Bekijk volle/desktop versie : Koran Verboden!!!



Pagina's : [1] 2

09-08-2007, 19:04
Jullie kennen hem vast wel partij leider geert wilders. Ik kreeg het gister te horen dat hij een verbod wilt op de koran omdat hij denkt dat het oproept tot geweld. hier onder is een klein kranten artikel. Ik wed dat die ie ze fli kk er de koran nog nooit hefet gelezen. h o mo


Geert Wilders wil verbod op Koran
Uitgegeven op woensdag 08 augustus 2007 om 07:38:30, bijgewerkt om 07:49:16

(Novum) - Geert Wilders wil de Koran verbieden. "Verbied dat ellendige boek zoals ook 'Mein Kampf' verboden is", schrijft de PVV-leider in een ingezonden brief in de Volkskrant. De Koran zou niet alleen niet meer verkocht mogen worden, ook het gebruik in moskeeën en bezit in huiselijke kring zou moeten worden bestraft.


Wilder verwijst in zijn brief naar de mishandeling van de voorzitter van het comité ex-moslims Ehsan Jami. "Allah vindt voor afvalligheid de doodstraf gepast. Afgelopen zaterdag werd dat bijna realiteit. Het is goed dat Jami nu beveiligd wordt, maar het lost de kern van het probleem niet op."

"De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische 'Mein Kampf': de Koran", schrijft Wilders. In zijn ogen bestaat er geen gematigde islam. "Er is geen onderscheid tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran."

09-08-2007, 19:04

Maar Gelukkig Zijn Er Weinig Mensen Met Hem Eens

09-08-2007, 19:16
Hij Is G Ek Gewordn Omg

09-08-2007, 19:16

Citaat door salihaaaaaaaaaa:
Maar Gelukkig Zijn Er Weinig Mensen Met Hem Eens


jah denk het ook Plus veel mensen hebben ook aangifte tegen hem gedaan

09-08-2007, 19:21

ja want racisme is immer verboden. en hijheeft ok al een aantal doodsbedreigingen gehad ik dacht al een stuk of 10. hij is ook echt slim bezig. Hij is nu denk ik in een soort levens gevaar wat denken jullie hiervan mensen?

09-08-2007, 19:55
De kabinet zal hier never nooit mee instemmen!! Religie is zowel in de wet en voor de mensen in NL een keuze die je zelf moet maken en je kunt geen religies uitsluiten! Dit is discriminatie en dat is volgens artikel 1 in de grondwet niet toegestaan. Tevens zal de meerderheid niet hiermee instemmen alleen al omdat de vertrouwen in de politiek op een niveau is gekomen die totaal onverantwoord is. Dus ben benieuwd wat hier uitkomt!

Salaam Alaykoem

09-08-2007, 20:04
Ik wens cker ook niemand dood

09-08-2007, 20:18

Citaat door David:
Je moet eens ophouden 'homo' als scheldwoord te gebruiken. Daarmee kwets je homo's.


het was niet personelijk bedoeld hoor kwets ik jou ofzo

09-08-2007, 20:27

Citaat door salihaaaaaaaaaa:
het was niet personelijk bedoeld hoor kwets ik jou ofzo



Schat hoop dat je excusses sarcastisch is bedoeld, want zulke mensen mogen zich lekker slecht voelen!!!!!

09-08-2007, 21:46

Citaat door salihaaaaaaaaaa:
Ik wens cker ook niemand dood



jij moet op je blote knietjes bidden voor een computer waarvan de spellingcheck het wel doet muts

09-08-2007, 21:47

Citaat door Dunya_1984:
Schat hoop dat je excusses sarcastisch is bedoeld, want zulke mensen mogen zich lekker slecht voelen!!!!!



zulke mensen ? who the fuck died and made you god

09-08-2007, 21:50
nee heb ik niet nodig ben de beste in spelling

09-08-2007, 21:52

hallo wat is het hier dood overal op deze site waar is iedereen geef

09-08-2007, 21:53

Citaat door salihaaaaaaaaaa:
hallo wat is het hier dood overal op deze site waar is iedereen geef


weer zo'n vage zin

ga jij eens iets nuttigs doen joh

09-08-2007, 21:54

Citaat door salihaaaaaaaaaa:
nee heb ik niet nodig ben de beste in spelling



uhuh, als ik jouw leraar nederlands was, had ik ontslag genomen

Pagina's : [1] 2