gedachten :

Wjw zag Rania afgeven wat zag ze er mooi uit Tbarkelah , ik had nog weinig te gaan zou dan afgeven wou Rania roepen om te wachten maar kon het gwn niet doen. Hele examen week heeft ze me genegeerd en lacht nooit terug naar me. Ik heb zelfs gisteren nacht nog een paar traantjes gelaten voor haar wat doet deze meisje me toch aan besloot om morgen met r te praten. Was laatste dag dak er zou zien en ook de dag van proclamatie.

Anouar : Rania… Raniaaaaaaa
Rania : Ja ?
Anouar : Kan ik je even spreken ?
Rania : Heb geen tijd sorry moet doorgaan
Anouar: Sorry voor alles Rania voor de pijn die ik jou allemaal heb bezorgt.
Rania : Spijt komt te laat Anouar Beslama

Rania’s gedachten :

Hij heeft me net gezegd dat hij spijt heeft wjw wat ben ik blij wou zeggen dat ik het hem vergeef. Maar besloot het gwn zo te laten vergeef het hem wel hoor. Dit jaar spijtig genoeg geen maroc ga een vakantiejob werkje doen. Ik ga werken in een snack Inchallah deze 2 maandjes. Ik zal Anouar echt missen na alles wat hij me heeft gedaan. Nog 1 x zal ik hem zien dan nooit meer spijtig.[/SIZE][/FONT]

[/I]

12-08-2007, 15:48


Meidddd Gaa Asjeblieff Vederrr:$(L)
Je 1e FAN
Wauuw je Verhaaaalll
iszz m0oiw wollah Mashalaah
Xxx Prinsesje

12-08-2007, 19:05
Hey bedankt ik ga zo weer een vervolg plaatsen

12-08-2007, 19:06
1 week later:

Wjw vandaag proclamatie ben er hmdl erdoor want ze hadden me gebeld van school. Ben echt zenuwachtig effe bidden dan kleren zoeken wat moet ik aandoen. Na een uurtje te zoeken heb ik besloten om een bruine linnen rok met een oranje body en een bruine bolero aan te doen. Mijn hoofddoek heb ik gecombineerd met mijn kledij en oranje onderdoekje en een bruine hoofddoek er boven gespeld en heb oranje puntschoentjes aangedaan. Ik liep de trappen af zag mijn ma en zussen al op me wachten samen vertrokken we naar school. We zaten op stoelen iets later kwam Anouar binnen hij glimlachte heel lief naar me voor de 1 ste x in 2 jaar lachte ik terug. Ik werd verlegen en voelde mijn wangen gloeien, Tbarkelah hij zag er heel mooi uit.

Anouar’s gedachten :

Ben vandaag om 8 u opgestaan nog nooit ben k zo vroeg opgestaan was heel blij wan zal Rania terug zien, ik had er zo erg gemist deze weekje. Ze had me vorige x echt gekwetst toen ze me zei spijt komt te laat. Hoe erg zou ik r dan hebben gekwetst? Heb heel mijn kleerkast uitgegooid moest er heel mooi uitzien wie weet zal Rania me mooi vinden, iets wat onmogelijk zal zijn na wat ik haar allemaal heb aangedaan. Besloot om een gebleekte jeans met zwarte klassieke schoenen en zwarte hemd met en donkerblauwe kostuum vest er bovenop. Mijn haren smeerde ik in gel knoeide er een hele tijdje in tot ik er op men mooist uitzag. Aangekomen op school zag ik Rania zitten geloofde niet wat ik zag ze zag er zo moooiii uit. Glimlachte naar haar waarom weet ik niet, ik zag dat ze terug glimlachte dacht dat ik droomde wjww was zo blij. Ze bloosde iets wat haar nog mooier maakt dan ze al is. We werden allemaal naar voor geroepen 2 van onze klas waren er niet door Nisrine en Saida. Dit jaar ga ik spijtig genoeg niet naar maroc.

12-08-2007, 19:28


2e fan. up.

16-08-2007, 23:57
Dankjeeee V0orr je mooie vervolgg meidd
BouSaaa Xxx

19-08-2007, 19:05
Het is grg gedaan ik zal gauw weer een vervolg plaatsen inchallah

19-08-2007, 19:23
upppieej ,, ga snel verder!!

