Bekijk volle/desktop versie : wat MOET je hebben gedaan voor je bent getrouwd??



Pagina's : [1] 2

10-08-2007, 21:19

10-08-2007, 21:21


Op je zelf gewoond

10-08-2007, 21:24
Waaaal 3adaaw word je niet moe van het openen van topics over alleen maar trouwen

10-08-2007, 21:46
Heel nederland hebben gezien, en gek gedaan met vriendinnen, maar dan binnen de grezen, dus vooral lachen, wij gaan binnenkort lekker een tripje maken naar het buitenland!!!!!! Dat gaat dan nog lachen worden, gewoon dingen waarvoor je later toestemming moet hebben!!!1

Ik kan later niet zeggen, awesah inoe mag ik met mijn tamdoekerst naar Paris, dat die dan zegt, Balek kiem kietesh tie Pari!!!!!!Eam shem eam tamdoekerst enem, tfelsent snejen, ewa dan weet ik dat ik gelijk me spullen kan pakken en naar me mama terug mag komen, doe dat liever nu lekker weggaan, bij me ouders heb ik toch nog een bepaalde vrijheid, die ik bij hem niet ga krijgen, weet ik zeker

wordt gewoon weekendjes ma of schoonma en 1 keer in de zoveeltijd stiekem vriendin op bezoek als hij nachtdienst is gaan draaien

(Zo zie ik het voor me, als je eenmaal getrouwd bent)

10-08-2007, 21:50



Citaat door ikramepearl:
Waaaal 3adaaw word je niet moe van het openen van topics over alleen maar trouwen




10-08-2007, 21:51
Je rijbewijs behaald hebben!!!!!

10-08-2007, 21:53
Gespaard hebben

10-08-2007, 22:18
zoeken naar n man

10-08-2007, 22:20

Citaat door marocloubna:
Je rijbewijs behaald hebben!!!!!
wil jij zelf achter t stuur in bruidsjurk wella

kan makkelijk ook na je tri=ouwen hoor

10-08-2007, 22:24
Veel hebben genoten van je vriendinnen en familie

10-08-2007, 22:29

Citaat door f_mouslima2:
wil jij zelf achter t stuur in bruidsjurk wella

kan makkelijk ook na je tri=ouwen hoor






Het is echt beter als je 'm al hebt voor je trouwen, lijkt mij.
Dan ben je niet zo afhankelijk van je man.

10-08-2007, 22:30
genoten hebben van he leventje 'alleen'...

je familie, vriendinnen, uitjes, van alles hebben gekocht... van de dure jurken tot de 80 paar schoenen.... dat soort dingetjes... gewoon je 'eigen'dingetjes....

10-08-2007, 22:31


En genieten van je vrijgezele leventje voor dat je trouwt

10-08-2007, 22:34

Citaat door marocloubna:


Het is echt beter als je 'm al hebt voor je trouwen, lijkt mij.
Dan ben je niet zo afhankelijk van je man.
ja ok .. maar hoe snel ben je tegenwoordig 'afhankelijk van hem, wat vervoer betreft?.. de tram en buschaufeurs brengen je met alllllleeeee liefde overal naar toe

tis wel handig niet daarvan, maar vind t zelf geen 'must' alleen voor n huwelijk zeg maar..

wel mischien voor je kids hebt dat op zekrs..

(k met m nu maar halen voor ik n 2e kind wil )

10-08-2007, 22:43

Citaat door f_mouslima2:
ja ok .. maar hoe snel ben je tegenwoordig 'afhankelijk van hem, wat vervoer betreft?.. de tram en buschaufeurs brengen je met alllllleeeee liefde overal naar toe

tis wel handig niet daarvan, maar vind t zelf geen 'must' alleen voor n huwelijk zeg maar..

wel mischien voor je kids hebt dat op zekrs..

(k met m nu maar halen voor ik n 2e kind wil )



Nou, ik zie het bij mijn broers: als je vraagt of ze je ergens heen willen brengen kijken ze altijd heel moeilijk en vragen een paar keer of het echt nodig is om weg gebracht te worden, alvorens ze me brengen (ze doen het uiteindelijk wel altijd)....... Misschien dat ik er daarom zo over denk, ben bang dat mijn man ook zo zal zijn
En als je kinderen hebt is het helemaal handig, want er kan van alles gebeuren en dan wens je echt dat je je rijbewijs en autootje hebt...

Tina ba9i ma3andekshi rijbewijs, 3la dikshi kat hdar hayda

Pagina's : [1] 2