Bekijk volle/desktop versie : Heeft de AEL niks beters te doen!!!



07-10-2003, 15:32
Lees hier onder een hilarisch punt van hun programma...
PROGRAMMA AEL NEDERLAND 2003- 2005

Bestrijding van losbandigheid

Bedreigingen van het gezin en de goede zeden worden tegengegaan. De seksualisering van de samenleving, in de media en met name in de leefwereld van kinderen, wordt een halt toegeroepen. Schokkende reclame uitingen worden uit het straatbeeld verwijderd en er wordt rekening gehouden met de uitzendtijden van programma's. Er komen alternatieven voor de heersende cultuur van losbandigheid (hedonisme) door ruimhartiger ondersteuning van maatschappelijke organisaties met een goed doel.


Zie:
http://www.ael.nl/new_site/ael/index.php/demo/content/view/full/288

07-10-2003, 15:32


Wat is er mis mee

07-10-2003, 15:33
De titel ook... bestrijding van losbandigheid...

07-10-2003, 15:35
Ja is toch oke of ben je een travo ofzo

07-10-2003, 15:38


Ja.. wat is er mis mee... is toch juist goed?

07-10-2003, 15:50

Citaat:
Origineel gepost door Ezzedine
Wat is er mis mee
Kom op man!! De SGP zou ook zoiets kunnen zeggen.. dit zijn onprofessionelen uitspraken.. sorry maar ik kan zo'n partij echt niet serieus nemen..
Dit is toevallig een ding die ik er uit heb geplukt.. kijk maar eens naar de hele programma.
Om een beeld te krijgen van hoe een programma er uit zou moeten zien kun je beter ook die van anderen partijen bekijken, vergelijkingsmateriaal..

07-10-2003, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door Ezzedine
Wat is er mis mee
Wat er mis mee is?

Het feit dat een stel (potentieel) radicalen die een kleine minderheid van de bevolking vormen willen gaan bepalen wat al of niet goed voor ons is.

Wat er mis mee is kun je zien aan datgene wat de Taliban in Afghanistan teweeg heeft gebracht.
Natuurlijk is het daar stukken erger dan wat de AEL hier van plan is. Maar wat de AEL wil druist wel in tegen alle ideeén van vrijheid.

Als je niet tegen die vrijheid kunt, en je kunt in Nederland geen meerderheid vinden voor dit soort plannen. Dan kun je beter in Saoedi Arabië of zo gaan wonen. Daar hebben ze namelijk dezelfde ideeën.

Ik vraag me alleen al af wie er dan moet gaan bepalen wat er schokkend en/of losbandig is.

07-10-2003, 18:08
Natuurlijk hebben ze wel wat beter te doen, lijkt me niet eens zo ingewikkeld.
Helaas hebbeb deze nep arabieren het idee dat het gras in SA groener is dan hier. En deze kleurblindheid weerhoudt hun om echt iets te betekenen voor de grote groepen moslims hier in NEderland

07-10-2003, 18:48
Nogmaals wat is er mis mee.
Ik heb tot nu nog steeds geen concrete argumenten gehoord.
De AEl pleit alleen haar mening hier mag dat tegenwoordig hier ook niet.

07-10-2003, 20:00
JA wat is er mis mee...freemale.... heb je niks beters te doen dan zo een niks opslaande topic openen. dat jij het niet mee eens bent met hun programma wil niet zeggen dat iedreen dat moet vinden.

07-10-2003, 20:33

Citaat:
Origineel gepost door Ezzedine
Nogmaals wat is er mis mee.
Ik heb tot nu nog steeds geen concrete argumenten gehoord.
De AEl pleit alleen haar mening hier mag dat tegenwoordig hier ook niet.
Dan moet je beter lezen Ezzedine. Ik heb een paar concrete argumenten neergezet. Maar blijkbaar zijn die niet naar je zin en lees je ze dus gewoon niet.

Jij stelt hierboven de vraag of je hier je mening niet meer mag pleiten.

Nou, gelukkig mag dat dus wel. En dat is nou net het punt. Want met een beweging als de AEL aan de macht is het de vraag hoe lang die vrijheid van meningsuiting nog gevrijwaard is.
In België probeert men al een postercampagne tegen te houden of te saboteren.

En hier wil men reclameboodschappen die zij schokkend vinden weren en zeggenschap hebben over uitzendtijden van programma's. Dat komt heel dicht in de buurt van censuur.
En censuur is een typisch stuk gereedschap van totalitaire regimes.

Nogmaals...Wie moet er dan bepalen wat schokkend is???

07-10-2003, 20:41
Elke politieke partij heeft het recht om te verkondigen wat zij willen, je hoeft het hier niet per se eens mee te zijn of zo.
Stem dan niet op ze, simpel.

07-10-2003, 20:57



Citaat:
Origineel gepost door Nkin
Elke politieke partij heeft het recht om te verkondigen wat zij willen, je hoeft het hier niet per se eens mee te zijn of zo.
Stem dan niet op ze, simpel.
Ik kan er werkelijk geen woord meer aan toevoegen