Bekijk volle/desktop versie : Onvergetelijke wedstrijd van Marokko..



Pagina's : [1] 2 3

09-08-2007, 15:31
Maar, die we eigenlijk wel moeten vergeten..

De laatste, beslissende kwalificatiewedstrijd van de Atlas Leeuwen voor het WK 2006 tegen Tunesie:

http://nl.youtube.com/watch?v=XA3aVzmgfA4

Met 3 mannen in de hoofdrol aan de kant van Marokko:
x Een ongelukkige Safri die de penalty voor Tunesie veroorzaakt, voor de rest speelde hij wel sterk, zo gaf hij de voorzet voor de 2e goal van Marokko
x Lamyaghri, over hem hoef ik weinig te zeggen, hij keepte redelijk tot de 70e minuut..Waarbij een verdwaalde voorzet achter Lamyaghri (en ook El Karkouri, die daar niets te zoeken heeft) verdwijnt..
x Baddou Zaki, die pas in 75e minuut een aanvaller naar binnen bracht en in de 87e minuut Boussaboun erin bracht, alsof zo iemand in 3 min. verandering kan brengen in de score..

Het doet nog steeds pijn om naar die wedstrijd terug te kijken..Ik heb nog nooit zo hard gejuicht en zoveel gehuild om een voetbalwedstrijd..

Ach ja, hopen op betere tijden in 2008 insha allah met de Afrika Cup en de Spelen

09-08-2007, 15:40



Citaat door Freshnesz:
Maar, die we eigenlijk wel moeten vergeten..

De laatste, beslissende kwalificatiewedstrijd van de Atlas Leeuwen voor het WK 2006 tegen Tunesie:

http://nl.youtube.com/watch?v=XA3aVzmgfA4

Met 3 mannen in de hoofdrol aan de kant van Marokko:
x Een ongelukkige Safri die de penalty voor Tunesie veroorzaakt, voor de rest speelde hij wel sterk, zo gaf hij de voorzet voor de 2e goal van Marokko
x Lamyaghri, over hem hoef ik weinig te zeggen, hij keepte redelijk tot de 70e minuut..Waarbij een verdwaalde voorzet achter Lamyaghri (en ook El Karkouri, die daar niets te zoeken heeft) verdwijnt..
x Baddou Zaki, die pas in 75e minuut een aanvaller naar binnen bracht en in de 87e minuut Boussaboun erin bracht, alsof zo iemand in 3 min. verandering kan brengen in de score..

Het doet nog steeds pijn om naar die wedstrijd terug te kijken..Ik heb nog nooit zo hard gejuicht en zoveel gehuild om een voetbalwedstrijd..

Ach ja, hopen op betere tijden in 2008 insha allah met de Afrika Cup en de Spelen


Inshallah. Ik had echt verwacht, dat Marokko zou winnen. Toen het afgelopen was, zaten mijn neven en de rest stilletjes voor zich uit te kijken. Het zag er echt freaky uit! Na 10 min begon de grootste discussie aller tijden. Volgens hen was de scheidsrechter omgekocht etc!

09-08-2007, 15:47

Citaat door Miss_Safaa:
Inshallah. Ik had echt verwacht, dat Marokko zou winnen. Toen het afgelopen was, zaten mijn neven en de rest stilletjes voor zich uit te kijken. Het zag er echt freaky uit! Na 10 min begon de grootste discussie aller tijden. Volgens hen was de scheidsrechter omgekocht etc!



De scheidsrechter was ook omgekocht, maar hij heeft weinig in de wedstrijd beinvloed, de penalty was eigen fout van Marokko en die verdwaalde voorzet van Tunesie kan een scheidsrechter weinig aan doen..Enigste wat je de ''schuld'' van de scheidsrechter kan noemen is de rode kaart die Benaskar kreeg, maar die was terecht en bovendien stond het toen al 2-2..

Ik zeg je eerlijk...Mijn 2 broers en mn zwager waren doodstil, maar ik zat echt te huilen...ECHT HUILEN! ...Wel grappig en pijnlijk tegelijkertijd als ik eraan terugdenk..

09-08-2007, 15:52
ik was boos man ik deed de tv uit en liep weg,

09-08-2007, 16:01


Ik deed tv uit ging naar boven en ging slapen om alles te vergeten.. het duurde lang voordat ik echt in slaap was. Zo boos was ik op de scheids en op Zaki...

09-08-2007, 16:03
scheidsrechter was egyptisch..die zijn altijd anti mocros..


hier krijg ik kippenvel van...die schot op de paal..plus commentator
http://media.putfile.com/Maroc-Vs-Italie

09-08-2007, 16:06
Zoiets raakt je echt! Het heeft echt lang geduurd, voordat men er niet meer echt over sprak.

Kan wel zo zijn, Freshnesz. Om eerlijk te zijn, weet ik niet meer wat er allemaal fout was gegaan. Als ik het me goed kan herinneren, floot de scheids echt om alles. Moest je echt huilen?

09-08-2007, 16:08
ik kon wel iemand vermoorden..waaronder Talal el karkouri..

09-08-2007, 16:09

Citaat door Jeblie:
scheidsrechter was egyptisch..die zijn altijd anti mocros..


hier krijg ik kippenvel van...die schot op de paal..plus commentator
http://media.putfile.com/Maroc-Vs-Italie


Wow! Het leek het alsof hij erin zat joh!

