Bekijk volle/desktop versie : Weer zo een topic, maar wat is een leuk cadeau om voor een man te kopen?



10-08-2007, 12:38
Salam alaikom.

Ik zit met men handen in men haar, ik wil graag iets kopen voor men hobbi, maar ik weet gwn niet wat. Plaats hier aub tips, ik word gek man.

Ps geen tips als parfum ensow.

10-08-2007, 12:53


Een dagje uit samen, sauna , zwembad echt genieten en nadien naar een lekker restaurantje om gezellig met z'n tweeen te eten. Dit doet echt deugd.!! Succes gegarandeerd.

10-08-2007, 12:56
Geef hem een pakket met een aantal islamitische boeken mbt het huwelijk etc. Bv. het boek ik hou van mijn vrouw etc.

10-08-2007, 12:58

Citaat door maroma:
Een dagje uit samen, sauna , zwembad echt genieten en nadien naar een lekker restaurantje om gezellig met z'n tweeen te eten. Dit doet echt deugd.!! Succes gegarandeerd.



Ik zou dat wel willen, maar uhm nog niet getrouwd.
Wel leuk idee.

10-08-2007, 12:59



Citaat door imaan_ou_ihsaan:
Geef hem een pakket met een aantal islamitische boeken mbt het huwelijk etc. Bv. het boek ik hou van mijn vrouw etc.



Hee das ook een goed idee zeg, ik heb hier om de hoek een Islamitisch winkeltje, dus dat komt goed, maar ik wil het ook leuk verpakken, in bv een mandje stoppen, maar dat wordt allemaal dan teveel van het gedoe toch?

10-08-2007, 13:01
Ow je bent nog niet getrouwd, maar onthou het voor later hé .

10-08-2007, 13:02
Gewoon mandje kopen bij action heb je grote en niet zo duur, blij blokker ofzo haal je paar mooie linten voor erom heen en doorzichtig cadeaupapier, en dan de mand vullen met leuke spullen

10-08-2007, 13:02

Citaat door maroma:
Ow je bent nog niet getrouwd, maar onthou het voor later hé .



Zeker, zo iets heb ik al in men hoofd voor later. Een vakantiehuisje huren in de Ardennen ofzo, met sauna en zwembad voor een long weekend ensow ensow.

10-08-2007, 13:03

Citaat door Gypsymeid:
Gewoon mandje kopen bij action heb je grote en niet zo duur, blij blokker ofzo haal je paar mooie linten voor erom heen en doorzichtig cadeaupapier, en dan de mand vullen met leuke spullen



Ja, maar mischien is dat nog overdreven, ik vind eng om te geven.




Ps even serieus, maar Bokito is echt een mooie gorilla.

10-08-2007, 13:04

Citaat door Lopend:
Hee das ook een goed idee zeg, ik heb hier om de hoek een Islamitisch winkeltje, dus dat komt goed, maar ik wil het ook leuk verpakken, in bv een mandje stoppen, maar dat wordt allemaal dan teveel van het gedoe toch?



Ik heb het gedaan voor een pasgetrouwde vriendin van mij. Een houten kistje met 3 boeken mbt het huwelijk en het boek ik hou van man zat er ook in en het kistje gevuld met nog meer dingentjes. Maar ik zou niet weten of het teveel van het goede is voor een man

10-08-2007, 13:10

Citaat door imaan_ou_ihsaan:
Ik heb het gedaan voor een pasgetrouwde vriendin van mij. Een houten kistje met 3 boeken mbt het huwelijk en het boek ik hou van man zat er ook in en het kistje gevuld met nog meer dingentjes. Maar ik zou niet weten of het teveel van het goede is voor een man



Masha Allaah echt leuk hoor.
Ja, voor een man pff moeilijk moeilijk.

10-08-2007, 13:38
Zie mijn ondertekening

10-08-2007, 14:01


Vraag naar een foto van hem van vroeger en bewerk die met die van jou in een lijstje

Een horloge, leuke kleding set, cadeau bon.

Een mand gevuld met allemaal islamitische spulletjes, boeken, kleding, luchtje, mutsje, tasbih etc etc.

10-08-2007, 14:06
Weet je mannen houden meer van dingen doen, dan prulletjes krijgen, die eindigen toch in de kast ofzo. Doe een dagje karten of slipcursus, skydiving, en het is allemaal niet zo heel erg duur. Je kan ook met een vliegtuigje vliegen al voor 80 euro of minder geloof ik. Ik had zoiets gereserveerd, maar me mannetje wilde niet daar geld aan verpesten pppfff. Dus kocht ik een bloes, een simpele maar duur, was een merk. Vond ie hem te duur omdat ie te simpel was voor het geld. Ging ie em ruilen, maar hij kwma wel terug met een mooiere blouse, en nog helft goedkoper hihi. Mijne is echt moeilijk soms, net een meid...

10-08-2007, 16:53
http://www.kadopagina.nl ik heb daar een kadobon voor blowkarten gekocht, ik moet het nog geven. misschiens iets voor jou?