Bekijk volle/desktop versie : gedumpt voor een ander terwijl..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-08-2007, 10:47
je zwanger bent

n.a.v. een topic die ik op een ander forum tegenkwam, graag jullie serieuse reacties.

Guys: zouden jullie dit kunnen? Je (voormalige) vriendin zo aan de kant schuiven terwijl je weet dat je verantwoordelijkheden hebt t.o.v. je (toekomstige) zoon/dochter?

Girls: hoe zouden jullie handelen als jullie in zo een situatie terecht zouden komen?

Ik zou het niet in mijn hart kunnen vinden om mijn rug toe te keren tegen mijn eigen bloed.

11-08-2007, 10:48


laister wat een vraag...
hmmm dan zitten ze wel in een moeilijk moment, vooral het meisje dan!

11-08-2007, 11:10
turkie turkie is niet dom turkie turkie condoompje om

11-08-2007, 11:15

Citaat door Searching4love:
je zwanger bent

n.a.v. een topic die ik op een ander forum tegenkwam, graag jullie serieuse reacties.

Guys: zouden jullie dit kunnen? Je (voormalige) vriendin zo aan de kant schuiven terwijl je weet dat je verantwoordelijkheden hebt t.o.v. je (toekomstige) zoon/dochter?

Girls: hoe zouden jullie handelen als jullie in zo een situatie terecht zouden komen?

Ik zou het niet in mijn hart kunnen vinden om mijn rug toe te keren tegen mijn eigen bloed.



dat doen er best veel ik ken zelfs een jongen die ze kind dood wilt maarja ik zou denk ik echt gek worden als hij weg zou gaan...maar dan toch doe k me best om het kind in me eentje op te voeden en als hij het wilt mag hij ze kindje zien


ik vind het erg als moeders het kind aan de vader geven en dat de vader dan vertrekt naar eigen land dat hoor je ook vaak

11-08-2007, 11:15



Citaat door Searching4love:
je zwanger bent

n.a.v. een topic die ik op een ander forum tegenkwam, graag jullie serieuse reacties.

Guys: zouden jullie dit kunnen? Je (voormalige) vriendin zo aan de kant schuiven terwijl je weet dat je verantwoordelijkheden hebt t.o.v. je (toekomstige) zoon/dochter?

Girls: hoe zouden jullie handelen als jullie in zo een situatie terecht zouden komen?

Ik zou het niet in mijn hart kunnen vinden om mijn rug toe te keren tegen mijn eigen bloed.


Vriendin en vriend?! Ik snap sowieso niet waarom zo ver gaat in een relatie..

Niemand die schaamte kent tegenwoordig..

En ik maar denken dat er genoeg goede Marokkanen zijn.. Met de dag zakt het..

Allah ihdina.. AMIEN.

11-08-2007, 11:17
ik zie het heel veel bij negers bij marokkanen valt het reuze mee.

11-08-2007, 11:18

Citaat door Nadiine_:
dat doen er best veel ik ken zelfs een jongen die ze kind dood wilt maarja ik zou denk ik echt gek worden als hij weg zou gaan...maar dan toch doe k me best om het kind in me eentje op te voeden en als hij het wilt mag hij ze kindje zien


ik vind het erg als moeders het kind aan de vader geven en dat de vader dan vertrekt naar eigen land dat hoor je ook vaak


Mocht ik ALLAH IHFED in zo een situatie zitten, wallah hij krijgt zijn kind voor geen miljoen te zien.. Zolang ik verantwoordlijk ben voor het kind. Als het kind der later voor kiest dan doet hij/zij het maar..

Eerst laat hij je vallen maar wilt wel ze kind zien..

11-08-2007, 11:19

Citaat door mo4ever:
ik zie het heel veel bij negers bij marokkanen valt het reuze mee.


bij die negertjes zit het in hun cultuur bij ons niet

slechte zaak als je zoiets doet.

11-08-2007, 11:20

Citaat door Machi_Hs0ma:
Mocht ik ALLAH IHFED in zo een situatie zitten, wallah hij krijgt zijn kind voor geen miljoen te zien.. Zolang ik verantwoordlijk ben voor het kind. Als het kind der later voor kiest dan doet hij/zij het maar..

Eerst laat hij je vallen maar wilt wel ze kind zien..



inderdaad...dadelijk ontvoert hij je kind ook nog eens

11-08-2007, 11:20

Citaat door Wayagher:
bij die negertjes zit het in hun cultuur bij ons niet

slechte zaak als je zoiets doet.



het is zo ie zo een slechte zaak als je sex voor het huwelijk hebt, daarbij het doen zonder voorzorgmaatregelenen (condoom, boterhamzakje etc etc) ben je nog dommer bezig, als je dan ook nog iemand zwanger maakt en dan weggaat ben je geen man maar een flikkertje.

maar op zulke jongens vallen meisjes

11-08-2007, 11:21

Citaat door Nadiine_:
inderdaad...dadelijk ontvoert hij je kind ook nog eens


Dat kan ook.. Dan zit je daar, geen man geen kind. Allah ihfed.

11-08-2007, 11:22

Citaat door Machi_Hs0ma:
Dat kan ook.. Dan ziet je daar, geen man geen kind. Allah ihfed.

precies wat er met mijn (ex) vriendin is gebeurt!

11-08-2007, 11:22



Citaat door mo4ever:
het is zo ie zo een slechte zaak als je sex voor het huwelijk hebt, daarbij het doen zonder voorzorgmaatregelenen (condoom, boterhamzakje etc etc) ben je nog dommer bezig, als je dan ook nog iemand zwanger maakt en dan weggaat ben je geen man maar een flikkertje.

maar op zulke jongens vallen meisjes


ik ken wel een jongen die die meid heeft gedumpt, hij zei dat die kind niet van hem was

11-08-2007, 11:22

Citaat door Machi_Hs0ma:
Dat kan ook.. Dan ziet je daar, geen man geen kind. Allah ihfed.


inderdaad

zie je ook best vaak op het nieuws erg genoeg

achja...meisjes die nog kind zijn die zijn al weer zwanger vind het zo zielig voor die kinderen als ze niet goed op worden gevoed..

11-08-2007, 11:23

Citaat door Wayagher:

ik ken wel een jongen die die meid heeft gedumpt, hij zei dat die kind niet van hem was



je kunt het laten testen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6