Bekijk volle/desktop versie : Ajax wil Aissati of Afellay als vervanger van Sneijder..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-08-2007, 11:22
Aissati past niet bij Ajax. Afellay past daarintegen precies bij die club


Citaat:
Wesley Sneijder is nog niet vertrokken, of Ajax is al bezig met een opvolger voor de Utrechter. Geen lange speurtocht buiten de landsgrenzen dit keer, maar twee spelers die gewoon woonachtig zijn in Nederland. Volgens het Eindhovens Dagblad zijn de Amsterdammers in de markt voor Ibrahim Afellay of Ismaïl Aissati.

Volgens de Spaanse sportkrant Marca is Ajax inmiddels akkoord gegaan met een transfersom van 25 miljoen voor Sneijder. Met dat geld wil technisch directeur Martin van Geel zo snel mogelijk zaken doen om de selectie weer op peil te brengen voor het aankomende seizoen.

Volgens de lokale krant houdt het management van PSV er rekening mee dat er binnenkort een bod zal worden uitgebracht op één van de twee middenvelders. De Eindhovenaren hebben echter aangegeven niet van zins te zijn tot verkoop over te gaan.

PSV-coach Ronald Koeman bevestigde gisteren al dat hij op de hoogte was van de interesse van Ajax in het eveneens in Utrecht geboren duo.

11-08-2007, 11:30


Zijn allebei goede spelers maar absoluut niet te vergelijken met Sneijder.

11-08-2007, 11:31
zal leuk zijn voor een van de twee

11-08-2007, 11:35
Ajax is geen club voor Marokkanen. Klinkt heel stom, maar dat gevoel heb ik altijd.

11-08-2007, 11:40



Citaat door Master_Mocro:
Afellay past daarintegen precies bij die club


Sinds wanneer passen Marokkanen bij Joden?

11-08-2007, 11:42

Citaat door RaZer:
Ajax is geen club voor Marokkanen. Klinkt heel stom, maar dat gevoel heb ik altijd.


Je slaat de spijker op zijn kop, zie mijn post hiervoor.

11-08-2007, 11:43

Citaat door Er1k:
Sinds wanneer passen Marokkanen bij Joden?


Een van de 2 is geen Marokkaan, maar volgens jou je landgenoot.

11-08-2007, 11:53
ik denk dat Afellay wel gaat maar Aissati nooit hij gaat nooit naar ajax

11-08-2007, 12:02
Maar waarom zouden ze gaan?? En het is niet eens zeker het is een gerucht van de Eindhovens Dagblad alles is hun volgens dit volgens dat volgens hun volgens die

11-08-2007, 12:02
Aissati naar 020 betekent dat hij binnenkort een uitnodiging van 020-fan Marco Van Basten kan verwachten. Dat gaat die jongen zeker accepteren want zijn ogen zijn geopend na Jong-Marokko-Jong Oranje.

11-08-2007, 12:12
fuck hun allebei...

ik hoef ze niet bij ajax..

ik moet die erik wel gelijk geven..stel aissati gaat..dan speelt hij 100% voor oranje..

11-08-2007, 12:35

Citaat door moes_moeilijk:
Voor Afellay is er inderdaad geen reden om te gaan. Hij is verzekerd van een basisplaats en heeft een nieuw contract gekregen. Voor Aissati ligt het anders, bij ajax kan hij de grote man worden om wie alles zal draaien.


Ja owke maar tog Aissati heeft tog bewezen dat hij ook iets kan betekenen in het elftal en zoals de media zegt aisatti en afellay moeten Cocu beiden "vervangen" Ik weet het niet zo zeker maar aissati voegt ook iets toe in het elftal van psv

11-08-2007, 12:40


Ajax begint nou al te slijmen bij PSV. Die twee worden de persoonlijke killers van Ajax dit seizoen...

11-08-2007, 12:43

Citaat door erkeer:
Ajax begint nou al te slijmen bij PSV. Die twee worden de persoonlijke killers van Ajax dit seizoen...



sureeee...

11-08-2007, 13:01

Citaat door moes_moeilijk:
Iets ''toevoegen'' aan een team is iets anders dan de ''vedette'' van een team zijn. En Aissati verdient het om de sterspeler te zijn, omdat hij nou eenmaal technisch de begaafdste speler is van de psv-selectie,



ja owke, maar tog omdat hij iets toevoegd juist daarom kunnen we hem niet missen, maar iedereen heeft z'n eigen mening

Pagina's : [1] 2 3 4 5