Bekijk volle/desktop versie : Ben op zoek naar iemand die in het bestuur zit van de moskee nasser te Rotterdam!!



09-08-2007, 20:51
Salam Mo3laikoem,

Ben op zoek naar iemand die in het bestuur zit van de moskee nasser te rotterdam. Graag zou ik in contact willen komen met iemand die over vrijwilligerswerk gaat ter voorbereiding van de ramadan.

Hoop snel iets te horen.


M3a salama,

09-08-2007, 20:56


Ben je iets van plan?

Ik zou graag willen helpen : )

09-08-2007, 21:03
Ik geloof dat daar een vrouw rondloopt op vrijdag. Kom een keertje op vrijdag bidden dan zie je haar vanzelf. Zij akn jou verder meer informatie geven.

Wa salaam

09-08-2007, 21:14

Citaat door um_7usaam:
Ben je iets van plan?

Ik zou graag willen helpen : )



Salam um_7usaam,

vorig jaar tijdens de ramadan heb ik gezien dat veel mensen terug werden gestuurd met lailat olkader om dat moskee te vol zat. Wij hadden dan het (geluk) dat we in de kelder mochten bidden. Nou meid je weet niet wat ik zag in die kelder. Alles was daar overhoop. Er moet eens zwaaaaaar schoongemaakt en opgeruimd worden.

Nou toen dacht ik misschien kan ik wat betekenen met veel plezier zelfs.

verder hou ik je wel op de hoogten, mocht het zo ver komen hoor je het wel van mij ik zou je hulp goed kunnen gebruiken.

M3a Salama,

09-08-2007, 21:16



Citaat door naoual1985:
Ik geloof dat daar een vrouw rondloopt op vrijdag. Kom een keertje op vrijdag bidden dan zie je haar vanzelf. Zij akn jou verder meer informatie geven.

Wa salaam


Salam,

Ja ik heb haar een keer gezien zij lijkt mij zwaar streng.
Ik werk op vrijdag dus gaat het moeilijk worden voor mij. Maar als ik echt niemand te pakken kan krijgen neem ik gewoon een keer vrij.

Ma3 salama

09-08-2007, 21:17

Citaat door rust_in_je_hart:
Salam um_7usaam,

vorig jaar tijdens de ramadan heb ik gezien dat veel mensen terug werden gestuurd met lailat olkader om dat moskee te vol zat. Wij hadden dan het (geluk) dat we in de kelder mochten bidden. Nou meid je weet niet wat ik zag in die kelder. Alles was daar overhoop. Er moet eens zwaaaaaar schoongemaakt en opgeruimd worden.

Nou toen dacht ik misschien kan ik wat betekenen met veel plezier zelfs.

verder hou ik je wel op de hoogten, mocht het zo ver komen hoor je het wel van mij ik zou je hulp goed kunnen gebruiken.

M3a Salama,


En ik zou het heeel graag doen, tenslotte het is baytoe Allaah en zit vol met engelen el7amdoelillaah.

09-08-2007, 21:22

Citaat door um_7usaam:
En ik zou het heeel graag doen, tenslotte het is baytoe Allaah en zit vol met engelen el7amdoelillaah.


Incha alah