20-08-2007, 19:04
Kan Je Vandaag Een Vervolgje Platsen
Alvast Bedankje

Xxx Je Derde Fannetje

21-08-2007, 15:09
nieuwe fan ga verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!


xxxxx bousa

22-08-2007, 21:11
Rania’s gedachten :

Vandaag mijn eerste werkdag stond heel vroeg op want moest er om 9 u al zijn. Ik zou 7 euro verdienen per uur iets wat ik goed vond. Maar nadeel was dat ik geen hoofddoek tijdens het werk mocht dragen. Snel kleedde ik me aan en dan vertrekken moest 1 u in de bus zitten, tfoe kzal me zeker vervelen. Aangekomen op werk werd mij uitgelegd wat ik allemaal moest doen ben dan direct erna begonnen. Begreep alles snel hehe.
1 maand later :
Ben nu al 1 maand bezig met werk wat me heel erg bevalt, heb lieve collega’s men ouders zijn naar maroc men broer en zusje zijn al 2 weken geleden vertrokken naar maroc mis ze heel erg, het huis is altijd stil als ik van werk kom. Ik mis Anouar heel erg ben hem nooit tegengekomen. De sletjes van school komen soms in de snack eten negeer ze. Nog 30 min vertrekt de bus dus haasten, wat moet ik aandoen. Heb een zwarte broek aangedaan met een lange witte zomerjurk tot aan mijn kniën en witte puntschoentjes. Deed mijn haren in een schuine streep een pakte een klodder mousse deed het in mijn haren tot ik mooie krullen had.

Anouar’s gedachten:
Ik heb intussen een vriendin Dounia echt een xxxx ze schaamt zich helemaal niet ofzo. Ben met haar iets begonnen om Rania te vergeten iets wat mij heel goed gelukt is. Ben samen met Dounia de stad ingegaan hand in hand gingen we alle winkels binnen kocht een paar spulletjes voor haar. Ik had serieuze honger dus besloot ik om wat te gaan eten in de snack, ben er al een tijdje niet geweest. We namen plaats vanachter in de snack waar niemand ons zag, ik begon Dounia te kussen na een tijdje hoorde ik wat zal het voor jullie zijn. Ik draaide me om een zag een prachtige meisje voor me was sprakeloos. Ken haar van ergens maar wist niet juist vanwaar. Ze zei maak jullie keuze dan kom ik terug. Dounia antwoordde ik was nog altijd aan het dromen. Plots ging de snack deur open en hoorde Rania. O god zeg niet dat het Rania was wjwww wat had ze mooie krullen heb haar nog nooit zonder hoofdoek gezien. Hoorde haar effe praten dan kwam ze weer richting ons tafel ze had opgeschreven wat we wouden dan liep ze weer weg. Ik heb haar helemaal niet meer gezien een andere collega bracht onze eten. We waren klaar met eten een rekende af. Ik en dounia liepen samen naar buiten ze vroeg me wat er was, waarom ik ineens zo stil was. Ik kon Rania gewoon niet meer uit mijn gedachten krijgen, nadat ik haar had gezien. Thuis aangekomen liep ik direct naar mijn kamer, nog een maandje en half dan is het weer school. Weet echt niet wat ik juist zou gaan volgen.

22-08-2007, 21:14
Rania’s gedachten :

Vandaag mijn eerste werkdag stond heel vroeg op want moest er om 9 u al zijn. Ik zou 7 euro verdienen per uur iets wat ik goed vond. Maar nadeel was dat ik geen hoofddoek tijdens het werk mocht dragen. Snel kleedde ik me aan en dan vertrekken moest 1 u in de bus zitten, tfoe kzal me zeker vervelen. Aangekomen op werk werd mij uitgelegd wat ik allemaal moest doen ben dan direct erna begonnen. Begreep alles snel hehe.
1 maand later :
Ben nu al 1 maand bezig met werk wat me heel erg bevalt, heb lieve collega’s men ouders zijn naar maroc men broer en zusje zijn al 2 weken geleden vertrokken naar maroc mis ze heel erg, het huis is altijd stil als ik van werk kom. Ik mis Anouar heel erg ben hem nooit tegengekomen. De sletjes van school komen soms in de snack eten negeer ze. Nog 30 min vertrekt de bus dus haasten, wat moet ik aandoen. Heb een zwarte broek aangedaan met een lange witte zomerjurk tot aan mijn kniën en witte puntschoentjes. Deed mijn haren in een schuine streep een pakte een klodder mousse deed het in mijn haren tot ik mooie krullen had.

22-08-2007, 21:16


Hey meisjes is hier is jullie vervolgje een als kverder moet zeg het mij kej.

22-08-2007, 22:05
heey goedzoo ga ve5rderr

23-08-2007, 13:14
nieuwe fan
leuk verhaal ga maar snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12