Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Help... Pabo HAN .. Kamp

KrulleBontje
09-08-2007, 14:00

selam Wie zit er op de han en moet ook op kamp ik wil niet gaan heb daar niets te zoeken .. ga jij wel ... ? of ga jij niet .. hoe los je het dan op ? ik hoor het wel ..

KrulleBontje
09-08-2007, 16:22
up ... ewaa neimand die pabo op de han heeft egdaan?

tetouania_01
21-08-2007, 13:40
k heb vanaf dinsdag ook introductie en woensdag en donderdag gaan ze ook soiets doen maar ik ga gewoon niet mee. het is heus niet verplicht.

salsaa
23-08-2007, 17:21
Nou ik heb vanaf volgend week dinsdag tot vrijdag verplicht kamp

zaiogirl
25-08-2007, 21:33

salaam zit op Pabo Arnhem... jullie locatie Nijmegen? Waar gaat de reis heen?

Treasure
25-08-2007, 21:41
haii Ik zit op de han locatie arnhem .. ik ga pabo doen .. en neej ik ga niet op kamp heb ook niet betaald :)

Alaina_1985
26-08-2007, 00:05
Ik had in mijn eerste jaar ook een kamp voor introductie. En ze zeiden dat het allemaal verplicht was en dat je daar studiepunten voor kreeg en bladibla...Maar ik ben toen niet gegaan. Toen belde ze op en ik zei gewoon dat ik heimwee had. Later heb ik er niets meer over gehoord en wat betreft die studiepunten, dat hebben ze nooit ontvangen...:P Nu in het 4de jaar moeten we weer op kamp. Ik weet niet of ik daar onderuit kan komen...:rolleyes:

zaiogirl
29-08-2007, 13:59
Ik geloof dat kamp een verplicht onderdeel van de studie is. Ik kan me herinneren dat een vriendin alleen overdag ging en de avonden naar huis en dat een aantal dagen. Misschien een optie?

Treasure
29-08-2007, 20:41
Ik geloof dat kamp een verplicht onderdeel van de studie is. Ik kan me herinneren dat een vriendin alleen overdag ging en de avonden naar huis en dat een aantal dagen. Misschien een optie? ik ben niet opkamp geweest en hoefde die 60 euro ook niet te betalen :D Gwn eerlijk zeggen waarom je wel of niet wilt gaan .. dit is nog geen onderdeel van mn studie .. denk in de 2de jaar pas dat ze echt met basisscholen op kamp gaan en dan ga ik wel mee .. :)