Bekijk volle/desktop versie : trouwen in nador, iemand info hierover???



Pagina's : [1] 2

09-08-2007, 13:14
Haiiii

Ik ben van plan te gaan trouwen in Maroc, Nador. Voor de meiden die dit jaar op vakantie zijn geweest/ daar getrouwd/ een bruiloft meegemaakt, hebben jullie info over zalen, catering etc. de gemiddelde prijzen erbij zou helemaal mooi zijn.

xxxxx

09-08-2007, 13:20


het is daar niet zo duur,. mijn nicht had 10 miljoen alles zelf betaald, arme man uit marokko, maar ze had een moooooi zaal, goeie negaffa's wel vier, ze had serveerders en serveersters, lekker eten, bandjes, hicham riffi bijvorbeeld, alles compleet

09-08-2007, 13:26
Trouwen in Nador

Ik weet dat er hele mooie zalen zijn in Nador. Laatst hoorde ik dat er een zaal is helemaal van glas die prachtig en groot is Maar ik durf echt niet te zeggen waar die zit.

Ik ga het allemaal voor je navragen insha allah en dan hoor je van me


Liefs Yasmina

09-08-2007, 13:31
Jaaa , ik zou ook graag willen weten, want ik trouw ook over twee jaar in Nador inschallah. En ik zou graag info willen hebben over zalen, goede negaffas enzo .. en dames die een mooie trouwfeest hebben bijgewoond in een zaal in Nador of die er meer over kunnen vertellen , waar, hoe en wat enzoo...


Alvast Bedankt!!

09-08-2007, 13:36


top van je Nadorangel, je zou me er heel erg bij helpen. Ik weet echt niet waar ik moet beginnen, en als je hier in NL zit moet je vroeg beginnen om het zo goed mogelijk te organiseren. Maar klinkt echt goed die zaal. Ik hoor het van je, en je bent een schat wat het resultaat ook mag zijn

09-08-2007, 13:41

Citaat door qadr85:
top van je Nadorangel, je zou me er heel erg bij helpen. Ik weet echt niet waar ik moet beginnen, en als je hier in NL zit moet je vroeg beginnen om het zo goed mogelijk te organiseren. Maar klinkt echt goed die zaal. Ik hoor het van je, en je bent een schat wat het resultaat ook mag zijn


Hahaha wat lief van je

Ik zal echt mijn best doen om info voor je te verzamelen. Ik heb veel nichten die er verstand van hebben dus insha allah kan ik je blij maken.
Misschien dat ik vanavond of morgen al wat meer weet

Liefs Yasmina

09-08-2007, 13:49
is ik hoor het van je. moge Allah je in ieder geval belonen voor je inspanning.

09-08-2007, 13:58
Er zit een zaal vlak buiten Aarui. Volgens mij heet die Afrah Zina (als ik het me goed herinner)
Maar das echt een prachtige zaal. Er zit zelfs een speeltuin bij voor de kleintjes!

09-08-2007, 14:42

Citaat door HANOENA88:
Er zit een zaal vlak buiten Aarui. Volgens mij heet die Afrah Zina (als ik het me goed herinner)
Maar das echt een prachtige zaal. Er zit zelfs een speeltuin bij voor de kleintjes!



Jah die zaal is prachtig..Echt mooi

09-08-2007, 17:43

Citaat door HANOENA88:
Er zit een zaal vlak buiten Aarui. Volgens mij heet die Afrah Zina (als ik het me goed herinner)
Maar das echt een prachtige zaal. Er zit zelfs een speeltuin bij voor de kleintjes!



Die is echt


Succes verder!

09-08-2007, 18:13

Citaat door Kwebbel_Tante:
Die is echt


Succes verder!



Dies leuk eh!

10-08-2007, 12:09
Ik was afgelopen Maandag op bruiloft van mijn vriendin, het was echt een super mooie bruiloft. Ik heb die bruiloft nog nooit in mn leven meegemaakt. Het was echt dodelijk wallah. Ik wil hierbij alsnog mijn vriendin en genaamd lid Prinz feliciteren. Ik heb er geen woorden voor, het was De zaal was heel mooi en negaffa was goed etc.. De band was goed!! Nador is echt een plaats om te trouwen haha

10-08-2007, 13:09


Nou hier ben ik weer.....

Ik heb het even voor je nagevraagd Er schijnt een prachtige zaal te zijn. Deze zaal bevindt zich langs de weg naar Bo3ak (richting het strand el qaria; niet ver dus) ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Lmohim dit is een villa! Je komt binnen en je hebt een tuintje met allemaal van die palmboompjes. Je hebt buiten een plek met tafeltJes en stoeltjes waar je ook kan zitten (dit zit rondom de zaal) Als je binnenkomt heb je een gangetje en dan de zaal. Dit is een hele grote ruimte die al gedecoreerd is. Volgens degene aan wie ik het gevraagd heb is het net een paleis "
Daar kun je dus ook een dj regelen en een catering en een limo als je dat zou willen (alles is inbegrepen; mocht je dat willen) telnr en adres krijg ik binnenkort dan laat ik het je weten

Ik heb iedereen aan het werk gezet voor je

Liefs Yasmina

11-09-2007, 19:14
Nadorangel moet bij HART IN ACTIE gaan werken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11-09-2007, 19:29
Up!!!!

Ik wil volgend jaar incha'Allah ook omgeving nador trouwen....

Pagina's : [1] 2