Bekijk volle/desktop versie : Zelf je telefoon Sim lock vrij maken ?



Pagina's : [1] 2 3 4

09-08-2007, 18:01
Hi @ll.

Iedereen weet dat je een telefoon simlock vrij kan laten maken bij een of andere illie op de markt etc.
Je kan echter zelf ook je eigen telefoon simlock vrij maken met bepaalde hackproggie's en een datakabel.

Ik heb zelf al vaker bij een MDA en nokia's gedaan .
Nu heb ik een nieuw toestel waarbij ik geen flauw idee heb hoe het moet .

Heeft iemand enig idee waar ik een programma kan vinden om mijn Nokia N95 simlockvrij te maken ?

20-08-2007, 17:52


Heey, zou je mij misschien kunnen helpen ? Ik heb een Samsung E200. Ik weet niet of jij die well kunt unlocken alvast bedankt..
Zeinab_

20-08-2007, 18:12

Citaat door zaki_klawie:
Hi @ll.

Iedereen weet dat je een telefoon simlock vrij kan laten maken bij een of andere illie op de markt etc.
Je kan echter zelf ook je eigen telefoon simlock vrij maken met bepaalde hackproggie's en een datakabel.

Ik heb zelf al vaker bij een MDA en nokia's gedaan .
Nu heb ik een nieuw toestel waarbij ik geen flauw idee heb hoe het moet .

Heeft iemand enig idee waar ik een programma kan vinden om mijn Nokia N95 simlockvrij te maken ?

Welke operator is gelocked? (Provider)

20-08-2007, 18:30

Citaat door Bokoe:
Welke operator is gelocked? (Provider)



T mobile

21-08-2007, 10:16



Citaat door zaki_klawie:
T mobile




kijk eens hier kost volgens mij maar 1.30 euro http://www.goedkoopunlocken.nl/

21-08-2007, 13:05

Citaat door asmae28:
kijk eens hier kost volgens mij maar 1.30 euro http://www.goedkoopunlocken.nl/


Hoe weet je dat het werkt ? En werkt het ook op de nieuwere toestellen zoals Nokia N95 ?

21-08-2007, 14:44

Citaat door zaki_klawie:
Hoe weet je dat het werkt ? En werkt het ook op de nieuwere toestellen zoals Nokia N95 ?



Dat programma heb ik ook "gekocht" maar de nieuwe telefoons zitten daar niet tussen! dus ik raad je aan het niet te doen zonde van je geld!

21-08-2007, 17:32

Citaat door zaki_klawie:
Hoe weet je dat het werkt ? En werkt het ook op de nieuwere toestellen zoals Nokia N95 ?

je heb toch t-monile kik dan eens op hun site ik heb daar my telefoon ook simlockvrij gemaakt maak daar een account aan en kies dan voor sim lock verwijderen je imei nummer geven andere kaar in je telefoon doen en dan de code erin doen en klaar is kees!

21-08-2007, 17:38

Citaat door Mocr091:
je heb toch t-monile kik dan eens op hun site ik heb daar my telefoon ook simlockvrij gemaakt maak daar een account aan en kies dan voor sim lock verwijderen je imei nummer geven andere kaar in je telefoon doen en dan de code erin doen en klaar is kees!


Dat kan pas na 1 jaar toch ? zo heb ik me laten vertellen althans

21-08-2007, 17:54

Citaat door Mocr091:
je heb toch t-monile kik dan eens op hun site ik heb daar my telefoon ook simlockvrij gemaakt maak daar een account aan en kies dan voor sim lock verwijderen je imei nummer geven andere kaar in je telefoon doen en dan de code erin doen en klaar is kees!



En weetje misschien hoe het zit met telfort ?

21-08-2007, 18:06
Nou ik heb net gebeld met klantenservice van t-mobile , en ik had dus gelijk.
Je kan na 1 jaar gratis je telefoon omlocken .

Als je het eerder wilt laten doen kost je dat 250 euries heb dat wijf uitgelachen , ik ga wel bij die turk op de markt voor 10-tje !

21-08-2007, 18:39

Citaat door zaki_klawie:
Nou ik heb net gebeld met klantenservice van t-mobile , en ik had dus gelijk.
Je kan na 1 jaar gratis je telefoon omlocken .

Als je het eerder wilt laten doen kost je dat 250 euries heb dat wijf uitgelachen , ik ga wel bij die turk op de markt voor 10-tje !



Ik heb bij elke Teleboutique van Egyptische, Marokkaanse en Turkse afkomst in de buurt gestressed om mijn N70 te unlocken..maar ze vertellen mij dat het nog niet mogelijk is omdat daar geen software voor is

Ik ga er vanuit dat het bij die N95 van jou dus wat lastiger wordt...

Die Nokia Symbians N-serie zijn echt lastig om te unlocken, aldus de teleboutiques

21-08-2007, 20:36



Citaat door Master_Mocro:
Ik heb bij elke Teleboutique van Egyptische, Marokkaanse en Turkse afkomst in de buurt gestressed om mijn N70 te unlocken..maar ze vertellen mij dat het nog niet mogelijk is omdat daar geen software voor is

Ik ga er vanuit dat het bij die N95 van jou dus wat lastiger wordt...

Die Nokia Symbians N-serie zijn echt lastig om te unlocken, aldus de teleboutiques



Nou dat is dus pcies wat ik ook hoorde in begin maar het schint dat het nu mogelijk is

Turken kraken alles !!

Via de operator kan het ook gewoon , over 1 jaar wel te verstaan maar het is wel mogelijk
Dus dan kan et ook op de illegale manier.

Ik ben druk bezig en het zal me lukken !

21-08-2007, 20:43

Citaat door zaki_klawie:
Nou dat is dus pcies wat ik ook hoorde in begin maar het schint dat het nu mogelijk is

Turken kraken alles !!

Via de operator kan het ook gewoon , over 1 jaar wel te verstaan maar het is wel mogelijk
Dus dan kan et ook op de illegale manier.

Ik ben druk bezig en het zal me lukken !


Ik weet niet bro, ik heb het voor de zomer gevraagd. Wie weet zijn die turken met speciale goedjes terug vanuit Turkije

Ik neem aan dat het ook voor Vodafone beschikbaar is? Ik lees hier alleen maar T-mobile. In oktober heb ik deze tel voor een jaar, ik wil m wel simlockvrij hebben.

21-08-2007, 20:56

Citaat door Master_Mocro:
Ik weet niet bro, ik heb het voor de zomer gevraagd. Wie weet zijn die turken met speciale goedjes terug vanuit Turkije

Ik neem aan dat het ook voor Vodafone beschikbaar is? Ik lees hier alleen maar T-mobile. In oktober heb ik deze tel voor een jaar, ik wil m wel simlockvrij hebben.


Serieus die apen kunnen tegenwoordig alles man !! Als ze een pin automaat kunnen skimmen dan kunnen ze tog zeker wel een telefoontje kraken !

Jawel geld denk ik voor elke provider . Zeg me aub dat je hem wel verzekerd heb ? Ik wel althans ....over paar maanden valt ie spontaan in de plee ...krijg ik een nieuwe of een toestel dat evenwaardig is indien ze uitverkocht zijn

Pagina's : [1] 2 3 4