Bekijk volle/desktop versie : Wanneer moet ik beginnen met me bruiloft plannen etc??



Pagina's : [1] 2 3 4

09-08-2007, 13:32
Ik geef insha allah volgend jaar in de zomer vakantie (over 10 maanden om precies te zijn) mijn bruiloft alhamdoelilah. Maar het zal plaats vinden in marokko (tetouan) en ik weet niet hoe ik alles van hier naar daar moet of kan regelen. Ik kan niet elke keer naar marokko overvliegen. Ik ga 1 malig in december om aanbetalingen te doen etc.


Maar ik weet niet hoe ik band, negaffa, zaal, eten, jurken, bruidsjurk regel

iemand die mij aub hiermee kan helpen

09-08-2007, 14:31


negaffa kan je van hier nemen als je dat zou willen, als je bruidjurk gaat kopen kanje avn nederland meenemen anders daar een huren of van negaffa, zaal moet je in december gaan kijken dan reserveren,
catering heb je nu ook in marokko dus dat kan je dan ook regelen en band kan je rgelen als je in de zomer gaat als je nog tijd hebt. en dakka enz is niet zo moeilijk daar hoef je niet maanden van de voren te reserveren.

09-08-2007, 14:39
Maar ik ben daar niet wonend, hoe weet ik nou welke goed zijn en hun werk goed doen of niet.. negaffa heb ik al 1 op het oog en dat is karima uit tanger (website http://www.centrekarima.com/index.htm )

En ik ben het eerste bruidje in de familie uit nl diehet ook nog in marokko geeft

09-08-2007, 14:54
Heb je misschien een tante of nicht in marokko die je kan helpen?

09-08-2007, 14:58



Citaat door miss_burberry:
Heb je misschien een tante of nicht in marokko die je kan helpen?



dat doe ik als ik echt wanhopig ben. het zijn schatten van mensen maar zodra je ze om hulp vraagt nemen ze de touwtjes in handen en word alles naar hun smaak en ideetjes gedaan. Toen ik ze vertelde dat ik ipv een auto een koets wou huren schoten ze gelijk in de verdedigen

09-08-2007, 15:13
[QUOTE=Studente;35955844]dat doe ik als ik echt wanhopig ben. het zijn schatten van mensen maar zodra je ze om hulp vraagt nemen ze de touwtjes in handen en word alles naar hun smaak en ideetjes gedaan. Toen ik ze vertelde dat ik ipv een auto een koets wou huren schoten ze gelijk in de verdedigen [/QUOTE]


Ken dat.. Dat ze zich ermee gaan bemoeien alsof het hun eigen bruiloft is..
Je kan bijv. wel vragen welke negafat of bands goed zijn en dat je daar gaat kijken en zelf beslist welke je neemt..

09-08-2007, 15:24
jaah inderdaad, ik ga dit allemaal via via regelen..

vriendelijk dank popje

09-08-2007, 15:25
Bij mij in de straat in Tetouan heb je een winkel met verhuur van kleding, hennasets, 3amaria etc.
In de stad in Tetouan zelf, Rue de Mohamed V vind je genoeg van dit soort winkeltjes.
Al is het maar om inspiratie op te doen. Bedankjes kun je ook daar kopen maar dan moet je wezen bij de mellah, dat is een zijstraatje tegenover het paleis van de koning zeg maar. Ze verkopen daar vogels, nootjes en dingen voor feesten zoals bedankjes en koekdoosjes. (ya combi)

Ik weet niet of je iemand bij je hebt in Tetouan die de weg kent maar als je vanuit tarafien naar bab 'nwader loopt dan kom je de band vanzelf wel tegen. Je hoort ze daar namelijk veel oefenen. Met name de la banda groepen en ghaita.

09-08-2007, 19:02
aaaaaaaaaaah superrrrrrr je bent een kanjer


heej weet jij toevallig ook if ze in tetouan witte koetsen verhuren voor bruidsparen??

09-08-2007, 19:14
Nee dat weet ik niet. Mag ik je wel zeggen dat het misschien niet slim is om een koets te huren. Met al die gaten in de grond lijkt me dat niet veilig.
Ik heb al medelijden met kinderen in kinderwagens daar.

Oh ja bloemen kun je regelen bij zo'n winkel bij de grote weg van Safir weet je wel. (richting Marjane) Vlakbij een kapsalon, een bekende met gespiegelde ramen.
En een cateraar heb je ook op die weg alleen is het dan richting de stad. Vlakbij die grote internetcafe. Volgens mij heet die cateraar zohour ofzo. Weet niet zeker.

09-08-2007, 21:24

Citaat door Maritiem:
Nee dat weet ik niet. Mag ik je wel zeggen dat het misschien niet slim is om een koets te huren. Met al die gaten in de grond lijkt me dat niet veilig.
Ik heb al medelijden met kinderen in kinderwagens daar.

Oh ja bloemen kun je regelen bij zo'n winkel bij de grote weg van Safir weet je wel. (richting Marjane) Vlakbij een kapsalon, een bekende met gespiegelde ramen.
En een cateraar heb je ook op die weg alleen is het dan richting de stad. Vlakbij die grote internetcafe. Volgens mij heet die cateraar zohour ofzo. Weet niet zeker.
aaah wollah je bent ech super


we rijden gewoon op een geasfalteerde weg naar een hotel. de zaal word waarschijnlijk die nieuwe tegenover al berrad of al berrad zelf. me aanstaande is daar nu aan het kijken welke ruimte het meest geschikt is.

En weet je omdat je echt zo behulpzaam bent, nodig ik je bij deze van harte uit. En als je graag wilt komen geef ik je als de tijd gekomen is een uitnodigingskaart met de details erop..

(ik zal je nog weleens lastig vallen als je het niet erg vind, want aan jou heb ik veel) ben je zelf al getrouwd??

09-08-2007, 21:34
zeker 10 maanden van te voren doen

09-08-2007, 21:37


Ik zet helemaal klem, want hoe regel ik vanuit hier mijn bruiloft dat in marokko plaats gaat vinden

09-08-2007, 21:39
upp.. die negaffa kan ogen wel mooi opmaken.. soms beetje druk maar wel nice

09-08-2007, 21:41
ik was in tetouan vorig week zag leuke schalen en hennasets in die hoofstraat aan de rechterkant

Pagina's : [1] 2 3 4