09-08-2007, 16:12

Citaat door Jeblie:
scheidsrechter was egyptisch..die zijn altijd anti mocros..


hier krijg ik kippenvel van...die schot op de paal..plus commentator
http://media.putfile.com/Maroc-Vs-Italie



Die commentator is te erg, Hamada Imam heet hij..

Ik was erbij bij die wedstrijd, toen Nabil el Zhar de beslissende penalty had benut en iedereen uit zn dak ging zat ik heel rustig nog, ik besefte nog niet dat Marokko had gewonnnen, pas ong. na 5 min. barstte ik echt los want mn zwager omhelsde me en begon te schreeuwen, ik had zeker 3 dagen last van mn keel..

09-08-2007, 16:15

Citaat door Freshnesz:
Die commentator is te erg, Hamada Imam heet hij..

Ik was erbij bij die wedstrijd, toen Nabil el Zhar de beslissende penalty had benut en iedereen uit zn dak ging zat ik heel rustig nog, ik besefte nog niet dat Marokko had gewonnnen, pas ong. na 5 min. barstte ik echt los want mn zwager omhelsde me en begon te schreeuwen, ik had zeker 3 dagen last van mn keel..


ik kwam net na de 1-0 aan...we konden geen parkeerplek vinden..hahaha
maar mijn stem raakt snel schor...maar gozer..t was 30 graden..en wij stonden te feesten..met zn allen..stadion vol..
ik kan me nog goed herinneren toen ik thuis kwam en naar herhaling studio sport kreeg..hoorde ik de commentator zeggen van ''het is 30 graden en de marokkaanse fans schreeuwen de longen uit hun lijf, ongelooflijk''


ken je deze nog nog nog nog nog...

09-08-2007, 16:29
schijtagressief na die wedstrijd helemaal omdat je machteloos staat tegenover de tv...kolere scheids tfu tfu !

09-08-2007, 16:47


08-10-2006 in de avond keihard cheb bilal muziek draaien en dansen op de 1-0 en 2-1. tot dat chadli een verkeerde voorzet tegen het netje.

we kregen nog een kans maar hadji schoot de bal over doel

1.Delpiero10 ging kapot
2.Fouadman kwam sinds die dag weinig op M.nl.
3.Mozzy weld el 9a7baa heeft boze ogen.
4.M.nl deed het niet meer, iedereen teleurgesteld
5.JbiloXL ging Tunesiers uischelden en werd ook verbannen

mooie tijden!

09-08-2007, 16:47

Citaat door Miss_Safaa:
Zoiets raakt je echt! Het heeft echt lang geduurd, voordat men er niet meer echt over sprak.

Kan wel zo zijn, Freshnesz. Om eerlijk te zijn, weet ik niet meer wat er allemaal fout was gegaan. Als ik het me goed kan herinneren, floot de scheids echt om alles. Moest je echt huilen?


Nah, er waren veel gele kaarten , maar aan beide kanten, het was echt een harde wedstrijd...Het leek weinig op voetballen..





Citaat door Jeblie:
ik kwam net na de 1-0 aan...we konden geen parkeerplek vinden..hahaha
maar mijn stem raakt snel schor...maar gozer..t was 30 graden..en wij stonden te feesten..met zn allen..stadion vol..
ik kan me nog goed herinneren toen ik thuis kwam en naar herhaling studio sport kreeg..hoorde ik de commentator zeggen van ''het is 30 graden en de marokkaanse fans schreeuwen de longen uit hun lijf, ongelooflijk''


ken je deze nog nog nog nog nog...


November 1998, Gelderdome Arnhem...Daar was ik uiteraard ook bij !! ...


Een commentator van Sport 1 was naar ons toegekomen om te vragen hoe je de namen uitspreekt van de spelers van Marokko, hij had het gevoel dat hij ze telkens verkeerd uitsprak, dat was ook overigens zo..Iayour noemde hem Jahour en Rabeh noemde hij Raabee...

09-08-2007, 16:49

Citaat door Freshnesz:
Maar, die we eigenlijk wel moeten vergeten..

De laatste, beslissende kwalificatiewedstrijd van de Atlas Leeuwen voor het WK 2006 tegen Tunesie:

http://nl.youtube.com/watch?v=XA3aVzmgfA4

Met 3 mannen in de hoofdrol aan de kant van Marokko:
x Een ongelukkige Safri die de penalty voor Tunesie veroorzaakt, voor de rest speelde hij wel sterk, zo gaf hij de voorzet voor de 2e goal van Marokko
x Lamyaghri, over hem hoef ik weinig te zeggen, hij keepte redelijk tot de 70e minuut..Waarbij een verdwaalde voorzet achter Lamyaghri (en ook El Karkouri, die daar niets te zoeken heeft) verdwijnt..
x Baddou Zaki, die pas in 75e minuut een aanvaller naar binnen bracht en in de 87e minuut Boussaboun erin bracht, alsof zo iemand in 3 min. verandering kan brengen in de score..

Het doet nog steeds pijn om naar die wedstrijd terug te kijken..Ik heb nog nooit zo hard gejuicht en zoveel gehuild om een voetbalwedstrijd..

Ach ja, hopen op betere tijden in 2008 insha allah met de Afrika Cup en de Spelen



hoe was het mogelijk dat mocros dat verkloot hadden
leek turkije wel die ook laatste moment alles verkloot

Pagina's : [1] 2 3